TuSimple می یابد یک شریک برای کمک به ساخت یک ناوگان از ربات کامیون نیمه

ما کامیون ساز Navistar پیوستن به نیروهای با TuSimple پیشرو خودمختار خودرو, راه اندازی, to build a self-رانندگی

توسط PARINEWS در 25 تیر 1399

ما کامیون ساز Navistar پیوستن به نیروهای با TuSimple پیشرو خودمختار خودرو, راه اندازی, to build a self-رانندگی نیمه کامیون است که می تواند بدون حضور راننده در بزرگراه ها و جاده های محلی. به عنوان بخشی از این معامله Navistar است که مصرف یک سهم اقلیت در TuSimple — هر چند نه شرکت خواهد افشای اندازه Navistar سرمایه گذاری.

TuSimple به تازگی پرده برداری از برنامه های خود را برای ساخت یک ساحل به ساحل حمل و نقل-تخلیه کسب و کار با استفاده از یک ناوگان از دوربین-و-LIDAR مجهز خودمختار کلاس 8 تریلر تراکتور. در حال حاضر این شرکت با تولید شریک برای کمک به تحقق بخشیدن به رویای ربات نیمه کامیون ها عبور در سراسر کشور.

"این است که یک کلید اصلی اجزای البته که قادر به آوردن استقلال به بازار" TuSimple جمهور چنگ دریاچه ارومیه گفت: در آستانه.

تاسیس در سال 2015 TuSimple در حال حاضر با استفاده از Navistar کامیون مجهز راه اندازی خود به خود رانندگی با تکنولوژی که جهان را می بیند تا حد زیادی از طریق 20 دوربین و دو LIDAR سنسور لیزری. اما به جای ادامه به مقاوم سازی موجود Navistar کامیون لو گفت TuSimple می خواهد برای ساخت یک بدون راننده کامیون از زمین تا پس از آن می توانید اطمینان حاصل آن سنسور و خود رانندگی نرم افزار می تواند مقاومت در برابر سنگین شرایط مرتبط با مسافت های طولانی حمل و نقل.

"این رفتن را از طریق مقدار زیادی از ساییدگی و پارگی" لو گفت. "جاده های پر از دست انداز. این کار 24 ساعت در روز. و این بدان معناست که هر جزء بر روی کامیون نیاز به آخرین تا زمانی که شما می توانید."

TuSimple است که در حال حاضر با حمایت های یو پی اس, Nvidia و فن آوری های چینی شرکت سینا و آن را به یک دفتر مرکزی آن در سان دیگو و پکن است. اما بسط و تولید خودرو پول — مقدار زیادی از پول. ماه گذشته TechCrunch گزارش داد که TuSimple استخدام بانک سرمایه گذاری مورگان استنلی برای کمک به بالا بردن اضافی $250 میلیون دلار از سرمایه گذاران. پس از آغاز به کار این شرکت مطرح شده $298 میلیون با ارزش بیش از 1 میلیارد دلار.

TuSimple است که با هدف به طور کامل بدون راننده سیستم اما در حال حاضر آن کامیون ها شامل دو اپراتور انسان برای نظارت بر رانندگی را بیش از زمانی که مورد نیاز است. لو گفت: این شرکت با هدف به شروع تولید در سال 2024 که در آن نقطه او پیش بینی می کند که قادر به حذف آن پشتیبان گیری از درایور. کامیون ها قادر خواهد بود به راننده خودکار در بزرگراه ها و جاده های محلی در اکثر شرایط آب و هوایی اما تنها همراه "از پیش تعریف شده راه" دریاچه ارومیه اضافه شده است.

"بنابراین شما می توانید تصور کنید که محدودیت های که در آن این کامیون ها می تواند به," او گفت:. "آن را مناسب برای مرکز توزیع-به-نمای یا نمای-به-خانه."

Lu احساس می کند این واقعیت باید بی پرده انتقاد که مستقل کامیون را شغل دور از رانندگان کامیون. "در تقاضا در اقتصاد است که در واقع رفتن به افزایش نیاز به این آخرین قدم اول مایل منطقه ای تحویل مشاغل," او گفت:. (قبلا TuSimple را CTO و از بنیانگذاران Xiaodi هو توصیف مسافت های طولانی حمل و نقل شغل به عنوان آنهایی که "لکه بر شکوه بشریت است.")

خودمختار خودرو راه اندازی این روزها تمایل به تمرکز بر روی دو تجاری چشم انداز: سوار-نقطه و تحویل. در واقع عمده ترین خودمختار خودرو لباس از جمله Waymo کروز Argo Nuro, Zoox و دیگران, دیدن سوار-نقطه و تحویل به عنوان نوک نیزه به صورت self-driving تکنولوژی و بهترین راه برای جبران هزینه های.

لو گفت: "جاده ها به تجاری سازی" به صورت مستقل حمل و نقل خواهد شد بسیار سریع تر از آن خواهد بود برای کسانی که راه اندازی کار در robotaxis حتی اگر آن را بسیار گران تر به تجهیز خود رانندگی کامیون از خود رانندگی وانت. که گفت: TuSimple سنسور تجهیزات خم بیشتر به شدت در دوربین های دیجیتال که در حال ارزان را به عنوان مخالف به LIDAR است که فوق العاده گران است. و لو می گوید کامیون را بالاتر استفاده از تاکسی معنی که آنها می توانند حمل و نقل حمل و نقل در تمام ساعات کسب درآمد برای این شرکت است.

برای آن بخش Navistar می شود toehold در خودمختار وسیله نقلیه فضایی که می تواند کمک به این شرکت به نظر می رسد احتمالا ساخت ناوگان خود را از وسایل نقلیه خودمختار. این شرکت نشده و همواره بر ثبات مالی در امان باشد. Navistar بود در آستانه ورشکستگی در سال 2016 داشتن حیف و میل میلیاردها دلار در یک موتور دیزل که موفق به کسب تایید از محیط زیست حفاظت کرد. پس از ما رگولاتور اعلام کرد قوانین جدید برای کاهش انتشار کربن از کامیون های بزرگ, قرار دادن فشار بر Navistar برای پیدا کردن یک شریک فناوری فولکس واگن swooped به خرید سهام اقلیت در شرکت.

Navistar نیست فقط کامیون در لیسل, ایلینوی-بر اساس شرکت همچنین دارای بین المللی کامیون که شامل انواع رسانه-وظیفه کامیون و اتوبوس IC که باعث می شود اتوبوس ها و وسایل نقلیه تجاری. Navistar و TuSimple کار کرده اند تحت یک "ویژگی های مشارکت" برای دو سال گذشته است.

"خودمختار تکنولوژی در حال ورود به صنعت ما" گفت: Persio Lisboa, رئيس جمهور و مدیر عامل شرکت Navistar در بیانیه ای "خواهد شد و تاثیر عمیقی بر کسب و کار مشتریان ما."

مستقل حمل و نقل شروع به خروج از سایه بسیار بزرگتر robotaxi صنعت به خصوص به عنوان COVID-19 همه گیر در ادامه به بازیگران شک در اثر گذاشته سوار-نقطه. الفبای Waymo شده است تست خود رانندگی تراکتور و تریلر در آریزونا و کالیفرنیا و آن را به زودی خواهد بود تست در نیومکزیکو و تگزاس. این شرکت همچنین کار با یو پی اس. شرکت های دیگر — از تاسیس بازیکنان مانند دایملر به تازه واردین مثل آیک سوار و به علاوه.ai — نیز نسبت به کار به طور کامل بدون راننده کامیون.

اما آن نشده است صاف تخلیه برای همه. Uber رها آن خود رانندگی کامیون قصد دارد پس از یکی از آن self-driving cars کشته شدن یک عابر پیاده در آریزونا و Starsky رباتیک به تازگی از کسب و کار رفت و پس از شکست دور از بودجه.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن