آئودی نشان می دهد یک ورزشی نسخه از آن در آینده الکتریکی Q4 SUV

آئودی پرده برداری کرده است مفهوم تفاسیر جدید "Sportback" نسخه Q4 E-Tron برقی SUV که این عرضه به سال گذشته است.

توسط PARINEWS در 18 تیر 1399

آئودی پرده برداری کرده است مفهوم تفاسیر جدید "Sportback" نسخه Q4 E-Tron برقی SUV که این عرضه به سال گذشته است. به منظور خدمت به عنوان یک کوچکتر و گزینه مقرون به صرفه تر به گل سرسبد E-Tron این Q4s انتظار می رود به فروش در سال 2021 خواهد شد و در اطراف شروع $45,000.

Q4 و Q4 Sportback هستند "دوقلوهای" از یک دیدگاه فنی با توجه به آئودی. به این ترتیب Sportback نسخه نیز می باشد طراحی شده توسط شرکت فولکس واگن مدولار "MEB" پلت فرم (مخفف عبارت آلمانی برای "مدولار الکتریکی درایو ماتریکس") است که به قدرت طیف گسترده ای از وسایل نقلیه در سراسر مارک های مختلف. این مجموعه Q4s جدا از اصل E-Tron و انواع آن, که توسط یک آئودی-طراحی و توسعه برق پیشرانه.

Spec-عاقلانه این به این معنی Q4 Sportback را با استفاده از یک دوقلو-موتور راه اندازی است که باعث می شود در مجموع 225kW از قدرت (در حدود 300 اسب بخار) با کسانی که موتور کشیدن برق از یک 82kWh باتری است که طول می کشد حدود 450 کیلومتر (حدود 279 کیلومتر) در یک شارژ کامل.

تفاوت واقعا می آید در بیرونی یک ظاهر طراحی شده از Q4 Sportback. آن roofline جریان از جلو به عقب در بیشتر بی وقفه شیوه ای. وجود دارد یک مهاجم اسپویلر عقب و واضح تر racecar-الهام منتشر کننده زیر تخم درب. این همه را Sportback کمی بیشتر ایرودینامیک کارآمد هر چند تجارت آف خواهد آمد در صورت از دست رفته سقف برای عقب صندلی مسافران و کمی کمتر حمل و نقل فضایی به طور کلی.

آئودی در حال حاضر نشان داده هفت وسایل نقلیه الکتریکی است که منتشر خواهد شد تا پایان سال آینده است. و آن است که فقط یک بخش کوچک از شلیک از EVs آمدن از کلی گروه فولکس واگن است که حتی پنج سال حذف شده از زمانی که خبر Dieselgate رسوایی شکست. یک خودرو مانند Q4 Sportback نشان می دهد چقدر کامل فولکس واگن فشار به برق فضا خواهد بود. در بسیاری از راه های آن به سختی هر گونه متفاوت از Q4 مفهوم است که آئودی برای اولین بار به طعنه سال گذشته که به احتمال زیاد هنوز هم درست است که هر دو خودرو به بازار آمده است. فولکس واگن نه تنها در نظر دارد به سیل بازار با آن MEB-صفحه EVs اما این شرکت (و آن علامت های تجاری) نیز سعی خواهد کرد برای فروش به مشتریان در تغییرات کوچکتر از آن دسته از وسایل نقلیه الکتریکی.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن