این iPadification از مک در حال آمدن است و بدون صفحه نمایش لمسی مورد نیاز

معروف ترین Apple keynote اسلاید در حافظه اخیر است که یکی از غول های تک کلمه با یک دوره است که ناودان پایین با

توسط PARINEWS در 3 تیر 1399

معروف ترین Apple keynote اسلاید در حافظه اخیر است که یکی از غول های تک کلمه با یک دوره است که ناودان پایین با کمی پف گرد و غبار در سال 2018: "هیچ." آن نرم افزار و مهندسی SVP Craig Federighi پاسخ به این سوال که آیا یا نه مک و اپل خواهد ادغام. او با استفاده از اسلاید است که به عنوان مقدمه به "چند سال پروژه" است که در نهایت تبدیل شدن به شناخته شده به عنوان کاتالیزور یک راه برای پورت برنامه های اپل برای مک.

در حال حاضر در سال 2020 اپل است که مصرف حتی بزرگتر گام: آن اعلام کرده است که آی فون و آی پد نرم افزار را اجرا خواهد کرد "بومی" در آینده مکینتاش است که با استفاده از اپل خود سیلیکون است. بنابراین در حالی که آن را هنوز هم درست است که macOS و iPadOS نیست ادغاموجود دارد یکی دیگر از استعاره است که Nilay Patel شده است و با استفاده از احساس می کند که واقعا برجسته در حال حاضر: آنها در یک "تصادف."

وجود دارد چند چیز با هم تداخل دارند به بحث با اپل WWDC سال 2020 اعلام برای مک. هر یک از متصل به بعد و همه آنها پیچیده هر یک از دیگر در بازی جالب و تقریبا ذهن خم راه. اجازه دهید فقط سعی کنید به آنها را از لیست یکی یکی — من فکر می کنم شما خواهید دید که چگونه داستان می شود به طور فزاینده پیچیده است.

و توجه داشته باشید کوتاه: توصیف پیچیدگی اغلب ضرورت برای تلفن های موبایل مانند آن شکایت. اقامت از طریق به پایان — چرا که نه-پس-پیچ و تاب و تکان دهنده است که من اساسا خوش بینانه در مورد آینده از برنامه های کاربردی در مک.

اجازه دهید این کار را.

1. بازو و گذار. در عرض دو سال تمام از جدید اپل مکینتاش را با استفاده از اپل خود سیلیکون است. اینتل مکینتاش ادامه خواهد داد پشتیبانی برای آینده قابل پیش بینی و برخی از آنهایی که جدید را حتی منتشر خواهد شد این سال است. بازو انتقال ارائه یک سری از تصمیم گیری پیچیده برای هر دو کاربران و توسعه دهندگان.

در اجرا تا به این سال WWDC من نوشته اند در مورد بازوی انتقال یک زن و شوهر از بار. من به تازگی به ذکر است که وجود دارد بسیاری از مشکلات است که ویندوز کاهش یافت و به آن بازوی نسخه — و من خوشحالم که بگویم من فکر می کنم اپل ممکن است به جلوگیری از بسیاری از آنها. اپل راه حل برای توسعه دهندگان است که ترکیبی از کامپایل مجدد برنامه های خود را در راه نسبتا آسان و یا اجازه دادن به کسانی که برنامه های اجرا را از طریق یک کد ترجمه لایه به نام رشيد 2. دومی به نظر می رسد به عنوان اگر آن را ممکن است نسبتا سریع — اما البته آن را خیلی زود به واقعا می گویند.

یکی دیگر از چیزی که من نگران بود روشن و شفاف در ارتباط با توسعه دهندگان. که در مقابل به نظر می رسد به عنوان هر چند اپل به توسعه دهندگان ابزار مناسب برای تبدیل برنامه های خود را به بازو و همچنین به آنها را به عنوان "جهانی" برنامه های که همچنین سازگار با اینتل.

که به اندازه کافی روشن اما پس از آن اپل انداخت تکان دهنده متغیر را به مخلوط.

2. برنامه های iOS بومی در حال اجرا بر روی مک. اپل صرف کمال تعجب کمی زمان بر این با توجه به آنچه یاد ماندنی تغییر آن می تواند برای مک اکوسیستم. برنامه های iOS و اکوسیستم کاملا کوتوله تعدادی از برنامه های کاربردی در مک. و مهمتر آنها کار نمی کنند مانند نرم افزار مک.

از آنجا که ما هنوز سال به دور از ARM مبتنی بر مکینتاش تبدیل شدن به یک اکثریت از زمان نصب پایه برخی از این پیچیدگی نمی خواهد به بازی می آیند در حالی که برای. برنامه های iOS فقط نمی خواهد کار بر روی اینتل مکینتاش, بعد از همه.

اما نگاه چهار یا پنج سال از زمانی که وجود دارد این است که کثرت مکینتاش در حال اجرا بر روی اپل سیلیکون است. می گویند شما یک توسعه دهنده. آیا شما را "بومی" برنامه مک است که به نظر می رسد عمل می کند و احساس می کند مانند یک سنتی مک نرم افزار ؟ آیا شما یک وب سایت و یا الکترون برنامه (اپل بعد از همه این است که کمک به الکترون پروژه برای کمک به بهینه سازی آن برای بازو)? و یا شما به سادگی ببینید که شما می توانید یک برنامه اپل شما می توانید آن را در فروشگاه App مک به صورت رایگان و بدون کار اضافی مورد نیاز در همه ؟

البته یکی از گزینه های بیشتر. این مهم است زیرا به نظر می رسد مانند آن را به معنای به آموزش همه آنچه در آن به معنی به برنامه های iOS در مک در حال حاضر و که عجیب و غریب آینده.

3. کاتالیزور. آن را هنوز هم در اطراف. آن را هنوز هم یک مجموعه تا حد زیادی underwhelming برنامه های که نمی کاملا احساس مانند آنها به طور کامل متعلق به بومی نرم افزار مک. در حال حاضر تنها کاتالیزور نرم افزار به طور کامل در وسط منطقه. آنها برنامه های اپل با کمی کار اضافی در دادن به آنها را بیشتر مک مانند اما تا به امروز من هنوز برای دیدن یک واحد است که احساس می کند به طور کامل مک مانند.

کاتالیزور شده است ناراحت کننده برای طرفداران Mac دقیقا به این خاطر که برنامه های ساخته شده با آن احساس فقط کمی در مقایسه با سنتی نرم افزار مک. من فکر می کنم کاتالیزور است و حتی بیشتر گیج کننده است در حال حاضر به این دلیل که کار اضافی مورد نیاز برای ایجاد یک کاتالیزور برنامه آن را دوست دارم احساس تعلق در مک است هزینه های اضافی که ممکن است بهتر است صرف شده در هر یک از گزینه های دیگر ما بحث شده است که در اینجا.

چرا قرار داده و در کار ساخت خود اپل/کاتالیزور برنامه احساس بیشتر شبیه به یک برنامه مک هنگامی که اپل در حال انجام بسیار کمی به macOS خود را احساس می کنم مثل اپل ؟

Control Center on macOS Big Sur

4. macOS سور بزرگاست که همچنین macOS 11. اپل مشخص آن را به عنوان بزرگترین تغییر پس حداقل OS X انتقال و در نتیجه مستحق یک شماره جدید. من فکر نمی کنم که اغراق. به ویژه مربوط به این بحث نیست ARM پشتیبانی اما طراحی مجدد. سور بزرگ به نظر می رسد متفاوت است. سور بزرگ به نظر می رسد بسیار iPad-y.

اطلاعیه نگاه درست مانند iPhone notifications. وجود یک مرکز کنترل در نوار منو است که پر از دکمه و لغزنده دست-به-خدا نگاه مانند آنها طراحی شده برای صفحه نمایش لمسی که به جای اشاره گر ماوس. از پیکرنگاری به اندازه پنجره میله ناوبری تمام چیزی که احساس می کند مانند آن را طراحی شده برای iPad و آی فون برنامه احساس می کنم کمی بیشتر در خانه است.


وجود دارد یکی دیگر از شرکت است که با آن مواجه nonstop سوال در مورد اینکه آیا یا نه آن دسکتاپ و سیستم عامل تلفن همراه قرار بود به "ادغام خواهند شد." که شرکت گوگل است, و آن را بیش از حد اصرار داشت که آن را تا به حال هیچ برنامه ای برای ادغام سیستم عامل کروم و اندروید. و هرگز آن را دارد. به جای آن قرار داده و آندروید در داخل سیستم عامل کروم. اعدام بود (و است) وجود ندارد اما فرض اساسی است که هنوز صدا: آن را راحت به برنامه های تلفن همراه بر روی دسکتاپ خود را حتی اگر آنها احساس می کنید کمی متفاوت است.

در حال macOS و iPadOS ادغام? "هیچ." macOS نیست ادغام با iPadOS آن subsuming آن — درست مثل سیستم عامل کروم را در اندروید (خوب امیدوارم بهتر است).

در نظر گرفتن تصمیم خرید رو به یک خریدار لپ تاپ در سال آینده: iPad Pro با صفحه لمسی و یک صفحه نمایش لمسی اجرا می شود که برنامه های اپل یا مک بوک با صفحه لمسی و بدون صفحه نمایش لمسی است که اجرا می شود برنامه های iPad و نرم افزار مک. به طور فزاینده تمایز بین آنها می تواند بیشتر در مورد فاکتور شکل از قابلیت.

یک راه وجود دارد به عنوان خوانده شده یک کابوس سناریو به این همه پیچیدگی. آن را به یک جهان که در آن وجود دارد هیچ چیز مانند "مک مانند" دیگر چون مک را تکامل یافته برای حمایت از بسیاری از راه های مختلف از برنامه های ساخت و بسیاری از متفاوت رابط کاربر است که آن را اساسا خوب ویندوز.

در این مطالعه خواب — رویای اصلی — مک در معرض خطر است. رویای یک رابط کاربر گرافیکی است که زیبا و قابل پیش بینی و سرگرم کننده است. یکی که سازگار در سراسر تمام برنامه بنابراین شما لازم نیست به دوباره یادگیری میانبرهای صفحه کلید خود را. یکی که ظریف به دلیل آن را بسیار آسان برای توسعه دهندگان برای ایجاد برنامه های کاربردی است که احساس می کنند مناسب است.

من نه داشتن که کابوس. نه به این دلیل من فکر می کنم که ما نه به دنبال در آینده با یک دسته از انواع مختلف از برنامه های کاربردی در مک, اما چون من فقط نگران وجود دارد که یک دسته از انواع مختلف از برنامه های کاربردی در مک. من مایل به تجارت کمی از پیچیدگی برای همه اضافی قابلیت مک فراهم می کند. آن است که به عنوان استیو جابز رود یک کامیون. کامیون ها طراحی شده برای حمل و نقل مواد.

من همچنین نگران رویای اصلی از مک. روزی تمام این سردرگمی حل خواهد شد و همه چیز به احساس مداوم دوباره. با توجه به طراحی جهت Big Sur گرفته شده و که در آن برنامه باد باد من پول است که قوام آمدن از یک iOS/کاتالیزور تصاحب, برای بهتر یا بدتر.

رویای اصلی مک نشده دور. شما می توانید خرید یک محصول امروز با یک رابط کاربر گرافیکی است که زیبا و قابل پیش بینی و سرگرم کننده و سازگار است.

آن را به نام اپل است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن