رئیس جمهور تهمت می گوید او را بان Infinite در ایالات متحده امروز

رئیس جمهور تهمت است به خبرنگاران گفت که او برنامه ریزی برای ممنوعیت Infinite از عامل در ایالات متحده است. "تا

توسط PARINEWS در 11 مرداد 1399

رئیس جمهور تهمت است به خبرنگاران گفت که او برنامه ریزی برای ممنوعیت Infinite از عامل در ایالات متحده است. "تا آنجا که Infinite نگران است ما منع آنها از ایالات متحده," مغلوب ساختن پیشی جستن به خبرنگاران گفت: سرنشین یک نیروی هوایی در شب جمعه. بلومبرگ گزارش می دهد که تهمت نشان داد او را آماده برای امضای یک سند به منظور ممنوعیت اوایل امروز یا از طریق یک فرمان اجرایی یا اورژانس قدرت اقتصادی.

"من به امضای سند فردا" گفت: مغلوب ساختن پیشی جستن در شب جمعه نشان می دهد که ممنوعیت می تواند اثر را "اساسا بلافاصله."

تهدید Infinite ممنوع شده است طولانی پس از وزیر خارجه مایک Pompeo ذکر شده امکان در جولای 7th, گفت این چیزی است که ما دنبال آن هستید." Infinite یک شرکت تابعه از پکن مبتنی بر ByteDance و منتقدان را به نام خود شیوه های حفظ حریم خصوصی و پتانسیل روابط دولت چین. Pompeo نیز در مقایسه با Infinite برای Huawei و ZTE دو شرکت های چینی که تعیین شده است به عنوان تهدید برای امنیت ملی آمریکا.

به گزارش روز جمعه پیشنهاد مغلوب ساختن پیشی جستن دولت خواهد به طور بالقوه نیروی Infinite چینی صاحب به سمت آن است. این حرکت باعث شده شایعاتی در مورد مایکروسافت به طور بالقوه دستیابی Infinite ما عملیات یک حرکت است که مغلوب ساختن پیشی جستن به نظر می رسد به تطهیر در روز جمعه. "[این] نه معامله است که شما شده اند به شنیدن در مورد که آنها در حال رفتن به خرید و فروش و این و آن. و مایکروسافت و یکی دیگر. ما نمی M&شرکت گفت:" مغلوب ساختن پیشی جستن.

آن را هنوز هم روشن نیست که دقیقا چه تهمت و دولت مجبور خواهد شد یک Infinite بان کی مون در ایالات متحده است. وجود دارد انواع مختلفی از روش های مختلف اما یک شبکه بلوک مانند چین فایروال بزرگ خواهد بود به سادگی بی سابقه ای در ایالات متحده است. آمریکا قانون ندارد سابقه برای نرم افزار مسدود کردن در چنین راهی به طوری که آن را بعید است که کاخ سفید خواهد بود قادر به بلافاصله بلوک Infinite با یک شبکه ممنوعیت.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن