Dyson سهام جدید عکس ها و فیلم های خود را لغو برقی SUV

لوکس خلاء نجیب زاده James Dyson نشان داده است عکس های جدید و کمی اطلاعات بیشتر در مورد شرکت خود را شکست خورده

توسط PARINEWS در 15 خرداد 1399

لوکس خلاء نجیب زاده James Dyson نشان داده است عکس های جدید و کمی اطلاعات بیشتر در مورد شرکت خود را شکست خورده خودرو الکتریکی — پروژه که به او به تازگی نشان داد او ریخت و بیش از یک و نیم میلیارد دلار از پول خود را.

در یک پست جدید در وبلاگ در خود وب سایت شرکت Dyson نشان می دهد برخی از اولین تصاویر و ویدئوها از نمونه واقعی آن ساخته شده قبل از این پروژه کشته شد در ماه اکتبر گذشته و همچنین به عنوان یک چند کامپیوتر تفاسیر. او توضیح SUV را به عنوان "رادیکال ماشین که لود شد با تکنولوژی" و می گوید شرکت او "حل بسیاری از مشکلات که به طور سنتی همراه با وسایل نقلیه الکتریکی" هر چند این پروژه در نهایت رها برای بودن "به صورت تجاری قابل دوام."

از دست رفته از ارسال هر گونه اساسی توضیح آنچه این مشکلات شد, اگر چه, و یا چگونه این شرکت که قرار بود به آنها را حل کند. Dyson سیاهی یک "قرار دادی یکپارچه و کارآمد درایو الکتریکی واحد (EDU) متشکل Dyson دیجیتال موتور الکتریکی تک سرعت انتقال دولت از هنر و قدرت اینورتر" اگرچه هیچ توضیح در مورد مجموعه ای از فن آوری های آن به غیر از آنهایی که توسعه یافته توسط شرکت های دیگر در وسیله نقلیه الکتریکی فضا.

دیگر ذکر شده مزایای طراحی (مانند یک باتری انعطاف پذیر بسته طراحی بهبود یافته و فضای داخلی دیگر فاصله دو محور) و امکانات (مانند یک صفحه نمایش سر بالا و یا رسیدگی به رایگان درب) نیز به دور از منحصر به فرد. و در حالی که Autocar گزارش می دهد که SUV قرار بود به ارائه حدود 600 مایل از محدوده با استفاده از یک 150kWh باتری Dyson هرگز به اندازه کافی نزدیک به خود قرار داده است که ادعا می کنند به آزمون.

یکی از چند standout در بخش SUV است فرمان که به نظر می رسد بیشتر شبیه به یک بازی ویدئویی کنترل از هر چیز. دیگر از آن Dyson EV طراحی است که تقریبا غیر قابل تشخیص از Byton یا حتی فارادی آینده است. شاید Dyson — که بر خلاف کسانی که در راه اندازی یک شرکت است که در حال حاضر مبادرت به فروش محصولات و تولید درآمد می شده اند قادر به ایجاد این لوکس SUV الکتریکی کار تا به حال آن را در بر داشت حق شریک تولید و یا scrounged تا چند میلیارد دلار برای رسیدن به تولید. اما حتی اگر این شرکت تا به حال انجام داده است که آن را هنوز هم می خواهم که شده فقط یک کوچک-دوره برق خودرو برای ثروتمند — چیزی است که قطعا نه رادیکال.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن