مایکروسافت میکسر streamers غمگین و عصبانی و در حال حرکت به حرکت یا کشش ناگهانی

مایکروسافت تعجب بسته شدن میکسر می بیند در این شرکت مشغول به کار با Facebook بازی به انتقال جریان

توسط PARINEWS در 3 تیر 1399

مایکروسافت تعجب بسته شدن میکسر می بیند در این شرکت مشغول به کار با Facebook بازی به انتقال جریان همکاران به Facebook. آن را برای تلفن های موبایل مانند یک پیروزی آسان برای Facebook, بازی اجازه آن را به دست آوردن streamers خواهد شد که کمک به افزایش جریان آن اما آن را دشوار است برای پیدا کردن بسیاری از میکسر streamers که در حال حاضر به حرکت به Facebook به جای آمازون متعلق به حرکت یا کشش ناگهانی.

من سه ساعت شب گذشته, رقص به انواع میکسر همکاران " جریان از آنهایی که رادیو و تلویزیون به هزاران نفر برای کسانی که فقط شروع به جریان به یک تعداد انگشت شماری از طرفداران وفادار. پس از صحبت با حداقل 30 میکسر همکاران من تنها نشد تنها کسی است که متعهد به تعویض به Facebook بازی.

اکثریت قریب به اتفاق میکسر streamers من به صحبت کرد در حال برنامه ریزی برای تغییر به حرکت یا کشش ناگهانی و آنها ناراضی بودند با راه مایکروسافت به کار گرفته شده اعلام خواهد شد. "من در مورد این اتفاق به معنای واقعی کلمه زمانی که من زندگی می کنند می گوید:" PumpkinKitty بود که جریان زندگی می کنند را به صدها نفر از مردم در حالی که تلاش برای درک ، بیننده هشدار داده او را به میکسر بسته شدن. او گفت که او "با تکیه به سمت Twitch" قبل از ساخت آن را رسمی ساعت بعد. میکسر بزرگترین پرچم در حال اهتزاز نینجا, حتی متوقف PumpkinKitty چت برای اهدای 250 دلار و به طور خلاصه میزبانی خود را جریان به افزایش بینندگان.

مایکروسافت میکسر اعلام گرفتار اکثر همکاران با تعجب با بسیاری از پیدا کردن از طریق توییتر و یا در خود جریان زندگی می کنند در مورد سرنوشت کانال های خود را. که تعجب کرده بدل به هر دو خشم و ناامیدی از میکسر streamers.

Lindsy چوب یک میکسر شریک از مینیاپولیس, مینه سوتا بود مشخصه پریشان در طول یک جریان شب گذشته. "همه چیز شگفت انگیز است که میکسر اجازه داده است من به انجام و شرکت در, من نمی خواهید که این دیگر" گفت: چوب در حالی که گریه در اخبار میکسر shutdown. در یک پیام به آستانهچوب می گوید او نیست با توجه به کشش و مطمئن نیست چه چیزی او را به انجام. "من در زندگی احساس می کند مانند آن را درهم شکست."

که غم و اندوه است آینه در سراسر میکسر جامعه است. "من در تلاش برای انتخاب کنید تا قطعات و حرکت با برخی از مثبت می گوید:" ConcealedBones یک میکسر و اختلاف شریک است. "آن را بمکد. من ناراحت آن را بسیار ویرانگر است, اما آن را یک زن و شوهر از روز به کشف کردن که در آن من قصد دارم برای رفتن."

Facebook میراث از مسائل مربوط به حریم خصوصی یکی از بزرگ زرق و برق دار الاغ که به نظر می رسد برای بسیاری از میکسر streamers دور.

"Facebook کهنه است می گوید:" میکسر شریک DM21Constellation. "تمایل خود را برای تمام داده ها از کاربران خود را کاملا مضحک است. بسیاری از مردم نمی خواهید به ایجاد یک نام تجاری جدید صفحه فقط به طوری که آنها می توانید چت در جریان است. رابط کاربری کاملا وحشتناک است. این نوع مانند همان چیزی که آن را می آید به YouTube آنها اهمیتی نمی دهند در مورد جریان پلت فرم و من واقعا احساس Facebook در مورد مراقبت از خود را در جریان پلت فرم در همه."

ترین میکسر همکاران من صحبت کرد تا به حال تصمیم به حرکت به حرکت یا کشش ناگهانی و یا تکیه که در راه با وجود Facebook بنا به گزارش ارائه یک بار 2500 دلار جایزه ثبت نام به میکسر همکاران که انتخاب می کنید به حرکت می کند. بیشتر به سادگی احساس می کنم مثل Twitch بزرگتر پلت فرم و Facebook است بیش از حد شخصی با عدم گمنامی برای بینندگان یا streamers.

جانی و هایدی و خواننده و ترانه سرا duo می گویند آنها هنوز هم با وزن یک تصمیم در یک حرکت. "ما هنوز در حال نگاه به همه چیز می گوید:" جانی. "Twitch است و بدیهی است که یکی از مکان های ما تکیه به شدت نسبت به. ما شده ایم در موارد مشابه در گذشته و ما در حال تلاش برای انجام زانو حرکت تند و سریع تصمیم گیری." پس از اخبار آمار جوئل زیمرمن بهتر شناخته شده به عنوان DJ Deadmau5, کاهش یافته است, به چت خود را به بحث در مورد میکسر بسته شدن.

برخی در میکسر جامعه هستند نام تجاری بسته به عنوان "Twitchover" به عنوان صدها نفر از streamers شروع به ترویج کشش لینک کلیک کنید و به طور فعال در حال حرکت به آمازون خدمات جریان. برای دیگران وجود دارد واقعی خبري در مورد حرکت به حرکت یا کشش ناگهانی پس از سالها متناقض اقدام علیه تبعیض نژاد پرستی و آزار و اذیت جنسی.

انواع پرچم در حال اهتزاز ChicaDeAwesome یکی از معدود میکسر همکاران من صحبت کرد که با تکیه به سمت Facebook بازی. "به عنوان یک قربانی و بازمانده از جنسی و تجاوز آن لرز من به اصلی من است که من را در میان شکارچیان [در Twitch] می گوید:" ChicaDeAwesome. "من احساس نمی امن به طوری که من شماره یک نگرانی است. من می خواهم که احساس کشش ain't خانه به من نمی می خواهم به حرکت یا کشش ناگهانی."

حرکت یا کشش ناگهانی مدیر عامل امت برشی گفت: Twitch است که به دنبال به تعدادی از آزار و اذیت جنسی و تجاوز اتهامات علیه کشش وابسته به افراد است که به تازگی پدید آمده. حرکت یا کشش ناگهانی ممکن است ممنوعیت و یا حذف مشارکت وضعیت برای کسانی که درگیر, اما این شرکت به دلیل خودداری از "به اشتراک گذاری جزئیات همه چیز را ما انجام می دهیم از احترام به حریم خصوصی افراد درگیر است." برشی می گوید Twitch در نظر گرفتن اتهامات "بسیار جدی" اما برخی ادعا کرده اند Twitch کرده است خندید به این مسائل کردن قبلا.

میکسر نیز در مواجهه با تماس به بررسی ادعا می کند که یک میکسر مدیر مراجعه کننده به همکاران به عنوان "بردگان" نام تجاری خود را به عنوان یک "برده" ، میلان لی سابق جامعه کسب مدیر در میکسر رفت و با نگرانی بیش از میکسر مدیر تنها چند روز قبل مایکروسافت اعلام بزرگ. مایکروسافت بازی رئیس Phil Spencer برنامه ریزی یک تماس با لی دیروز اما این شرکت با همکاری Facebook را ترک کرده است بسیاری از تعجب که اگر مسائل اساسی خواهد شد و حتی حل و فصل شود به عنوان برخی از میکسر کارکنان باقی خواهد ماند در مایکروسافت.

در حالی که بسیاری از کوچکتر میکسر همکاران تامل آینده خود مایکروسافت بزرگ میکسر streamers نیست به طور کامل متعهد فقط رتبهدهی نشده است. مایکروسافت امضا شده ستاره مانند تایلر "نینجا" Blevins, Cory "پادشاه Gothalion" مایکل و مایکل "کفن" Grzesiek بیش از سال گذشته است. Blevins حتی چپ حرکت یا کشش ناگهانی برای یک قرارداد گزارش ارزش بین $20 و 30 میلیون دلار. Facebook بازی نیست ارائه قرارداد منحصر به فرد به این ستاره ها به معنی بالا میکسر streamers ها رایگان هستند برای بازگشت به حرکت یا کشش ناگهانی. Gothalion متعهد شده است به Facebook, بازی, اما بقیه میکسر ستاره نیست اعلام کرد برنامه های خود را.

مایکروسافت بزرگ میکسر آزمایش ممکن است بیش از, اما Facebook بازی در حال حاضر چهره یک نبرد برای متقاعد کردن موجود میکسر همکاران که آن را به یک پلت فرم جامد و تعهد به بازی جریان برای آینده است. در غیر این صورت مایکروسافت میکسر بسته شدن مطمئن به نظر می رسد مانند یک پیروزی بزرگ برای حرکت یا کشش ناگهانی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن