Asus نشان می دهد جدید گوگل دیدار با ویدئو کنفرانس سخت افزاری برای دفاتر

Asus اعلام کرده است جدید ویدئو کنفرانس سخت افزاری طراحی شده برای اجرای Google ملاقات و جلسات (از طریق 9to5Goog

توسط PARINEWS در 29 اردیبهشت 1399

Asus اعلام کرده است جدید ویدئو کنفرانس سخت افزاری طراحی شده برای اجرای Google ملاقات و جلسات (از طریق 9to5Google). دنده جدید شامل یک کامپیوتر کوچک است که اجرا می شود, تماس بلندگوی خارجی و, که بسته به تنظیمات شما خرید شما همچنین می توانید یک دوربین و یک صفحه نمایش لمسی است. سخت افزار می تواند مفید باشد برای اتاق های کنفرانس در دفاتر است که تکیه بر گوگل ملاقات خود را به عنوان ویدئو کنفرانس ابزار انتخاب (هنگامی که در واقع رفتن به دفتر بیشتر رایج می شود البته).

کامپیوتر که Asus calls Google دیدار با محاسبه سیستم دارای یک پردازنده Intel Core i7 processor 128GB SSD و مغناطیسی شاسی بنابراین شما می توانید آن را به موجود ایستاده و یا بیشتر به راحتی سوار آن را خارج از دید با توجه به ASUS. همچنین تعدادی از پورت ها که شما می توانید در تصویر زیر:

با کیت و کوچک/متوسط اتاق کیت است که طراحی شده برای اتاق های کنفرانس به هشت نفر شما یک دوربین با 120 درجه میدان دید و قابلیت زوم تا 4 برابر بدون از دست دادن کیفیت 720p کیفیت تصویر با توجه به Asus.

نیز وجود دارد یک اتاق بزرگ کیت طراحی شده است که برای کنفرانس زوم با 20 نفر و برای اینکه با استفاده لاجیتک PTZ Pro 2 دوربین با توجه به Asus' سایت. این PTZ Pro 2 قطاری ویدیو 1080p ارائه می دهد و 10X زوم. اتاق بزرگ کیت نمی آیند که دوربین هر چند — Asus می گوید شرکت ها را مجبور به کار با تامین کنندگان خود را برای دریافت کنید که. کوچک و متوسط اتاق کیت و اتاق بزرگ کیت نیز با جدا کردن صفحه لمسی شما می توانید استفاده کنید برای مدیریت تماس بگیرید.

کیت در دسترس خواهد بود در ماه ژوئن در 28 کشور آمده و در سه نقاط مختلف قیمت با توجه به 9to5Google: کیت استارتر هزینه خواهد شد £1,650/€1,915 (~$2,012), کوچک و متوسط اتاق کیت هزینه خواهد شد £1,970/€2,320 (~$2,402), و اتاق بزرگ کیت (که شامل یک دوربین) هزینه خواهد شد £1,700/€1,970 (~$2,073).



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن