فیسکر و امتیاز جمع آوری میلیون ها دلار زیر موج تسلا خوش بینی

Fisker, Inc. و سرنوشت خودرو, دو خودرو الکتریکی راه اندازی با یک تاریخ طولانی مشترک هر یک از این هفته اعلام کرد

توسط PARINEWS در 20 تیر 1399

Fisker, Inc. و سرنوشت خودرو, دو خودرو الکتریکی راه اندازی با یک تاریخ طولانی مشترک هر یک از این هفته اعلام کرد که آنها مطرح شده میلیون ها دلار. فیسکر گرفته شده است در $50 میلیون نفر از پایتخت تازه از "صندوق شاه" لوئیس بیکن و سرنوشت خودرو مطرح است 100 میلیون دلار از نامعلومی "در خارج سرمایه گذاران است."

پول می آید در زمانی که به نظر می رسد علاقه در بودجه پول-گرسنه برق خودرو راه اندازی با تشکر در بخش های بزرگ به تسلا بالا رفتن سرسام آور قیمت سهام و موفقیت های اولیه هیدروژن شرکت حمل و نقل نیکولا اخیر لیست عمومی.

در واقع Fisker, Inc. با توجه به موارد زیر در خيابان را قدم به قدم و تبدیل شدن به یک عمومی-داد و ستد شرکت از طریق ادغام معکوس یک فرد آشنا با این قرارداد می گوید در آستانه. راه اندازی در مذاکرات با آپولو مدیریت جهانی به ادغام با شرکت سهام خصوصی را علنا ذکر شده "چک سفید" شرکت شناخته شده به عنوان اسپارتان کسب انرژی Corp. اسپارتان راه اندازی شد و در سال 2018 به عنوان یک راه برای آپولو به زمینه های سرمایه گذاری در صنعت انرژی و تنها تا 14 اوت به دست آوردن یک شرکت و یا دیگری آن را حل شود, با سرمایه گذاران و سهامداران گرفتن پول خود را به عقب. (مردم در حال اجرا اسپارتان در حال تلاش برای گسترش این تاریخ تا مارس سال 2021 با توجه به های اخیر پرونده.) اخبار از مذاکرات بین Fisker, Inc. و آپولو مدیریت جهانی شد, اولین گزارش رویترز.

"ویژه خرید شرکت" مانند اسپارتان تبدیل شده اند به طور فزاینده ای محبوب در سال گذشته به ویژه پس از تعدادی از مشخصات بالا شرکت زد به مشکل در حالی که با در نظر گرفتن مسیر سنتی به تبدیل شدن به عموم معامله شد. پس از Uber و Lyft رفت و عمومی در سال گذشته قیمت سهم از هر بلافاصله سقوط کرد و هر دو سهام شرکت های هنوز تجاری زیر قیمت اصلی. WeWork در ضمن کاملا درون منفجر به عنوان یک نتیجه از بررسی به اصطلاح "roadshow" مجموعه ای از جلسات که بانک ها با سرمایه گذاران قبل از مصرف یک شرکت عمومی است. با ادغام با اسپارتان, Fisker, Inc. می تواند در کنار برخی از این مسائل و بیشتر سرعت دسترسی به بازارهای عمومی به جمع آوری برخی از مقدار عظیمی از پول نقد مورد نیاز را به یک ماشین.

در این میان آن است 50 میلیون دلار از پول جدید در آینده از لوئیس بیکن شرکت سرمایه گذاری مور استراتژیک Ventures, LLC. که بیش از سه برابر مقدار پول Fisker, Inc. قبلا مطرح شده از سرمایه گذاری arm ساخت شرکت کاترپیلار و خانواده پشت حفاری نفت شرکت Schlumberger.

Fisker, Inc. تنها پرده برداری از خودرو الکتریکی, اقیانوس, در ماه ژانویه در سال 2020 لوازم الکترونیکی مصرفی نشان می دهد. SUV قرار است به حدود 300 مایل از محدوده در یک شارژ کامل. اما نمی توان آن را یک عملکرد جانور مانند تسلا. به جای Fisker, Inc. بنیانگذار هنریک فیسکر گفت: اقیانوس خواهد شد همه چیز در مورد پایداری زیست محیطی.

هنریک فیسکر آغاز شده Fisker, Inc. چند سال پیش و در اصل برنامه ریزی شده برای ایجاد یک برقی ماشین لوکس قبل از قفسه بندی این طرح در حمایت از اقیانوس. این شرکت جدا از Fisker Automotive که او تاسیس راه بازگشت در سال 2007 شناخته شد برای Fisker Karma هیبریدی ماشین های ورزشی. مشکلات با سیستم باتری و مبارزه با بخش انرژی بیش از یک وام در نهایت محکوم به فنا Fisker Automotive که ورشکست شده در سال 2013 است.

بسیاری از دارایی ها از Fisker Automotive خریداری شد از روند ورشکستگی توسط یک شرکت چینی به نام Wanxiang که احیا سرنوشت پروژه (بدون هنریک فیسکر دخالت) تحت یک نام تجاری جدید: سرنوشت خودرو. که راه اندازی است, در سال های پس از فروش خوب-بر اساس ترکیبی از ماشین های ورزشی شناخته شده به عنوان Revero. سرنوشت خودرو به اشتراک گذاشته است جاه طلبی برای ساخت تمام وسایل نقلیه الکتریکی و همچنین فروش در زمینه تکنولوژی است اما خیلی تلاش کرد در طول سال گذشته یا پس تخمگذار کردن صدها نفر از کارکنان.

در حال حاضر اگر چه این شرکت می گوید این افزایش 100 میلیون دلار است و به دنبال به جمع آوری 300 میلیون دلار بیشتر است. سرنوشت خودرو فاش نمی, که سرمایه گذاران جدید اما بلومبرگ گزارش می دهد که Wanxiang است که به دنبال به فروش سهام به ما مبتنی بر شرکت های سهامی خصوصی. این کمک خواهد کرد که کاهش چینی مالکیت به زیر 50 درصد را به منظور فروش به دولت ناوگان بیشتر سیاسی خوش طعم.

در حالی که شور و شوق در سراسر نیکولا تسلا و کمک کرده اند ممکن است دست کشیدن برخی از پول برای سست Fisker, Inc. و سرنوشت خودرو مقدار زیادی از دیگر EV آمدن با حضور در ما هنوز در حال مبارزه. چینی EV راه اندازی Byton است که در آمریکای شمالی ستاد در دره سیلیکون به تازگی اعلام کرد آن است که توقف تمام عملیات جهانی برای مدت شش ماه به خاطر پول مشکل است. لس آنجلس مبتنی بر فارادی آینده است که هنوز هم در برزخ هر چند موسس آن فقط پیچیده شخصی خود را در مورد ورشکستگی و راه اندازی آن را می گوید در حال حاضر قادر به سرگرم کردن سرمایه گذاران که ممکن است حفظ. Seres, موسوم SF موتور همه اما سقوط کردن نقشه پس از ساخت متوسط چلپ چلوپ در دره سیلیکون چند سال پیش.

چند آنهایی که خوش شانس بود Rivian شفاف, موتور و Nio قادر به ناخن بزرگ تامین مالی دوره قبل از همه گیر. هر چند در این مورد شفاف, موتور, راه اندازی تا به حال به اکثر کنترل به عربستان سعودی است. و در ازای آن خود را به نوعی نجات Nio تا به حال به نوبه خود به دولت متعلق به اشخاص در چین است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن