Ashada جمعه: هیچ تصمیمی هنوز در دست زدن جمعیت در تپه معبد

Ashada روزهای جمعه پاییز در ژوئن 26, جولای 3, 10 و 17 میسور/Mysuru: در حالی که Chamundeshwari معبد در بالای تپ

توسط PARINEWS در 19 خرداد 1399

Ashada روزهای جمعه پاییز در ژوئن 26, جولای 3, 10 و 17

میسور/Mysuru: در حالی که Chamundeshwari معبد در بالای تپه افتتاح شد برای جانبازان صبح امروز Mysuru منطقه دولت هنوز رتبهدهی نشده است گرفته شده و هر گونه تصمیم گیری در برگزاری Ashada puja به عنوان Ashada ماه آغاز می شود از این ماه پایان در Temple.

Mysuru منطقه وزیر S. T. Somashekar پس از باز کردن تاریخی معبد برای جانبازان امروز صبح گفت که به ملاقات های معمول 'Ashada جمعه' راش برنامه در حال کار کردن بر اقدامات صورت گرفته برای کنترل این عجله از جانبازان در Ashada جمعه.

"من آموخته اند که از 50000 به 1 لاخ جانبازان بازدید از معبد در Ashada روزهای جمعه و هنوز هم وجود دارد زمان به کار کردن برنامه با اولین Ashada جمعه سقوط در ژوئن 26. ما همراه با معبد مقامات در حال بحث در مورد اینکه آیا اجازه می دهد تا جانبازان به شرکت و یا محدود کردن تعداد آنها و یا به انجام همراه مراسم ساده و شیوه سنتی. ما وزن گزینه های مختلف," او گفت:.

این Ashada روزهای جمعه پاییز در تاریخ 26 ژوئن و جولای 3, 10 و 17 این سال است.

معبد زمانبندی

در اولین روز از بازگشایی امروز تپه معبد ثبت بیش از 1000 جانبازان از جمله کسانی که از بنگلور مندیا و دیگر مناطق همسایه تا 2 ساعت. معبد باز خواهد شد برای جانبازان از 7.30 صبح تا 1 ظهر و از 3.30 بعد از ظهر تا 5 بعد از ظهر در تمام روز.

وزیر به طور رسمی دوباره باز معبد با ارائه ویژه نماز به خدای در حدود 7.15 هستم. این pujas و آیین انجام شد توسط کشیش معبد ارشد رهبری کشیش دکتر N. Shashishekar Dikshit.

MLAs S. A. Ramdas L. Nagendra, G. T. Devegowda و B. Harshavardhan معاون کمیسر Abhiram G. Sankar, سرپرست پلیس C. B. Ryshyanth, DCP, Dr. A. N. Prakash Gowda, Muzrai Tahsildar و Chamundi تپه معبد اجرایی Yathiraj Sampathkumaran معاون اداری افسر Govindaraju و دیگر مقامات حضور داشتند.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن