عقاب طاس را از هواپیماهای بدون سرنشین EGLE به دلیل آن است 2020 و کعنه مرده است

یک عقاب طاس، به گزارش وزارت محیط زیست میشیگان، دریاچه های بزرگ و انرژی، از خط ساحلی دریاچه میشیگان، کتک زدن دز

توسط PARINEWS در 26 مرداد 1399

یک عقاب طاس، به گزارش وزارت محیط زیست میشیگان، دریاچه های بزرگ و انرژی، از خط ساحلی دریاچه میشیگان، کتک زدن دزد کچل از یک هواپیمای بدون سرنشین دولتی، پروانه اش را پاره کرده و به پایین دریاچه می فرستند.

بله. آژانس ی که هواپیماهای بدون سرنشین به قتل رسيده توسط عقاب به دست ای گل می ره

آژانس می گوید این حادثه در نزدیکی Escanaba در منطقه شبه جزیره بالای میشیگان در ماه گذشته اتفاق افتاده است. EGLE محیط زیست تحلیلگر کیفیت هوا و خلبان هواپیماهای بدون سرنشین شکارچی کینگ با استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین به نقشه فرسایش خط ساحلی زمانی که درام آغاز شده است. پادشاه میگه که هواپیماهای بدون سرنشین شروع به چرخیدن کردن کردند "مثل یک رولرکوستر سوار واقعا بد بود، او گفت. چند تا از نگهبانان عقاب که نزدیک شستن دو تا عقاب رو دیده بودن یه چیزی رو دیده بودن که بعدا تایید شد که یه هواپیمابدون خلبان EGLE هست

چرا عقاب به پهپاد حمله کرد هنوز کاملا ً مشخص نیست، ممکن بود جنگ برای قلمرو بوده یا عقاب ممکن است فکر کرده بود که هواپیماهای بدون سرنشین شکار شده است. هر چي که باشه، از عقاب ها براي حمله به هواپيماهاي بدون سرنشين خبري نيست.

در طول چند سال گذشته، فرسایش و سیل در امتداد دریاچه میشیگان منجر به تخریب زیستگاه و اختلال در اکوسیستم آن، و همچنین آسیب به اموال شده است. دانشمند لورن فرای Chicago Tribune اوایل سال جاری به شیکاگو تریبون گفت که عوامل متعددی به آب های بلند دریاچه میشیگان کمک کرده اند، از جمله دمای گرم تر در سراسر غرب میانه آمریکا. "عوامل آب و هوا، فرای به تریبون گفت، "رانندگان اولیه سطح آب هستند."

اما این همه خبر بد نیست. EGLE می گوید با توجه به آمار آمریکا ماهی و حیات وحش خدمات در سال 2019، 849 فعال طاس عقاب تودرتو سایت در میشیگان وجود دارد. که از نقطه پایین تنها 76 سایت در دو سال 1970s.

پس عقاب طاس انتقام جو که به پهپاد حمله کرد... يه جور فعال آب و هواکه ميخواد از خط ساحلي در برابر نابودي بيشتر انساني محافظت کنه؟ ها ها البته نه (شاید) آن را فقط یک پرنده است. و در حالی که EGLE به معنای یک مهماندار محیط زیست میشیگان است، این ارزش توجه است که این بخش از بازسازی سال 2019 وزارت کیفیت محیط زیست در ایالت رشد کرد. آن آژانس که DEQ نیز نامیده می شود، به خاطر نقشش در بحران آب فلینت مورد انتقاد گسترده قرار گرفت. شايد فکر بدي نباشه که مراقبشون باشي عقاب

بخش گفت که هواپیماهای بدون سرنشین نابود شده یک فانتوم 4 پیشرفته 950 دلاری DJI بود و این کار از جستجو دست برمی دارد و هواپیماهای بدون سرنشین را به گور پرآب خود می ترکد. سخنگوی گفت : در آژانس سبک قلب وبلاگ ارسال شده است که EGLE به دنبال این بود که آیا ممکن است قادر به صدور استناد به "سرکش عقاب" اما من فکر می کنم شاید آنها فقط باید اجازه خواب هواپیماهای بدون سرنشین دروغ.

هواپیماهای بدون سرنشین گمشده با مدل مشابهی جایگزین خواهند شد، و EGLE می گوید ممکن است از طرح های دیگری استفاده کند که باعث می شود هواپیماهای بدون سرنشین کمتر شبیه به گل دریایی باشند، تا از حملات آینده جلوگیری کنند.

آره، اون عقاب طاس قطعا منتظره



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن