در جلسه COVID-19، وزیر ناحیه از مقامات می خواهد که سخت تر و سریع تر

کار کنند میسور/میسورو: وزیر منطقه S.T. Somashekar به مقامات از تمام بخش های مربوطه هدایت به کار با مسئولیت بیش

توسط PARINEWS در 26 مرداد 1399
کار کنند

میسور/میسورو: وزیر منطقه S.T. Somashekar به مقامات از تمام بخش های مربوطه هدایت به کار با مسئولیت بیشتر و سریعتر در سرعت با معاون کمیسر (DC) به منظور پایین آوردن نرخ مرگ و میر بیماران COVID-19.

او در جلسه بررسی COVID-19 که دیروز در تالار Zilla Panchayat (ZP) در اینجا برگزار شد صحبت می کرد.

او با ابراز نگرانی از افزایش تعداد موارد مثبت COVID-19 و مرگ و میر در این ولسوالی، گفت که مقامات باید این موضوع را جدی گرفته و با همکاری بیشتر و سریع تر کار کنند تا میزان تلفات را پایین بیاوند.

او با ابراز ناامیدی از نگرش بی هدف مقامات، او گفت که آنها باید نشانه ای از دی سی و عملکرد با مسئولیت بیشتر در طول بحران است.

با بیان اینکه وی از عدم وجود امکانات برای بیماران در بیمارستان های COVID شکایت دریافت کرده است، از مقامات خواست تا به این موضوع بفهمند که تمام مشکلاتی که برای رسیدگی به مسائل با آن مواجه بودند، چه بوده است.

'گسترش حمایت اخلاقی از بیماران COVID-19'

وزیر بهداشت با تاکید بر لزوم گسترش حمایت اخلاقی از بیماران COVID-19 گفت که بیماران باید یوگا، مشاوره توسط کارشناسان بهداشتی و مشاوره توسط پزشکان آموزش داده شود و مهم است که مقامات در این زمینه اقدامات لازم را انجام دهد.

"ساماشکار" با تاکید بر اینکه مراقبت های بهداشتی کل نیاز به ساعت است، گفت که دولت آماده است تا به هر گونه مسائل مربوط به بیمارستان ها برای ارائه مراقبت بهتر از بیماران، بخواهد.

'به شدت دستورالعمل های COVID را دنبال کنید'

در این دیدار، وزیر به مقامات هدایت داد تا اقدامات بیشتری را برای اطمینان از این که مردم به شدت از دستورالعمل های COVID-19 مانند پوشیدن ماسک های چهره و نگهداری از دور فیزیکی در تمام مکان ها و گردهمایی های عمومی پیروی کنند، انجام دهد.

MLA G.T. Devegowda, Tanveer Sait, L. Nagendra, Ashwin Kumar and B. Harshavardhan, MLC R. Dharmasena, City Police Commissioner Dr. Chandragupta, SP C.B. Ryshyanth, MCC Commissioner Gurudatta Hegde و یک میزبان از مقامات حضور داشت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن