جدید اپل در iOS 14 صفحه نمایش به ارمغان می آورد Windows Phone کاشی های زنده به زندگی

مایکروسافت نشان داد که آینده از تلفن همراه و صفحه نمایش از یک دهه پیش با ویندوز تلفن. کلید پر جنب و جوش رابط ک

توسط PARINEWS در 3 تیر 1399

مایکروسافت نشان داد که آینده از تلفن همراه و صفحه نمایش از یک دهه پیش با ویندوز تلفن. کلید پر جنب و جوش رابط کاشی های زنده متحرک, ویدجت است که احساس زنده است. هیچ چیز زندگی می کردند تا به آن زمان.

من همیشه می خواستم اپل به این کاشی های زنده برای آی فون است. اپل را بازرسی و نگهداری iOS 14 صفحه نمایش در نهایت می کند که قادر می سازد پر جنب و جوش ابزارک برای برنامه های که نشستن بر روی صفحه اصلی است. آن را نهایی علاوه بر این به آی فون که من بوده ام از دست رفته از ویندوز فون 10 سال پس از مایکروسافت برای اولین بار معرفی کاشی های زنده به جهان است.

کاشی های زنده یکی از Windows Phone ترین ویژگی های منحصر به فرد. آنها را فعال کنید نرم افزار برای نمایش اطلاعات بر روی صفحه نمایش شبیه به ویدجت بر روی آندروید و iOS سیستم. شما می توانید پین و تقریبا هر چیزی که مفید به صفحه اصلی و کاشی های زنده متحرک زیبایی به تلنگر و ارائه قطعات کوچک از اطلاعات ساخته شده است که گوشی خود را احساس به مراتب شخصی تر و زنده است.

کاشی های زنده بودند بخشی از هسته ویندوز تلفن طراحی به شما اجازه نگاه در روی صفحه نمایش برای دریافت اطلاعات آب و هوا خود را بعدی تقویم قرار ملاقات و یا اطلاعات ترافیک. آنها بسیار مهم برای ویندوز است که مایکروسافت حتی استخدام گوئن استفانی و دیگر افراد مشهور به ترویج آنها.

اپل مدتها است که صفحه نمایش تقریبا یکسان به چگونه آیفون در اصل در سال 2007 راه اندازی شد. شده اند وجود دارد UI tweaks علاوه بر این از پوشه ها و برخی از حوض تغییرات, اما برای اکثر, این یک استاتیک ردیف از آیکون های نرم افزار با ویدجت پنهان در یک زیر منو که هیچ کس واقعا استفاده می کند.

کاربران آیفون را خواستار شده است برای بهتر صفحه نمایش و یک طراح حتی ایجاد یک مفهوم قابل توجه برای iOS 8 شش سال پیش که به طرز مرموزی شبیه به آنچه که اپل پرده برداری برای iOS 14 این هفته است. مفهوم رویکردی که اقدام به ترکیب بهترین های آندروید ویدجت سیستم با طراحی و قابلیت های خود را از ویندوز تلفن کاشی زندگی می کنند.

ios8 hack assets

به طور طبیعی, اپل گرفته شده زمان خود را به در نظر گرفتن گزینه های خود را برای صفحه اصلی در iOS 14 و اجرای معمول لهستانی این شرکت شناخته شده است. اپل اجازه می دهد تا ویدجت اضافه شده به صفحه اصلی در iOS 14 به حق نشستن در کنار برنامه های دیگر. جدید "ویجت گالری" عمل به عنوان یک محل مرکزی برای کاربران به راحتی اضافه کردن و سفارشی کردن ویدجت و حتی "هوشمند پشته" ویجت است که چرخه را از طریق برنامه های مربوطه بر اساس زمان از روز است.

iOS 14 به شما اجازه پین ویدجت مانند موسیقی نشان می دهد چه بازی, عکس برای دیدن تصاویر از رول دوربین خود را, ساعت برای نشان دادن محدوده های زمانی متعدد و یا حتی آب و هوا را به سرعت نگاه کنید به پیش بینی برای روز یا هفته پیش رو است. آن همه به نظر می رسد و احساس می کند بسیار شبیه به چشم انداز اصلی به صورت کاشی های زنده. توسعه دهندگان نرم افزار نیاز به ساخت در حمایت اما با توجه به چگونه به سرعت برنامه های در حال به روز رسانی جدید برای نسخه های سیستم عامل iOS آن را معقول و منطقی به فرض بسیاری از برنامه های بالا کار خواهد کرد با این صفحه نمایش هنگامی که در iOS 14 آغاز بکار بعد از این سال.

اپل بهترین از هر دو ویدجت های آندروید و ویندوز تلفن کاشی های زنده و ترکیب آنها را به iOS 14. این اولین بار نیست که ما دیده ایم ویندوز فون ویژگی های به نظر می رسد در iOS و یا اندروید و آن تاکید چقدر مهم مایکروسافت mobile تلاش شد حتی اگر آنها با شکوه شکست.

گفت: من این چند بار قبل اما یکی از دلایل اصلی من از دست ویندوز فون است که آن را تحت فشار قرار دادند و هر دو گوگل و اپل را بهتر انجام دهد. مایکروسافت قابل توجه طراحی مترو درخواست اپل برای پاسخ با iOS 7 و تملق گفتن رابط کاربر و گوگل بعد از معرفی آن طراحی مواد با رنگ های روشن, اهل تفریح و بازی, انتقال و بسیار تملق و ساده رابط.

تلفن ویندوز است که تحت iOS و Android در بسیاری از راه های دیگر در طول این سال, اما من فقط خوشحالم که اپل در نهایت ایجاد یک بهتر صفحه نمایش برای آی فون من با استفاده از هر روز. ویندوز فون ممکن است مرده اما زنده کاشی های رویایی به نظر می رسد مانند آن را از طریق iOS 14 و فراتر از آن.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن