مستقل هواپیماهای بدون سرنشین ساز Skydio شیفت نظامی و سازمانی با اولین تاشو هواپیماهای بدون سرنشین

Skydio راه اندازی است که باعث می شود خودمختار که پرواز هواپیماهای بدون سرنشین خود را با دخالت انسان است ورود ت

توسط PARINEWS در 24 تیر 1399

Skydio راه اندازی است که باعث می شود خودمختار که پرواز هواپیماهای بدون سرنشین خود را با دخالت انسان است ورود تجاری هواپیماهای بدون سرنشین بازار جدید خود را با مدل X2. از X2 است Skydio اول غیر مصرفی دستگاه و آن را به بازار عرضه نسبت به سازمان های دولتی و سازمان های دیگر که نیاز به نظارت هوایی یا نقشه برداری و از آن می آید با یک ساخته شده در مادون قرمز دوربین حرارتی. این X2 اعلام مصادف با Skydio جدید دور از $100 میلیون دلار در بودجه, رهبری, آلمانی چند ملیتی شرکت زیمنس' Next47 شرکت است.

Skydio برای اولین بار وارد بازار کمی بیش از دو سال پیش با Skydio R1. به R1 مستقل هواپیماهای بدون سرنشین که sported چشمگیر هوش مصنوعی-صفحه اجتناب از برخورد با موانع و دیگر سنسور ها و ویژگی های نرم افزار است که اجازه دهید آن را یکپارچه پرواز خود را از طریق مجموعه محیط های بیرونی مانند مسیرهای پیاده روی پوشیده شده از درخت در حالی که موضوعات زیر.

به R1 اما بسیار گران قیمت در $2,500, و برنامه های کاربردی برای Skydio اولین هواپیماهای بدون سرنشین باقی مانده محدود به ضبط شدید ورزشی مانند دوچرخه سواری در کوهستان و دیگر فعالیت های گاه به گاه. ایده این بود که بی تجربه خلبانان هواپیماهای بدون سرنشین و یا حتی کل آماتور ممکن است خرید یک پرواز دوربین است که می تواند شما را دنبال کنید و به طور خودکار فیلم فعالیت های خود را بدون توفنده به درختان.

این شرکت ساخته شده از MIT هواپیماهای بدون سرنشین کارشناسان و فارغ التحصیلان گوگل بال هواپیماهای بدون سرنشین تحویل واحد نگه داشته و بهبود نرم افزاری و اضافه کردن ویژگی های جدید تا زمانی که آن را منتشر کرد Skydio 2 پيگيری سال گذشته است. دوم تکرار شد بسیار ارزان تر در 999 دلار و بهبود طراحی هواپیماهای بدون سرنشین و توانایی های خود را بطور قابل توجهی. اما آن را هنوز هم رنج می برد بدون زرق و برق از کنترل های دستی حسن نیت ارائه میدهد از یک rebranded طوطی Anafi کنترل, که, در حالی که بهبود بیش از برنامه گوشی های هوشمند مورد استفاده توسط R1 شد و گاهی حشره دار و غیر قابل اعتماد است. که به معنای Skydio 2 نمی تواند مطابقت با دقت و کنترل پرواز و ضبط یک DJI هواپیماهای بدون سرنشین.

این X2 قرار است برای تغییر همه که با تاسف نزولی برای مصرف کنندگان که آن را واقعا نمی آنها را. این X2 دارای تاشو اسلحه برای اولین بار در Skydio پس از این شرکت گفت: این تلاش ها در گذشته به آن هوش مصنوعی-صفحه قابلیت پرواز مستقل کار با هواپیماهای بدون سرنشین است که می تواند خورده را به یک بسته کوچک یک لا DJI را Mavic Pro. (Skydio قبلا گفته محدودیت بود چرا که آن نرم افزار مورد نیاز خود را جهت دوربین دقیقا قرار است در ارتباط با یک دیگر و به بقیه هواپیماهای بدون سرنشین.)

این X2 همچنین دارای GPS مجهز شب, پرواز, نور مرئی و مادون قرمز روشنگر برای پرواز در تاریکی و کامل سازمانی درجه و کنترل با یک ساخته شده در صفحه نمایش لمسی. عمر باتری طولانی تر است در 35 دقیقه از زمان پرواز در مقابل 23 دقیقه برای Skydio 2 و ویژگی های آن قبلا ذکر شد 320 x 256-رزولوشن دوربین حرارتی علاوه بر آن 12MP دوربین اصلی.

نیز وجود دارد برخی از ویژگی های نرم افزار جدید آینده با X2: یک 360 درجه "superzoom" تا 100x زوم در تمام جهات و دقت حالت است که اجازه می دهد تا خلبانان پرواز X2 در محیط تنگ تر و بدون ترس از این که مستقل ویژگی های مانند اجتناب از برخورد با موانع ممکن است تداخل با کنترل های دستی.

Skydio آوردن 3D اسکن ویژگی برای هر دو Skydio 2 و X2 بعد از این سال طراحی شده برای "بازرسی از مجتمع سازه های صنعتی و مکان های مانند پل نمای ساختمان زیرساخت های انرژی تصادف و صحنه های جرم و جنایت." نیز وجود خواهد داشت یک خانه قابلیت اسکن برای نمایندگی بیمه به صورت خودکار بازرسی خانه:

Skydio راه اندازی دو نسخه از X2 بعد از این سال. یکی به نام X2D و طراحی شده است به صراحت برای ارتش ایالات متحده است. Skydio اشاره به آن به عنوان "راه حل نهایی برای دفاعی و نظامی برای انجام شناسایی های جستجو و نجات و امنیت گشت ماموریت." دیگر X2E که Skydio می گوید "بهینه سازی شده برای شرکت در اولین پاسخ دهندگان و سازمان های غیر نظامی." هیچ قیمت گذاری اعلام شده است برای هر دو به عنوان آن به نظر می رسد به احتمال زیاد این دستگاه ها فروخته خواهد شد به عنوان بخشی از قراردادهای بزرگتر و یا تحت شرایط خاص معاملات منحصر به فرد به شرکت ها و یا سازمان های درگیر.

این شرکت در گذار از "عکاسی از هواپیماهای بدون سرنشین" ساز به یک پتانسیل پیمانکار نظامی آمریکا تا حدودی قابل فهم با توجه به فقدان هر روز علاقه مصرف کنندگان در برش لبه تکنولوژی هواپیماهای بدون سرنشین. اما Skydio موقعیت است این حرکت به عنوان یک راه برای سیمان هواپیماهای بدون سرنشین آمریکا ساز به عنوان پیشرو دولت تامین کننده و یک رقیب به چین بر اساس DJI که عرضه کرده است هواپیماهای بدون سرنشین برای دولت آمریکا در گذشته قبل از نگرانی ها از جاسوسی و حملات سایبری به رهبری برخی از سازمان ها به زمین خود پهپاد ناوگان.

Skydio مدیر عامل آدم Bry گفت: ما در ماه گذشته که او را باز اضافی تسهیلات ساخت در ایالات متحده در این تابستان به کمک آدرس تقاضا پس قبلا با تکیه به طور کامل در یک خط مونتاژ در نزدیکی دفاتر خود را در Mountain View, CA.

"دستی هواپیماهای بدون سرنشین عدم وجود این نرم افزار اطلاعاتی که شرکت نیاز به مقیاس خود برنامه های" Bry در بیانیه ای گفت امروز. "Skydio هدف این است که برای باز کردن این ارزش از هواپیماهای بدون سرنشین با ایجاد یک کاملا ساده و تجربه کاربر از طریق قدرت واقعی استقلال. با Skydio 2 (S2) ما ثابت کرده ایم که ما استقلال نرم افزار می توانید اساسا تغییر راه مردم با استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین که یک شرکت آمریکایی نه تنها می تواند رقابت اما می تواند منجر به راه در هوش مصنوعی مجهز به تکنولوژی هواپیماهای بدون سرنشین. ما در حال حاضر آوردن قدرت از استقلال به شرکت های دولتی اولین پاسخ دهندگان و دفاع مشتریان است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن