AYUSH مقامات اداره توزیع تقویت کننده ایمنی داروها

میسور/Mysuru: AYUSH گروه افسر پزشکی دکتر Raghavendra Achar است اطلاع داد که AYUSH است توزیع تقویت کننده ایمنی

توسط PARINEWS در 29 تیر 1399

میسور/Mysuru: AYUSH گروه افسر پزشکی دکتر Raghavendra Achar است اطلاع داد که AYUSH است توزیع تقویت کننده ایمنی داروها Samshamani Vati و Arq-e-Ajeeb رایگان از هزینه به کارمندان میسور فرودگاه.

"به عنوان موارد کرونا در افزایش Mysuru ما تصمیم به توزیع ایمنی بوستر به کارکنان میسور فرودگاه در Mandakalli. Samshamani Vati است آیورودا فرمول گیاهی و هر قرص حاوی گیاه آمریتا Balli (Guduchi). هر جعبه دارای 40 Samshamani Vati قرص و به تقویت سیستم ایمنی بدن, یک, نیاز به دو قرص به صورت خوراکی دو بار در روز صبح و شب به مدت ده روز قبل از غذا. به طور مشابه, Arq-e-Ajeeb است Unani medicine و نیاز به استنشاق دارو با اسپری آن را به ماسک خود را و دست kerchiefs," او گفت:.

صحبت به مناسبت AYUSH افسر پزشکی Dr. M. G. Suresh گفت: "فراموش نمی کنیم که اگر یکی از این داروها او نمی خواهد دریافت آلوده به این عفونت است. این داروها کمک به بهبود سیستم ایمنی بدن ما است اما نه یک درمان برای عفونت کرونا. افراد به دو Samshamani Vati قرص به صورت خوراکی دو بار در روز به مدت ده روز و در کودکان 6 تا 14 سال را به یک قرص به صورت خوراکی دو بار در روز به مدت ده روز صبح و شب به تقویت سیستم ایمنی بدن خود را برای شش ماه آینده است."

مدیر فرودگاه R. Manjunath گروه از کتابخانه های عمومی معاون مدیر و COVID-19 فرودگاه گره افسر B. Manjunath دستیار مدیر اطلاعات و روابط عمومی وزارت R. راجو افسران پزشکی سلامت و خانواده وزارت رفاه Prakash و Girish منطقه آموزش بهداشت افسر دکتر Venugopal پلیس بازرسان K. Shanmuga Varma و Raghupathi نایاک و دیگران حاضر بودند.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن