Ashraya Hastha اعتماد شرکای با SVYM

فراهم می کند باروری و سلامت کودکان در سخت برای رسیدن به مناطق قبیله ای واقع در حاشیه Bandipur و Nagarahole پار

توسط PARINEWS در 4 تیر 1399

فراهم می کند باروری و سلامت کودکان در سخت برای رسیدن به مناطق قبیله ای واقع در حاشیه Bandipur و Nagarahole پارک های ملی

میسور/Mysuru: Swami Vivekananda جنبش جوانان (SVYM) توسعه سازمان کار در زمینه بهداشت و درمان, آموزش و پرورش, اجتماعی و توانمندسازی اقتصادی برنامه و آموزش و پژوهش با تجربه بیش از 35 سال در بخش توسعه اعلام کرد همکاری خود را با Ashraya Hastha اعتماد یک سازمان خیریه تامین می شود Infosys بنیانگذاران K. دینش و خانواده اش.

این همکاری به سال دوم خود و تقویت کردن اين برنامه SVYM با هدف حمایت از باروری & بهداشت کودک (RCH) برنامه در تمام قبیله ای hamlets از H. D. Kote, Saragur, گوندلوپت, Nanjangud, Hunsur و Virajpet taluks در سراسر Mysuru, Kodagu و Chamarajanagar مناطق در دولت است. این همکاری در حال رسیدن به 275 قبیله ای hamlets و جمعیت 51,000 که شامل آسیب پذیر به خصوص قبیله ای از Jenu Kurubas.

RCH یک تکنولوژی را فعال کنید برنامه که با این نسخهها کار بر روی مفهوم ارائه تمام سفر از قبل از تولد و بعد از تولد مراقبت از جمله مهم ترین رویداد کار. برنامه شناسایی زوج های واجد شرایط و نظارت بر آنها را از سفر از مفهوم به کار و اتمام نه ماه کودک از جمله اولیه واکسیناسیون فرزندتان پوشش.

تمرکز اصلی این برنامه شامل شناسایی زود هنگام از بارداری تسهیل آنها را با حقوق اجتماعی و حمایت اضافی با ارائه مراقبت های پزشکی. این برنامه انتظار می رود که برای رسیدن به حداقل 1,200 پرخطر مادران باردار از آسیب پذیر جامعه قبیله ای.

یکی از چالش های کلیدی در مواجهه با زنان باردار در مناطق قبیله ای در سراسر سه منطقه است که دسترسی به نهادی تحویل — دلایل این چند عاملی از جمله:

بی میلی به سمت امید بستن برای نهادی تحویل; عدم آگاهی از هر دو نیاز و همچنین اهمیت/ مزایای نهادی تحویل; دسترس بودن کیفیت موسسات است که می تواند ارائه دسترسی به نهادی تحویل; مسائل تدارکاتی در زمان اضطراری و هنگام تحویل; کیفیت پایین جاده ها; ganger از حیوانات وحشی; دسترس بودن وسایل نقلیه/ آمبولانس; فقیر اتصال به شبکه; فقر مالی و همچنین صدای فقر است.

Jayamma از Jenu Kuruba قبیله در Dammanakatte یک کنترل از راه دور قبیله ای haadi آورده بود به VMH به عنوان یک اورژانس بارداری در طول مستند در یک بسیار دشوار بیماری است. او به هنگام تولد به نوزاد با وزن کم هنگام تولد 1.920 کیلوگرم نیاز به مراقبت از نوزادان برای چند روز در بیمارستان بود. این یکی از بسیاری از داستان ها تیم شاهد در طول مستند.

حتی در طول COVID-19 pandemic-ارتباط مستند و با بخش 144 داشتن تحميل شده و حتی در سراسر مناطق قبیله ای SVYM ادامه کمک رسانی خود را در سراسر قبیله ای hamlets از H. D. Kote علاوه بر پوشش بخش هایی از گوندلوپت, Nanjangud, Hunsur و Virajpet taluks.

"SVYM هدف این است که برای فعال کردن و اطمینان حاصل شود که تمام باردار قبیله ای زنان فایده بیمارستان مراقبت و انتخاب کردن برای نهادی تحویل و باید از این فرصت برای دسترسی به تمام امکانات در جهت کاهش مرگ و میر مادر و کودک می گوید:" دکتر دنیس Chauhan رئیس جامعه بر اساس برنامه های SVYM

Swami Vivekananda جنبش جوانان (SVYM) توسعه سازمان های درگیر در ساختمان جدید جامعه مدنی در هند از طریق آن مردمی به سیاست در سطح عمل در بخش های بهداشت و آموزش و پرورش و توسعه جامعه.

Ashraya Hastha اعتماد فعال بوده است در طول COVID-19 همه گیر در ارائه کمک ها و خدمات از جمله همکاری با ارتش هند در عملیات "ناماسته" کمک 25 هواکش در درجه اول برای فعال کردن بیمارستان ها در افزایش ظرفیت خود را برای درمان بیماران از COVID-19. اعتماد همچنین همکاری با دیگر موسسات خیریه تراست و سازمان های غیر دولتی برای کمک بیشتر در طول این زمان دشوار است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن