اپل 2021 اپل جوانب می تواند 5G

اپل 2021 اپل جوانب می تواند 5G لطف Qualcomm Snapdragon X55 5G مودم با توجه به اپل leaker L0vetodream در توییتر

توسط PARINEWS در 14 خرداد 1399

اپل 2021 اپل جوانب می تواند 5G لطف Qualcomm Snapdragon X55 5G مودم با توجه به اپل leaker L0vetodream در توییتر. اگر اپل استفاده می کند که مودم جدید اپل جوانب می تواند با استفاده از هر دو sub-6GHz 5G و سریع تر mmWave 5G.

IPad جدید جوانب مثبت نیز می تواند Mini-LED نمایش می گوید L0vetodream. این برای اولین بار شنیده ایم که اپل جوانب مثبت گرفتن می تواند Mini-LED نمایش می دهد. اپل تحلیلگر Ming-Chi Kuo اعلام کرد در ماه دسامبر که یک 12.9 اینچی iPad Pro با Mini-LED می تواند راه اندازی در Q3 سال 2020 است. Kuo گفته است که اپل علاقه مند است در Mini-LED پانل زیرا آنها ارائه مزایای مشابه به صفحه نمایش OLED مانند موضعی نور و وسعت رنگ گسترده ای.

IPad جدید جوانب مثبت نیز ممکن است یک A14X تراشه می گوید L0vetodream (که همچنین مسابقات Kuo را پیش بینی از دسامبر) و می تواند راه اندازی در Q2 Q1 یا از 2021 (که بعد از Kuo را Q3 سال 2020 پیش بینی شده برای انتشار جدید 12.9 اینچی iPad Pro).

L0vetodream است ناشناس حساب توییتر پس از آن مشخص نیست که در پشت آن است. اما حساب به تازگی به اشتراک گذاشته شده برخی از شایعات که معلوم شد درست است که از جمله آی فون جدید SE خواهد آمد در سه رنگ مختلف و ذخیره سازی تنظیمات. اما آن را نیز یک منطقی امن حدس می زنم که 5G است و در آینده به iPad جوانب مثبت در آینده نزدیک با توجه به این که 5G شایع است برای آمدن به اپل در این سال است. شما می توانید ببینید L0vetodream کامل شایعه سابقه در AppleTrack.

اپل iPad جدید جوانب در ماه مارس است. امضای ویژگی های جدید بود LIDAR سنسور است که می تواند تشخیص عمق که در ترکیب با داده ها از دوربین های دیجیتال می تواند کمک به ایجاد بهتر برنامه های واقعیت افزوده و تجربه است. 2020 آی پد جوانب مثبت نیز تا به حال یک جدید A12Z Bionic چیپ و بهبود میکروفن.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن