Austin تصویب معافیت مالیاتی برای Tesla در تلاش برای Cybertruck کارخانه

مقامات در آستین تایید کرده اند که در مجموع حداقل 60 میلیون دلار در مالیات املاک تخفیف در تلاش برای آوردن تسلا

توسط PARINEWS در 25 تیر 1399

مقامات در آستین تایید کرده اند که در مجموع حداقل 60 میلیون دلار در مالیات املاک تخفیف در تلاش برای آوردن تسلا بعدی ماشین های الکتریکی کارخانه به شهر تگزاس. آستین یکی از دو نامزد اصلی برای کارخانه های, که جایی است که تسلا خواهد ساخت Cybertruck همراه با Tulsa, Oklahoma.

Travis County کمیساریای دادگاه, سیاست ساخت و اداری بازوی دولت محلی تایید توافق در روز سه شنبه خواهد کرد که صرفه جویی تسلا حدود 14 میلیون دلار در مالیات بر املاک بیش از 10 سال آینده. اواخر هفته گذشته Del Valle منطقه مدرسه که در نزدیکی که در آن کارخانه خواهد بود واقع تایید توافق که خواهد عطا کند تسلا نزدیک به 50 میلیون دلار تخفیف مالیاتی بیش از قاب همان زمان.

رای قبل بود توسط برخی از درام بر اینکه تسلا می تواند صبر کنید دیگر برای پاسخ به بسته تشویقی. بسیاری از شهروندان که به نام روز شهرستان تراویس جلسه تاکید کرد که آنها باور دارند که زمان از جوهر — به خصوص پس از مشک بازدید Tulsa, اوکلاهما, در جولای 3rd, و گزارش از جزئیات برنامه های دولت در پشت صحنه تلاش برای ارائه خود انگیزه ای بسته است.

"ما باید به رای امروز" یکی از ساکنان می گوید. "زمان کشته شدن معاملات و دیگر این خطر بزرگتر فرصتی که دولت دیگر قرار می دهد با هم یک بسته" که نفوذی تسلا. "این بسیار مهم است در نظر من که ما دریافت این انجام می شود به سرعت و تاخیر تاکتیک تمایل به ترساندن من" دیگری گفت. فقط قبل از رای شهرستان کمیسر مارگارت گومز گفت که او تا به حال تنها از طریق خواندن نیمی از قرارداد و پرسید: برای یک هفته تمدید.

کمیسر جرالد Daugherty ذکر است که دادگاه یک "ایستاده سیاست" به افتخار اگر یک کمیسر می پرسد برای یک هفته دیگر. اما او گفت: "اگر یک هفته دیگر است که به زور تسلا به ترک و سپس من شما می دانید برای شاید اولین بار بگو... من مایل به افتخار آن است."

دادگاه پس از آن تبدیل به روهان Patel, تسلا ارشد جهانی مدیر سیاست عمومی بپرسید اگر تسلا می تواند یک هفته دیگر صبر کنید برای تصمیم گیری. او در پاسخ با یک میدان ،

"ما تا به حال یک تماس با فرماندار ایالت دیگر و شهردار شهر دیگر فقط دیروز به رفتن را از طریق یک دسته کامل از چیزهای شبیه به آنچه که ما در حال رفتن را از طریق در حال حاضر, بنابراین من نمی توانم بگویم خیلی بیشتر از آن" پاتل گفت. "ما باید برای تصمیم گیری زود است چرا که این چیزها را در یک مدت زمان طولانی و زیادی وجود دارد که ما باید در محل قرار داده. وجود دارد مقدار زیادی از پول است که ما را به خود اختصاص داده در راه حق."

Daugherty سپس یکی دیگر از خواسته کمیسر جفری Travillion اگر او مایل به "قمار" است که تسلا را در جدول باقی می ماند. "ما در حال صحبت کردن در مورد یک تحول فرایند است که نشانی از فقر و فرصت در آن منطقه برای نسل" Travillion گفت. "این دشوار خواهد بود برای من به قبول آن است."

کمیسیون تصمیم گرفت برای رای دادن به این توافق. از آن تصویب شد تقریبا به اتفاق آرا با گومز ممتنع. دو موافقت نامه را تایید کردند پس از دو هفته جلسات عمومی هر چند بسیاری از جزئیات بودند درهم در بسته-درب جلسات ترک برخی از ساکنان محلی و رهبران نا امید.

"عدم شفافیت واقعا ظالمانه در این پروژه" امیلی Timm co-مدیر اجرایی کارگران دفاع تگزاس غیر انتفاعی گفت: آستانه در یک تماس تلفنی. "به نظر می رسد مانند وجود دارد که تلاش بیشتری را واقعا پنهان کردن توپ در چه خبر است در اینجا."

یک county کمیسر Brigid شیا تایید کرد اما توافق کردند که شفافیت موضوع بود و گفت: او را پیشنهاد اصلاحات به بهبود روند حرکت رو به جلو. "آن شده اند که به اعتقاد من بسیار بهتر روند اگر وجود داشته شفافیت بیشتر," او گفت:.

مدیر عامل شرکت تسلا Elon Musk گفته است که مشوق های مالیاتی نقش خواهد شد که در آن کارخانه زمین خواهد شد اما که او نیز با توجه به "حمل و نقل هزینه های دسترسی به نیروی کار زیادی با طیف گسترده ای از استعدادها و کیفیت زندگی است." شرکت خواهد ساخت Cybertruck در کارخانه و همچنین به عنوان مدل Y Suv ها هستند که به مقصد سواحل شرق ایالات متحده آمریکا.

تسلا است zeroed در 2,100 هکتار سایت نزدیک به Austin-Bergstrom International Airport, و این شرکت دارای گزینه ای برای خرید زمین با 5 میلیون دلار. این شرکت را صرف 1.1 میلیارد دلار ساخت 4 تا 5 میلیون فوت مربع کارخانه که استخدام حدود 5000 کارگران با توجه به اسناد و مدارک ارائه شده به شهرستان تراویس در ماه گذشته. آن را خواهد پرداخت آن دسته از کارگران و دستمزد به طور متوسط در حدود $47,000 با منافع و گزینه های سهام با حداقل پرداخت با شروع در $15 در هر ساعت. آن را نمی خواهد به استخدام یک اتحادیه نیروی کار است.

حقوق و دستمزد و حداقل پرداخت ارقام شده است یک نقطه چسبیده برای بسیاری از شهروندان محلی و نمایندگان اتحادیه ها و کارگران طرفداران حقوق در طول های اخیر جلسات عمومی. در پاسخ Travis County کمیسیون نشان داد دو امتیاز در روز پنج شنبه. یکی این است که تسلا به توافق تشدید 15 دلار در هر ساعت حداقل دستمزد سالانه با شاخص قیمت مصرف کننده (به طور خاص "فرار از 10 سال نرخ رشد مرکب سالانه"). یکی دیگر این است که مواد غذایی و خدمات مربوط به فراشی کارگران در کارخانه را نیز پرداخت می شود حداقل 15 دلار در هر ساعت.

حتی با معافیت های مالیاتی, Austin می ایستد برای بهره مندی از مالیات بر املاک است که تسلا را با کارخانه به عنوان بسیاری از سایت ارائه شده است که تا حد زیادی اشغال نشده است. تراویس شهرستان در حال حاضر تنها در مورد دریافت $6,400 هر سال از شن و ماسه معدن شرکت است که در عمل در اموال. اما تسلا خواهد پرداخت و نزدیک به $880,000 در هر ماه و یا $8.8 میلیون دلار در طول 10 سال اول به عنوان طولانی به عنوان آن را نگه می دارد تا با سرمایه گذاری و استخدام عطف مورد نیاز توسط قرارداد.

تسلا نیز موافقت کرده است برای قرار دادن 10 درصد از شهرستان تخفیف مالیاتی به جامعه محلی. "تسلا به طور مداوم با تاکید بر تمایل خود را برای سرمایه گذاری در جامعه به خصوص آن را به عنوان مربوط به آموزش و توسعه نیروی کار (شامل هیوستن-Tillotson دانشگاه و دلم واله مدارس), حمل و نقل عمومی و مقرون به صرفه مسکن" شهرستان کمیسیون نوشت: در دستور کار نشست روز سه شنبه. "Travis County بود که هدف آن ایجاد یک دراز مدت بشردوستانه با همکاری تسلا و نه فقط یک معاملاتي توافق به بررسی یک بار در سال است."

آخرین پنج شنبه, Del Valle منطقه مدرسه تایید توافق است که اجازه می دهد تسلا به پرداخت مالیات بر ملک در فقط 20 درصد از کارخانه را ارزیابی ارزش است که صرفه جویی در این شرکت حدود 50 میلیون دلار. که توافق به تصویب رسید در 7 به 1 رای با عضو هیئت مدیره سوزانا وودی گفته او "احساس راحتی با این روند" که نیز تا حد زیادی اتفاق افتاده در پشت درهای بسته. "من احساس آن را 'انجام آن این راه یا [تسلا] حرکت خواهد کرد و در جایی دیگر'" وودی گفت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن