اتومبیل و تاکسی دیدن فقیر پاسخ از مسافران

میسور/Mysuru: در اولین روز پس از آنکه دولت مجاز از سرگیری حمل و نقل عمومی در دولت با مجموعه ای از شرایط خودرو

توسط PARINEWS در 31 اردیبهشت 1399

میسور/Mysuru: در اولین روز پس از آنکه دولت مجاز از سرگیری حمل و نقل عمومی در دولت با مجموعه ای از شرایط خودرو تاکسی و Maxicabs دیدم پور از پاسخ های عمومی در این شهرستان در روز سه شنبه به سختی و با چند مسافر استخدام آنها.

قبل از این مستند خودرو و رانندگان تاکسی استفاده می شود برای کسب Rs.400 در هر روز به طور متوسط در هر روز بود که فقط برای آنها کافی برای امرار معاش خود. اما COVID-19 ناشی از مستند تا به حال آنها را مجبور به ماندن در خانه و با از دست دادن درآمد آنها نگران بسیاری است. در حال حاضر نزدیک به دو ماه پس از مستند دولت روز دوشنبه اعلام کرد از سرگیری حمل و نقل مسافر با مجموعه ای از شرایط که استقبال خودرو و رانندگان تاکسی و سایر ذینفعان. اما خود لذت نظر می رسد که shortlived آنها به عنوان دریافت فقیر پاسخ به سه شنبه روز اول. به این ترتیب خودرو رانندگان هستند clueless در مورد اینکه آیا آنها را بازیابند درآمد خود را مانند قبل از مستند روز.

Manukumar یک بارگذاری خودکار راننده گفت: 'ستاره میسور است که او را به زیر اتوبوس شهری ایستاده به عنوان اوایل در ساعت 5 صبح دیروز در انتظار یک پاسخ خوب ، اما او امیدوار است نقش برآب شد به عنوان او می تواند تنها یک تنها مسافر در طول روز و تنها می تواند صرفه جویی تومان.50 برای خانواده اش پس از گذراندن تومان.40 در مواد غذایی است. ابراز نگرانی در امرار معاش خود اگر همان روند ولرم و پاسخ های عمومی همچنان برای یک زن و شوهر از ماه Manukumar گفت که او فقط امیدوار است که این وضعیت را بهبود می بخشد.

ساغر یک OLA خودرو راننده گفت که او در مواجهه با مشکلات در خانواده اش با از دست دادن درآمد برای دو ماه گذشته. اما مسافران به نظر می رسد تمایلی به هیئت مدیره خودرو و کابین است که باعث نگرانی آنها را. "در کل بعد دیروز من تنها مسافری که استخدام تومان.50. این وضعیت این است که عمیقا نگران کننده و خودرو رانندگان را به صورت مشکل بیشتر اگر مسافران ادامه برای نشان دادن بی میلی به هیئت مدیره خودرو" او گفت:.

Zakir Hussain, یک راننده تاکسی گفت که مقامات باید اجازه داده به تاکسی برای عامل تنها در منطقه است که مفید برای رانندگان تاکسی. بسیاری از افراد استخدام تاکسی برای دور مقصد و به این ترتیب دولت باید با حذف اینتر-منطقه محدودیت های مسافرتی و اجازه می دهد تا تاکسی به کار در سراسر کشور.

یکی دیگر از راننده تاکسی Syed Asif گفت که اگر چه او منتظر در طول روز او موفق به دریافت حتی یک سفر در استخدام. تعجب آنچه که در آینده از رانندگان تاکسی خواهد بود, او گفت که او از همه بیشتر نگران این هستید که او برای پرداخت بیمه خودرو و مالیات جاده در حدود دو ماه.

و اشاره کرد که سفر تصویب و لازم است حتی به نزدیک مقصد مانند Srirangapatna است که در کشور همسایه مندیا منطقه گفت که دولت باید مسئله عبور می کند که معتبر است برای سفر در سراسر کشور.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن