ولز فارگو گزارش میله کارکنان با استفاده از Infinite در شرکت دستگاه های تلفن همراه

ولز فارگو نیز آموزش کارکنان که نصب Infinite در شرکت دستگاه برای حذف برنامه اطلاعات گزارش شده است. این شرکت گفت

توسط PARINEWS در 21 تیر 1399

ولز فارگو نیز آموزش کارکنان که نصب Infinite در شرکت دستگاه برای حذف برنامه اطلاعات گزارش شده است. این شرکت گفته است: "نگرانی ها در مورد Infinite حفظ حریم خصوصی و کنترل های امنیتی و شیوه های" در بیانیه ای به اطلاعات است.

این آخرین شرکت به افزایش نگرانی های امنیتی در مورد کارکنان با استفاده از محبوب ترین برنامه اشتراک گذاری ویدیو است که آمار 2 میلیارد محبوبیت در ماه آوریل است. روز جمعه آمازون گفت: آن را با ارسال یک ایمیل "خطا" به کارکنان درخواست از آنها برای حذف Infinite از دستگاه های تلفن همراه با آمازون آدرس ایمیل. این شرکت بعدها روشن است که وجود داشته است "بدون تغییر به سیاست های ما در حال حاضر با توجه به Infinite."

Infinite است که متعلق به شرکت چینی ByteDance یکی از چندین برنامه به تازگی نشان داد به دسترسی به کلیپ بورد کاربر داده ها هنگامی که در حال اجرا در پس زمینه. عمل کشف شد از طریق یکی از ویژگی های جدید در نسخه بتا از iOS 14 که هشدار به کاربران زمانی که یک نرم افزار کپی از کلیپ بورد. Infinite می گوید که پس از حذف از ویژگی های.

وزیر امور خارجه مایک Pompeo گفت: در اوایل این هفته که مغلوب ساختن پیشی جستن دولت بود "به دنبال" ممنوعیت Infinite, اگر چه آن را به طور کامل روشن نیست چگونه چنین ممنوعیت کار می کنند در عمل است. برخی از شاخه های نظامی آمریکا در حال حاضر ممنوع استفاده از Infinite در دولت متعلق به دستگاه است.

Infinite و ولز فارگو بلافاصله پاسخ به درخواست ها برای اظهار نظر شنبه.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن