Beats Solo Pro با فعال لغو سر و صدا هنوز هم 70 دلار در آمازون

برای خرید یک مجموعه جدید از هدفون بی سیم می تواند دشوار و گران سفر. که این مورد برای امروز به عنوان آمازون فرو

توسط PARINEWS در 6 مرداد 1399

برای خرید یک مجموعه جدید از هدفون بی سیم می تواند دشوار و گران سفر. که این مورد برای امروز به عنوان آمازون فروش Beats Solo Pro برای $70 خاموش معمول خود قیمت. به طور معمول $300, آنها 230 دلار در طیف گسترده ای از رنگ پوشش مردم که می خواهند یک نگاه پر جنب و جوش و یا خاموش یک. این ضربان ها در گوش, مدل و آنها را بسته بندی شده با ویژگی های مانند فعال لغو سر و صدا به سکوت حواس او را پرت شفافیت حالت به شما اجازه شما به سرعت از شنیدن آنچه در اطراف شما و اپل H1 بی سیم تراشه است که کمک های مالی افزایش محدوده های بی سیم و...) و کنترل با "Hey Siri" پشتیبانی می کند.

نهایی گوش Boom 3 یکی از بهترین بلندگوهای بلوتوث شما می توانید خرید هر چند به ندرت از آن قطره در قیمت زیر 120 دلار. فقط در زمان برای فصل تابستان, پشت بازار است که فروش "شب سیاه" رنگ نوع مرمت فقط برای $89 در حال حاضر. آن را در شرایط نعناع که این سایت به عنوان ترجمه اساسا نگاه با نام تجاری جدید. آن را نیز همراه با یک سال گارانتی. این اسپیکر استوانه ای اندازه باعث می شود آن را آسان به حمل و نقل, همراه, و آن IP67 آب و گرد و غبار مقاومت در برابر امتیاز به این معنی که آن را مرطوب یک معامله بزرگ نیست.

Amazon Echo Show 5 and Blink XT2 cameras

در آمازون شما می توانید دو Blink XT2 بی سیم خانه های هوشمند دوربین های دیجیتال و آمازون اکو نمایش 5 برای $145. این دو دوربین به تنهایی در حال حاضر هزینه $135 (به طور معمول $180) پس از این واقعیت است که شما در حال گرفتن یک صفحه نمایش هوشمند برای دیگر فقط 10 دلار باعث می شود این یک معامله بسیار عالی. این محصولات می تواند با هم کار کنند اگر آنها متصل به همان شبکه Wi-Fi. شما می توانید بپرسید الکسا به شما نشان دهد چه چیزی اتفاق می افتد در هر دو دوربین, پس از آن یک غذای زنده نمایش داده خواهد شد بر روی صفحه نمایش. خاص این صفحه نمایش هوشمند معمولا هزینه حدود $60 ،

اگر شما در بازار برای یک تبلت برای تماشای فیلم ، خواندن و بازی کردن چند بازی اما نمی خواهم به صرف صدها هزار دلار آمازون Fire HD 10 ممکن است با توجه به نیازهای شما. آن را 50 دلار در آمازون آوردن قیمت به $100. این تخفیف در مدل جدیدتر که امکانات 10.1 اینچ صفحه نمایش 1080p 32GB از ذخیره سازی (microSD با پشتیبانی تا 512GB از ذخیره سازی) و سریع تر شارژ از نسخه های قبلی از طریق آن USB-C پورت.

USB-C توپی یک توصیه آسان برای هر کسی که در حال اجرا پایین در بنادر و یا کسانی که فقط خواسته های خود را به لپ تاپ یک پورت اترنت و یک کارت خوان SD و یک راه ساده برای اتصال به یک مانیتور برای بیشتر روی صفحه نمایش املاک و مستغلات. پرداخت 30 دلار امروز شما می توانید Anker توپی است که تمام ویژگی های که در آن هفت پورت (HDMI, SD, حافظه, USB-C PD برای شارژ اترنت و دو USB 3.0 نوع پورت). آن را در حال حاضر 10 دلار خود را با قیمت به طور منظم.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن