ATME دانش آموزان توسعه کم هزینه هواکش برای COVID-19 بيمار

میسور/Mysuru: Visvesvaraya فن آوری دانشگاه VTU), Belagavi گرفته, ابتکار برای کمک به درمان COVID-19 بيمار با تب

توسط PARINEWS در 28 اردیبهشت 1399

میسور/Mysuru: Visvesvaraya فن آوری دانشگاه VTU), Belagavi گرفته, ابتکار برای کمک به درمان COVID-19 بيمار با تبلیغ کم هزینه تجهیزات. به عنوان بخشی از این ابتکار VTU معاونت (VC) دکتر Karisiddappa تا به حال به دادگاه تجدید نظر دانشجويان و اعضای هيات علمی وابسته به دانشگاه های مهندسی در کارناتاکا به آمده تا با ایده های نوآورانه و پروژه های تحقیقاتی و همچنین مطمئن باشید کمک های مالی برای پروژه های منتخب.

دانش آموزان سال آخر از مهندسی مکانیک از ATME دانشکده مهندسی (ATMECE), Mysuru — محمد شعیب خان محمد Faraaz ur Rahman محمد یوسف خان و شهباز پاشا — کمک Prof. M. Karthik کومار (استادیار مهندسی مکانیک شاخه) آمد تا با یک محصول نوآورانه 'IoT بر اساس کم هزینه هوشمند Ambu-کیسه فشرده سازی دستگاه کم هزینه هواکش.'

حدود 50 پروژه های پیشنهادی دریافت کرده بودند توسط VTU و پس از بررسی 28 پروژه انتخاب شدند برای کمک های مالی. انتخاب پروژه فرصت داده شد به ارائه جزئیات این پروژه از طریق ویدئو کنفرانس به VTU کمیته. پس از موفق, ارائه, فوق گفت: پروژه اجازه داده بود برای تولید این محصول در مشاوره با بهداشت منطقه افسر (DHO). این پروژه دارای پتانسیل برای بازی در یک نقش حیاتی در هزینه-درمان موثر COVID-19 بيمار.

پروژه ادغام دو سیستم های کنترل یکی برای تامین اکسیژن به بیمار با استفاده از Ambu-کیسه و یک هشدار ارسال می شود به دکتر تلفن همراه هر زمان که بیمار نیاز اضطراری توجه از طریق یک IoT مبتنی بر نرم افزار آندروید.

برای جزئیات بیشتر در مورد پروژه تماس Prof. M. Karthik کومار در Mob: 98448-70275 با توجه به آزادی مطبوعات از کالج.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن