برخی برابر بیشتر از دیگران در COVID بار ؟

آقا من گیج نگران و نا امید راه مردم ما رفتار خود را به عنوان اگر آنها باور دارند که در ضرب المثل "همه با هم بر

توسط PARINEWS در 15 اردیبهشت 1399

آقا

من گیج نگران و نا امید راه مردم ما رفتار خود را به عنوان اگر آنها باور دارند که در ضرب المثل "همه با هم برابر هستند اما برخی از آنها برابر بیشتر از دیگران است."

من میگم این با اشاره به برخی از اخبار و گزارش منتشر شده در 'SOM' مورخ 2 مه. من با اشاره به سه رویداد: 1. تاج رزمندگان شرکت در روز کارگر; 2. S. T. Somashekar خواستار Ganapathy Swamiji و Sthankvasi جین Yuvas توزیع مواد غذایی کیت به لحاظ جسمی به چالش کشیده است.

جنبه جالب این است که تمام این وقایع عجیب و متصل به این بیماری همه گیر. پس چرا هیچ احترام برای نگهداری "فاصله اجتماعی" و یا صرفا پوشیدن 'ماسک' یا پوشیدن 'دستکش' ? چگونه این واقعا مطمئن است که یکی از آنها حامل COVID-19 ?

در حالی که من هم از صمیم قلب احترام و قدردانی از همه سه رویداد خود قصد واقعی من وحشت زده به فکر می کنم که آیا آنها به خطر انداختن ایمنی خود و ایمنی دیگران به سادگی پرتاب به باد هشدار فریاد زد از سقف-تاپ توسط همان بخش از جامعه که شامل این گروه است.

را تاج خود را درک نیت و قطعات یدکی آنها در حالی که بسیاری از 'وظیفه', پزشکان, نخست وزیران و حق امتیاز خود را از تبدیل شدن قربانیان به رغم دقیق نظم و انضباط به دنبال ? چرا از آنها نمی خواهید به مراقب باشید ؟ آن است بنابراین از آنجا که آنها فکر می کنم این روال زندگی شان است و آنها در حال گرفتن به آن استفاده می شود ?

تفاوت بین "فاصله اجتماعی" و "قرنطینه" یا "انزوا" است که به درستی درک و احترام همه بدون استثنا. بنابراین اجازه دهید هر چیزی را انجام دهید که باعث افزایش گسترش ویروس.

همه ما می دانیم که میلیون ها نفر از تاسف و درمانده کارگران مهاجر فرار کرده اند به خانه های روستایی جرقه ترس از وارد کردن کرونا ویروس. نخست وزیر مودی علنا خواسته ملت بخشش اذعان به هرج و مرج و درد و رنج اجتناب ناپذیر مستند به ارمغان آورده است در کشور ما ضعیف و درمانده است. به عنوان برخی از بدن گفت: حاوی کرونا ویروس است که به عنوان astoundingly گیج کننده به عنوان "تلاش برای خاموش کردن آتش بدون دانستن که در آن آتش است و یا با چه سرعتی می توانید آن گسترش یافته است."

از جمله اینکه این سناریو در سطح جهان و کشور ما نیز از طریق عبور بسیار سختی است و مقدسترین وظیفه و مسئولیت هر یک که آیا او یک شهروند عادی و یا کسی در دولت و یا سازمان های غیر دولتی را بسیار جدی دنبال قوانین از زمان و صرفه جویی در خود و صرفه جویی در جامعه, در حال به طور مداوم مراقب باشند.

لطفا دنبال مفهوم فاصله اجتماعی, پوشیدن ماسک و دستکش دست در هر زمان و در هر جایی که شما هستند ،

– پروفسور K. V. Satyan کمپ: Dallas , Texas, 2.5.2020

شما همچنین می توانید پست الکترونیکی خود را برای ما نظرات و داستان به [email protected]



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن