آواتار: آخرین سازندگان Airbender ترک نت فلیکس زندگی می کنند اقدام انطباق بیش از تفاوت های خلاق

آواتار: آخرین سازندگان ایربندر مایکل دانته دی مارتینو و برایان کانیتزکو دیگر روی مجموعه ٔ سازگاری سری های زنده

توسط PARINEWS در 23 مرداد 1399

آواتار: آخرین سازندگان ایربندر مایکل دانته دی مارتینو و برایان کانیتزکو دیگر روی مجموعه ٔ سازگاری سری های زنده ٔ اکشن که برای نت فلیکس تنظیم شده است کار نمی کنند.

سازندگان اعلام خروج خود را در چهارشنبه، نگرانی بین طرفداران را به وجود آورد. در وبلاگ طولانی دی مارتینو تنها آن نگرانی ها را تأیید کرد، چرا که نویسنده و تهیه کننده اجرایی خاطرداشت که «هر نسخه ای که به پایان می رسد روی صفحه نمایش، آن چیزی که من و برایان تصور کرده بودیم یا قصد انجام آن را داشتیم، نخواهند بود.» DiMartino و Konietzko هر دو ذکر تفاوت خلاق با Netflix بیش از جهت پروژه. ممکن است این خبر به عنوان یک شوک به طرفداران آواتار آمده باشد، با توجه به اینکه وقتی نتفلیکس در سال ۲۰۱۸ این پروژه را اعلام کرد، هر دو دخالت دی مارتینو و کانیتزکو به شدت ترویج شد.

"وقتی من و برایان در سال ۲۰۱۸ روی پروژه امضا شدیم، ما به عنوان تولیدکننده اجرایی و دونده نمایش استخدام شدیم." در اطلاعیه مشترکی برای این سریال، نت فلیکس گفت که متعهد است که به چشم انداز ما برای این بازتعریف احترام بگذاریم و از ما در ایجاد سریال حمایت کنیم. و ما بیان کرد که چقدر هیجان زده بودیم برای فرصتی که در این مقام قرار داریم. متاسفانه، همه چیز آنطور که ما امیدوار بودیم، به راه نمی رفت."

سازگاری ها اغلب با تیم های خلاق مختلف به جلو حرکت می کنند، اما اظهارات دی مارتینو و Konietzko خواهد شد احساس آشنا به طرفداران پرسی جکسون. بازگشت در سال ۲۰۱۸، پرسی جکسون نویسنده ریک ریوردان، در مورد مسائلی که در اوایل تولید اولین فیلم زنده-اکشن که در سال ۲۰۱۰ منتشر شد، نوشته وبلاگ طولانی خود را منتشر کرد. Riordan نوشت که هنگامی که او "فیلمنامه نهایی را دیدم و دیدم آنچه که آنها در مجموعه انجام می دهند، من متوجه شدم که من باید برای آرامش خود مرا دور."

دیگر خلاقان مانند آلن مور(دیدهبان ها ، باتلاق چیز ،V برای انتقام) به طور کامل disadisdisdisdisدسازگاری از کار خود را. DiMartino تشخیص داد که در حالی که او "نمی تواند جهت خلاقانه از مجموعه کنترل، او می تواند واکنش خود را کنترل و تصمیم به ترک. "این سخت ترین تصمیم حرفه ای من تا به حال به حال بود، و قطعا یکی که من در زمان به سبک، اما لازم بود برای شادی و صداقت خلاق من بود،" دیمارتینو نوشت.

یک سخنگوی نت فلیکس به واگرگفت: "ما احترام و تحسین کاملی برای مایکل و برایان و داستانی که آنها در مجموعه انیمیشن آواتار ها خلق کرده اند، داریم." اگر چه آنها انتخاب کرده اند به ترک پروژه عمل زنده، ما مطمئن در تیم خلاق و انطباق آنها."

Konietzko به سرخوردگی های دی مارتینو افزود و در اینستاگرام نوشت که این در مورد آن نیست که آنها کنترل کامل بر روی سریال. آنها با همکاری کاملا خوب بودند "تا زمانی که ما احساس می کردیم که این ایده ها در یک خط با روح و یکپارچگی آواتار، "او نوشت. در حال پیشرفت، هر دو Konietzko و DiMartino "به این باور برمی آمد که ما قادر به معنی هدایت جهت از سری نیست." پروژه با نیکلودئون و تهیه کننده دن لین در حال پیش روی است.

طرفداران حق نگرانی را داشته باشد: آخرین بار زنده عمل آواتار: آخرین Airbender بدون DiMartino و Konietzko تلاش شد, آن را دقیقا به خوبی پیش نرفت. ببخشيد، ام شب شيامالان

به روز رسانی (12 اوت، 4:50 PM ET): داستان به روز شده است به شامل بیانیه ای از نت فلیکس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن