خارش.io شگفت انگیز از 1500-بازی خیریه بسته نرم افزاری برتری 5 میلیون دلار هدف

خبرگزاری مستقل بازی نمای خارش است.io در حال حاضر ارائه مسلما بهترین بازی بسته نرم افزاری در تاریخ: بیش از 1500

توسط PARINEWS در 23 خرداد 1399

خبرگزاری مستقل بازی نمای خارش است.io در حال حاضر ارائه مسلما بهترین بازی بسته نرم افزاری در تاریخ: بیش از 1500 بازی و شمارش فقط برای $5 با تمام درآمد حاصل از رفتن به سمت NAACP دفاع حقوقی و آموزشی صندوق و جامعه وثیقه صندوق. در حال حاضر این معامله به نام این بسته نرم افزاری به صورت نژادی و عدالت و برابری گذشت بیش از 5 میلیون دلار در درآمد حاصل برای امور خیریه به عنوان پنج شنبه بعد از ظهر.

این پول بیشتر از هر از بزرگترین بازی های شرکت تا کنون اهدا میان سیاه و سفید زندگی می کند توجه به اعتراضات پس از کشتن جورج فلوید که مرگ در دست سابق مینه سوتا افسران پلیس را برانگیخته است تا در سراسر جهان خشم و ملی حساب و خشونت پلیس و نژادی عدالت است.

بسیاری از شرکت های بازی از جمله جهان را با ارزش ترین ناشران صادر کرده اند خالی platitudes و بی علاقگی نشان می دهد حمایت از سیاه و سفید زندگی مهم جنبش است. برخی مانند لیگ از افسانه و Valorant توسعه دهنده بازی ضد شورش را اهدا واقعی بودجه با شورش کنار قرار دادن 1 میلیون دلار در هفته گذشته برای حمایت از اصلاحات در مبارزه با تعصب و تبعیض در محل کار و علل دیگر. (اگه رفتن خالق Niantic به اعتبار آن است که اهدای حداقل 5 میلیون دلار از درآمد حاصل از آن در سال 2020 گوگل بروید جشنواره فروش بلیط در حالی که indie در استودیو Klei Entertainment است که مطابق برخی از صنعت بزرگترین استودیو با 1 میلیون دلار در کمک های مالی به اتحادیه آزادی های مدنی آمریکا و NAACP دفاع حقوقی و آموزشی صندوق.)

اما تعداد کمی از آنها حتی رفته تا آنجا که به کمک پول واقعی به جای انتخاب به صدا پشتیبانی از طریق رسانه های اجتماعی. و به عنوان آستانه گزارش هفته گذشته این شرکت ها همان بودند تا حد زیادی سکوت شش سال پیش پس از Black Lives Matter جنبش برای اولین بار شکل گرفته در پی تیراندازی از Trayvon مارتین و هنگامی که آن را به دست آورد اصلی شناخت در تظاهرات پس از پلیس با قتل مایکل براون در فرگوسن میسوری است.

که باعث خارش است.io تلاش است که خیلی بیشتر قابل توجه است. این شرکت هنوز آشنائی جدید توسعه دهندگان برای پرداخت آنچه شما می خواهید نرم افزاری و بسیاری از توسعه دهندگان با مشخصات بالا در حال حاضر شرکت هرگز قبل از پشتیبانی یک بازی بسته نرم افزاری را از نگرانی برای اقتصاد فرمت گزارش های چند ضلعی.

اگر شما هنوز خریداری بسته نرم افزاری آن را بدون ذهن و بسیار خوشحال است و شما باید یکی دیگر از چهار و نیم روز به انجام این کار. چند ضلعی قرار داده است با هم یک راهنمای در اینجا به برجسته کردن برخی از آن بیشتر شناخته شده و عناوین از جمله indie بازدید مانند Celeste, Minitو Oxenfree. در بالا از آن, بسته نرم افزاری کامل است که برخی از سنگهای نادر و تجربی پروژه های مستقل که در غیر این صورت سخت برای پیدا کردن.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن