COVID مرکز مراقبت در بنگلور Intl. مرکز نمایشگاه ناقص می گوید Siddharamaiah

بنگلورسابق کارناتاکا وزیر Siddharamaiah دیروز ادعا کرد که به تازگی ساخته شده 10,100 تخت COVID مرکز مراقبت در ب

توسط PARINEWS در 2 مرداد 1399

بنگلورسابق کارناتاکا وزیر Siddharamaiah دیروز ادعا کرد که به تازگی ساخته شده 10,100 تخت COVID مرکز مراقبت در بنگلور مرکز نمایشگاه بین المللی (BIEC) در Tumakuru جاده نیست باید تعداد کافی از کارکنان و امکانات مانند تامین آب و زهکشی و توالت.

"BIEC مرکز است بیش از حد کوچک و بیش از حد دیر است. تاخیر در راه اندازی از COVID-19 مرکز در BIEC به رغم حزب ما پیشنهاد در ماه مارس در معرض ناکارآمدی از Yediyurappa دولت است. مرکز بیمار است-برنامه ریزی با ناکافی بهداشت. CM است مخالف به پیشنهادات از مخالفان" او گفت:.

"آنچه باید در نظر گرفته شده است آخرین — تخت و تختخواب تاشو — گرفته شد تا برای اولین بار. و آنچه که باید در نظر گرفته شده است اول — پزشکان و پرستاران و کارکنان پیراپزشکی همراه با گروه-D کارگران — در حال حاضر در نظر گرفته می شود در آخرین لحظه. دولت خود را اولویت های عقب برای بزرگترین COVID مراقبت مرکز در کشور است," او گفت:.

"این مرکز به صورت عملیاتی از روز جمعه نیاز به حداقل 2000 پزشکان پیراپزشکی و کارکنان بخش پسران. هیچ کدام حاضر بودند امروز وجود دارد," او به خبرنگاران گفت: پس از بازدید از مرکز. Siddharamaiah رهبر اپوزیسیون در مجلس گفت که او در بر داشت امکانات مانند تامین آب و زهکشی توالت ناکافی است. سفر خود می آید یک روز پس از KPCC رئیس D. K. Shivakumar تهدید به اعتراض اگر تخت و تشک از COVID-19 مرکز مراقبت از ارسال به دولت خوابگاهها پس از همه گیر به پایان می رسد.

سابق سانتی متر ادعا که مشکلات پیمانکاران تهیه ملافه مواد به COVID مراقبت از مرکز تا به حال هنوز رتبهدهی نشده است حل و فصل شده است. دولت پیشتر گفته آن را تهیه و آنها را در اجاره در Rs. 800 در ملافه اما بعد تصمیم گرفت به آنها را خرید و هنگامی که آن را دریافت توپخانه ضد هوایی از محله های مختلف ،

Siddharamaiah تصریح کرد که وجود فساد در خرید تجهیزات برای مبارزه با COVID-19 هر چند آموزش پزشکی وزیر Dr. K. Sudhakar کرده بود را تکذیب کرد و اتهامات و افزود که این کنگره را ارائه "مدرک" در روز پنج شنبه.

"تامیل نادو خریداری هر یک تومان. 4.78 لاخ در حالی که کارناتاکا خریداری شده آنها را برای Rs. 15 لاخ – Rs. 18 لاخ. چه چیز دیگری است و آن دیگر از فساد؟" Siddharamaiah گفت: او به دنبال جزئیات بیشتر در مورد پنج تا شش بخش از دبیر کل.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب