AT&T می گوید مشتریان به خرید گوشی های جدید و یا آنهایی که قدیمی خود را متوقف خواهد کرد

اگر AT&T به شما یک ایمیل فرستاده گفتن شما به روز رسانی گوشی خود را — و یا دیگری که شما را به نوشتن آن را ب

توسط PARINEWS در 1 مرداد 1399

اگر AT&T به شما یک ایمیل فرستاده گفتن شما به روز رسانی گوشی خود را — و یا دیگری که شما را به نوشتن آن را به عنوان یک کلاهبرداری? که فقط به آنچه این شرکت را در این هفته با توجه به اندیشه پلیس.

زیر لب آبی پررنگ همه کلاه عنوان "به روز رسانی مورد نیاز,"حامل گفتن است برخی از مشتریان که دستگاه های خود "سازگار با شبکه جدید" و آنها "نیاز به جایگزین کردن آن به ادامه دریافت خدمات است."

در اینجا ایمیل:

یک مشکل آشکار: این شرکت با ارسال این وسط یک اقتصاد مخرب بیماری همه گیر در زمانی که خرید یک گوشی جدید ممکن است آخرین چیزی که در ذهن کسی را. برخی از مشتریان شگفت زده شدند تا برای دریافت ایمیل که آنها ارسال شده در at&T در انجمن حمایت از سرمایه گذاری قماری که ممکن است آن را یک کلاهبرداری هر چند اندروید پلیس می گوید: ایمیل مشروع است.

مشکل دیگر: می ترسم مشتریان در واقع ممکن است نیاز به انجام هر چیزی تا ماه فوریه 2022.

به عنوان اندیشه پلیس اشاره چه AT&T واقعا به نظر می رسد به انجام در اینجا این است که معرفی و ارتقاء پیش از خاموش کردن at&T در شبکه 3G. که برنامه ریزی شده اتفاق می افتد "در فوریه 2022" با توجه به AT&T لینک که بنا به گزارش ها به نظر می رسد در ایمیل. زمانی که شبکه 3G از بین می رود, AT&T می گوید که گوشی های که پشتیبانی نمی HD Voice که مسیرهای تماس بیش از 4G LTE نمی خواهد بود قادر به ایجاد تماس های صوتی و یا استفاده از داده ها بر روی AT&T.

شما مشتریان با گوشی های جدیدتر که به لحاظ نظری باید پشتیبانی از صدای HD در حال گرفتن ایمیل بیش از حد. کسی که آغاز شده است که موضوع در at&T در انجمن پشتیبانی گفت: آنها با استفاده از یک کهکشان S10 E یک گوشی که در ماه مارس منتشر شد 2019.

اگر این درست است که این گوشی متوقف نخواهد شد کار تا 2022 ارسال یک ایمیل مانند این نیست دقیقا بهترین نگاه برای AT&T; این می تواند دیده می شود به عنوان تلاش برای افزایش فروش در طول یک بیماری همه گیر وجود دارد و شما بدون شک می تواند یک موج جدیدتر و بهتر از گوشی های موجود (از جمله بیشتر با 5G پشتیبانی) قبل از این که مهلت می گذرد.

معلوم نیست دقیقا چه بسیاری از مشتریان ممکن است بدست این ایمیل و AT&T نشده است در پاسخ به یک درخواست برای نظر. اما امیدوارم AT&T فراهم می کند واضح تر ارتباطات در مورد اینکه چرا و هنگامی که مشتریان خواهد شد و در واقع نیاز به ارتقا دهید.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن