ورایزون سامسونگ Galaxy S20 دارای mmWave 5G اما کمتر RAM

سامسونگ منتشر شد یک مدل جدید از کهکشان S20 با پشتیبانی از ورایزون Ultra Wideband میلیمتر موج 5G شبکه در هفته گ

توسط PARINEWS در 21 خرداد 1399

سامسونگ منتشر شد یک مدل جدید از کهکشان S20 با پشتیبانی از ورایزون Ultra Wideband میلیمتر موج 5G شبکه در هفته گذشته اما به نظر می رسد این دستگاه شامل برخی از مصالحه بیش از مدل استاندارد.

به عنوان نخستين روندهای دیجیتالگلکسی S20 5G UW دارای 8GB حافظه RAM است که 4GB کمتر از استاندارد کهکشان S20. Verizon مدل همچنین شامل یک اسلات کارت حافظه microSD است که اجازه می دهد تا صاحبان گسترش این گوشی ظرفیت ذخیره سازی. "ما تا به حال به برخی از طراحی و سخت افزار تصمیم گیری برای ارائه یک دستگاه با فرم فاکتور و قیمت نقطه به عنوان دیگر S20 مدل" یک سخنگوی سامسونگ گفت: روندهای دیجیتال. کهکشان S20 5G UW هزینه $999.99 همان قیمت به عنوان کهکشان S20.

Samsung Galaxy S20 خط در ماه مارس راه اندازی شد و اولین خط اصلی 5G گوشی های هوشمند است. اگر استاندارد S20 شامل 5G پشتیبانی تنها S20 Plus و S20 فوق العاده شامل پشتیبانی برای سریع تر mmWave اتصالات که در آن ورایزون 5G شبکه مبتنی است. که به معنای ورود به سطح مدل S20 نمی تواند دسترسی 5G در شبکه ورایزون است. Verizon بعد از کار با سامسونگ برای توسعه این مدل جدید که شامل mmWave حمایت اما در هزینه از ویژگی های دیگر. استاندارد کهکشان S20 هنوز هم می تواند مورد استفاده در شبکه ورایزون است اما این تنها پشتیبانی از LTE.

همکار من دیتر Bohn اشاره کرد در بررسی خود که در حالی که سامسونگ Galaxy S20 خوب بود عمر باتری بالا و نرخ تجدید صفحه ورود 5G نه توجیه سنگین برچسب قیمت برای S20 خط.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن