Spotify در ارائه برای اولین بار کاربران حق بیمه سه ماه رایگان تا ژوئن 30th,

Spotify ارائه دو معاملات جدید از امروز شروع به آوردن بیشتر مردم به حق بیمه خود را, سرویس اشتراک. کاربران جدید

توسط PARINEWS در 25 اردیبهشت 1399

Spotify ارائه دو معاملات جدید از امروز شروع به آوردن بیشتر مردم به حق بیمه خود را, سرویس اشتراک. کاربران جدید می تواند سه ماه رایگان اگر آنها ثبت نام از امروز از طریق ژوئن 30th و مقابله امر به هر حق بیمه از جمله برنامه های خانوادگی و فردی است. در ضمن افرادی که یک بار به فردی حق بیمه, اعضای, اما لغو طرح خود را قبل از آوریل 14th, می توانید با ثبت نام دوباره برای $9.99 برای سه ماه آوردن هزینه اشتراک به کمی بیش از $3.00 در هر ماه. مردم می توانند دسترسی به هر دو معاملات از spotify.com/premium.

این ارائه می دهد به ظاهر نشان می دهد Spotify در تلاش است تا اطمینان حاصل شود آن را به خاطر اشتراک درآمد در حالی که COVID-19 pandemic همچنان ادامه دارد. آن به طور کلی بخشی از درآمد ناشی از تبلیغات است که در منطقه ای که شده است به خصوص ضربه در صنایع به دلیل رکود اقتصادی جهانی. این شرکت گفت: در تازه ترین گزارش درآمد که آگهی خود را-پشتیبانی از درآمد سقوط کوتاه از پیش بینی خود را و آن کاهش درآمد خود را هدایت برای سال به عنوان یک نتیجه.

این واقعیت است که این شرکت امتیاز به مارس 14th به عنوان تاریخ که مردم تا به حال به لغو حق بیمه خود را اشتراک و همچنین ممکن است نشان می دهد آن را به امید جبران پول از دست داده به دلیل بیماری همه گیر. Spotify گفت: در آن گزارش درآمد که اگر چه تعدادی از کاربران لغو حساب خود پایین بود به طور کلی یکی از شش نفر که لغو شد در ایالات متحده اشاره کرد COVID-19 به عنوان یک دلیل اضافه کرد که اکثر برنامه ای برای تمدید حساب خود را هنگامی که وضعیت اقتصادی خود را بهبود می بخشد. مردم شده اند انقباضی بودجه خود را به عنوان جهان نرخ بیکاری افزایش می یابد. این شرکت ارائه ارزان تر اشتراک همراه با ویژگی های بیشتر برای اعضای ممتاز ممکن است آنها را بیشتر به احتمال زیاد به نشانه بازگشت به بالا.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن