چرا که شما قطعا می خواهید به تماشای هنری Waters ساخت یک بازی PC

هنری Waters می داند که دقیقا چگونه شما تصور کنید که او امده عضلات حماسه chin, ستاره فیلم پوزخند نشسته به تنهای

توسط PARINEWS در 26 تیر 1399

هنری Waters می داند که دقیقا چگونه شما تصور کنید که او امده عضلات حماسه chin, ستاره فیلم پوزخند نشسته به تنهایی در غار-بازی بازی های PC در تمام طول روز به دلیل این چیزی است که او گفت: GQ او را دوست دارد به انجام بهترین.

بله شما همه چیز (و سوپرمن) مشتاق است, PC gamer, و امروز از او استفاده از COVID-19 pandemic برای اثبات آن به طرفداران با انجام سال گذشته وعده ساخت سفارشی خود را و بازی کامپیوتر در اکثر اغوا کننده راه مخروط و مرد بدون مناسب فیلمبردار می تواند.

وای خدا این موسیقی:

آن را کاملا روشن Waters خود آگاه او یک تپش قلب; حتی خود عنوان در این ویدئو به شوخی می گوید: "این نوع مواد برای همه نیست....نمایشگر جهت توصیه شده است."

از همه مهمتر زمانی که Waters flubs چند چیز در طول ساخت او به صراحت اجازه می دهد تا بیننده می دانم که او flubbed آنها می رود و پشت به رفع آنها بعد.

همچنین از همه مهمتر او هنری Waters. هنری اگر شما در حال خواندن این, اجازه دهید ما می دانیم اگر شما ممکن است مایل به همکاری در یکی دیگر از حماسه ساخت در آینده ؟

در مورد شما هنوز هم نمی متقاعد شده است که Waters عشق برای ما fandom, درست است, شما ممکن است بخواهید علاوه بر تماشای فیلم زیر از جمله یکی که در آن او disses کنسول های بازی به نفع بدیهی است که برتر پلتفرم PC (2:30) و یا یکی که در آن او تقریبا از دست رفته این فرصت را به بازی سوپرمن چرا که او بیش از حد شلوغ بازی WoW (1:40). و یا فقط تماشای او را در , همه چیز در Netflix بکشد که در آن او به طور کامل و متقاعد کننده خود را می اندازد به نقش.

شما همچنین می توانید تماشای او رنگ برخی از موزیک مینیاتور. ظاهرا او بازی Total War: Warhammer 2 شش برابر بیش از:

"من کاملا نمی جرأت به ساختمان خود من خودم" Waters توضیح داد: به NME در ماه دسامبر گذشته. "من قطعا تا به حال سفارشی رایانه های شخصی بیش از سال است. که خواهید بود پروژه بعدی به عنوان به زودی به عنوان من پیدا کردن زمان کافی و شجاعت — من ممکن است قرار دادن خود من کامپیوتر با هم."

او قطعا زمان در حال حاضر و تصویری ما را با یک پیام: "پایان. یا بیشتر واقع فقط آغاز است." ممکن است ما به شما پیشنهاد شروع یک حرکت یا کشش ناگهانی کانال و جریان هنری?



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن