زنجیره تامین اپل در حال ساخت تغییرات ایمنی برای محافظت از کارگران در پاسخ به همه گیر

اپل زنجیره تامین جهانی است تغییرات ایمنی بهتر است برای محافظت از کارگران در طول COVID-19 pandemic عنوان شده در

توسط PARINEWS در 25 اردیبهشت 1399

اپل زنجیره تامین جهانی است تغییرات ایمنی بهتر است برای محافظت از کارگران در طول COVID-19 pandemic عنوان شده در این شرکت در سال 2020 تامین کننده گزارش مسئولیت. نیر خان, اپل, معاون ارشد رئیس جمهور از عملیات و فرد مسئول در شرکت های زنجیره تامین جهانی دقیق تغییرات شرکت کنندگان در حال ساخت در نامه ای در ابتدای گزارش.

این شرکت مشغول به کار با زنجیره عرضه جهانی آن "در طیف وسیعی از حمایت های مناسب به شرایط در هر کشور از جمله نمایش های بهداشتی محدود کردن تراکم و حصول اطمینان از پایبندی به اجتماعی فاصله در امکانات خود گفت:" خان.

اپل نیاز به استفاده از تجهیزات حفاظت فردی در طول کار و "در همه زمینه های مشترک" با توجه به نامه. اپل مشغول به کار با شرکای زنجیره تامین برای پیاده سازی "افزایش تمیز کردن عمیق پروتکل" و ماسک و عفونی در دسترس به کارگران گفت: خان.

اپل نیز مشغول به کار با تامین کنندگان به تغییر پلان کارخانه و اجرا شده ساعات کار انعطاف پذیر و مبهوت کار شیفت اجازه می دهد تا کارگران را به "حداکثر رساندن فردی, فضای," او گفت:.

"از همان ابتدا ما با کار ما تامین کنندگان به منظور توسعه و اجرای یک برنامه قرار می دهد که سلامت مردم گفت:" خان. "هزاران نفر از کارمندان اپل مشغول به کار خستگی ناپذیر برای اجرای این طرح در همکاری با تامین کنندگان ما در سراسر جهان است."

مدیر عامل شرکت اپل تیم کوک گزارش اطلاع کارکنان در ماه آوریل که این شرکت خواهد بود به احتمال زیاد اجرای متوسط چک و اجتماعی فاصله زمانی که در آن کارکنان به این شرکت بازگشت دفاتر. برخی از کارکنان ممکن است در بازگشت به این دفاتر به زودی. و پس از بسته شدن همه آن را در فروشگاه های خرده فروشی در خارج از ایالات متحده در اواسط ماه مارس, برخی از فروشگاه ها در آیداهو ایالت کارولینای جنوبی آلاباما و آلاسکا را ظاهرا باز می شود گاهی اوقات این هفته و کارکنان در این فروشگاه مورد نیاز خواهد بود به دمای آزمایش و پوشیدن ماسک.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن