Astell & Kern را $1,799 music player به شما اجازه سوئیچ بین DACs

Astell & Kern می گوید آخرین پلیر صوتی برای اولین بار در جهان با DACs از دو قسمت مجزا تولید کنندگان به شما

توسط PARINEWS در 6 تیر 1399

Astell & Kern می گوید آخرین پلیر صوتی برای اولین بار در جهان با DACs از دو قسمت مجزا تولید کنندگان به شما اجازه سوئیچ بین آنها را به سفارشی کردن صدا را به هدفون های سیمی. این $1,799 A&futura SE200 شامل DACs از هر دو AKM (AK4499EQ) و ESS (دو ES9068AS) که آمپر مدار طراحی شده به فرد خود را برای تلفن های موبایل. پس از چیدن یک DAC صدا را می توان بیشتر با یک سری از فیلتر های صوتی.

بالا پایان دستگاه های صوتی معمولا شامل با کیفیت بالا DACs. LG اغلب متمایز خود را همراه با ترکیب چهار-DAC سیستم و جک هدفون برای صدای بهتر. اما این اولین بار است که ما دیده ایم یک شرکت شامل DACs از دو تولید کنندگان مختلف صرفا به اجازه شنوندگان ریز لحن صوتی خود را.

به عنوان انتظار می رود از یک دستگاه پخش موسیقی است که هزینه $1,799 این SE200 پشتیبانی از تقریبا هر فایل موسیقی شما می توانید در آن پرتاب. آن را بازی بومی 32-bit/384kHz و DSD256 فایل و همچنین MQA پشتیبانی پس از آن می توانید بازی و یا جریان hi-res فایل های صوتی کد شده در قالب — دستی اگر شما یک مشترک به جزر و مد را هدفن طرح عضویت و می خواهید به جریان خود استاد-موسیقی با کیفیت. وجود دارد 256GB از ذخیره سازی پردازنده یک اسلات کارت حافظه microSD است که می تواند آن را گسترش دهد تا 1TB, Wi-Fi, بلوتوث, AptX HD و عمر باتری در تاریخ است تا 14 ساعت.

خارج از SE200 کنترل از طریق آن 5.0 اینچ صفحه نمایش با کیفیت 720p و حجم چرخ است که روشن خواهد شد تا در رنگ های مختلف برای نشان دادن جزئیات بیشتر در مورد موسیقی که در حال پخش از جمله نرخ بیت آن یا که DAC در حال حاضر در حال استفاده است. وجود دارد یک USB-C پورت برای شارژ و شما همچنین می توانید استفاده از این بازیکن به عنوان یک خارجی DAC برای مک یا ویندوز کامپیوتر.

در علاوه بر این به بازی به صورت محلی ذخیره می شود فایل های این بازیکن نیز سازگار با طیف وسیعی از خدمات جریان از جمله موسیقی اپل, آمازون, آهنگ, Spotify, جزر و مد, SoundCloud, Deezer, و بیشتر. خدمات اضافی را می توان با دانلود و نصب مناسب اندروید APK.

$1,799 زیادی برای خرج کردن در دستگاه های پخش صوتی دیجیتال است, اما در یک DAC-هر دلار بر اساس یک&futura SE200 به نظر می رسد همیشه کمی کمتر زشت و ناپسند.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن