توسعه دهندگان بازی را تشکیل می دهند بعدی گوگل با جدید به طور گسترده ای در دسترس نقشه های گوگل ابزار

گوگل است که افتتاح آن در نقشه های گوگل پلت فرم به هر کس بنابراین توسعه دهندگان می توانند از ترکیب نقشه های داد

توسط PARINEWS در 26 خرداد 1399

گوگل است که افتتاح آن در نقشه های گوگل پلت فرم به هر کس بنابراین توسعه دهندگان می توانند از ترکیب نقشه های داده های خود را به بازی های این شرکت اعلام کرد در روز دوشنبه. ابزار آن اجازه توسعه دهندگان با استفاده از نقشه داده ها برای ساخت بازی است که به شما اجازه کاوش یک نسخه اصلاح شده از دنیای واقعی شبیه به Niantic به گوگل بروید. (Niantic یک بار در هنگام راه اندازی در گوگل خود را توسعه ابزار برای ساخت AR بازی که با استفاده از دوربین های زنده و 3D نقشه برداری, اطلاعات, به نام Niantic دنیای واقعی پلت فرم است.)

اول گوگل اعلام کرد که ابزار در مارس 2018 اما آنها تنها به یک "گروه محدود" از استودیو و تنها 10 بازی ساخته شده با آنها تا کنون با توجه به گوگل وبلاگ پست. این شرکت می گوید استودیو indie و دیگر توسعه دهندگان ابراز علاقه به استفاده از پلت فرم به طوری که این شرکت مشغول به کار شده است به مقیاس زیرساخت های آن اجازه می دهد تا هر توسعه دهنده ای به استفاده از آنها. در واقع پلاگین نقشه ها و داده ها را به بازی های گوگل ارائه می دهد یک کیت توسعه نرم افزار برای محبوب موتور بازی وحدت.

گوگل ابزار اجازه توسعه دهندگان بازی های انجام کارهایی مانند تبدیل دنیای واقعی مکان یا آن مکان و نقاط مورد علاقه برای یک بازی. این شرکت همچنین ویژگی های جدید اضافه شده به نقشه های بازی ابزار پس از خود را تا سال 2018 راه اندازی از جمله یک راه برای نشان دادن سطوح بالاتری از جزئیات برای مناطقی که نزدیک به یک بازیکن و کمتر به جزئیات برای کسانی که دورتر. که می تواند کمتر قدرت پردازش بر روی تلفن خود را به طور بالقوه صرفه جویی در ارزشمند عمر باتری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن