BBC هم مانند Netflix بکشد اما برای بی بی سی نشان می دهد

بی سی در حال راه اندازی یک تجربی جدید ابزار مختلف با هم است که به شما اجازه تماشای و یا گوش دادن به بی بی سی ب

توسط PARINEWS در 30 اردیبهشت 1399

بی سی در حال راه اندازی یک تجربی جدید ابزار مختلف با هم است که به شما اجازه تماشای و یا گوش دادن به بی بی سی برنامه نویسی با دیگران از طریق اینترنت با هر کس با دیدن همان چیزی که بر روی صفحه نمایش در همان زمان. آن را برای تلفن های موبایل زیادی مانند Netflix بکشد اما برای بی محتوا.

BBC هم با این نسخهها کار با هر صوتی یا تصویری مطالب از BBC iPlayer (که بر روی تقاضا محتوا ویدئو از بی بی سی) بی بی سی برای تلفن های موبایل (که بر روی تقاضا محتوای صوتی), Bitesize (که دارای محتوای آموزشی), BBC Newsو BBC Sport, با توجه به بی بی سی. شما باید قادر به آن را امتحان کنید در حال حاضر در Taster BBC سایت به صورت تجربی آن را فن آوری.

هنگامی که شما تصمیم می گیرید آنچه شما می خواهید به تماشای با دیگران با بی بی سی با هم شما قادر خواهید بود برای به اشتراک گذاشتن یک لینک با دوستان خود به طوری که آنها می تواند در پیوستن به. اگر شما میزبان شما می توانید تصمیم بگیرید که برای شروع و توقف, عقب یا جلو محتوا و همه جریان باید اقامت در همگام.

این ابزار می تواند در مفید آمده است که مردم جدا از یک دیگر در حالی که پناه در محل با توجه به COVID-19 همه گیر به شما اجازه تماشای بی محتوا با دوستان و خانواده خود را حتی اگر شما در همان فضای فیزیکی. و اگر شما می خواهید به تماشای غیر BBC مطالب از راه دور با دیگران اتمام راهنمای ما.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن