mcC ثبت نام برای هند چرخه4تغییر چالش

به دنبال حمایت از شهروندان میسور/میسورو: میسورو یکی از ۹۵ شهری است که برای هند Cycles4Change Challenge ثبت نام

توسط PARINEWS در 23 مرداد 1399

به دنبال حمایت از شهروندان

میسور/میسورو: میسورو یکی از ۹۵ شهری است که برای هند Cycles4Change Challenge ثبت نام کرده است، ابتکار مأموریت شهرهای هوشمند، وزارت مسکن و امور شهری (MoHUA)، دولت هند. برنامه هند از موسسه حمل و نقل و توسعه سیاست (ITDP) شریک دانش از شهرهای هوشمند ماموریت در انجام این چالش و هدایت شهرها است.

از طریق این چالش، شهرهای ثبت شده مداخلات سریع ی را برای ایجاد یک شهر امن و دوستدار دوچرخه سواری پیاده سازی خواهند کرد. برای اطمینان از این تحول، شرکت میسورو سیتی (MCC) متعهد است که با شهروندان خود همکاری کند، چرا که پیشنهادها را توسعه و اجرا می کند. مشارکت جامعه یک جزء کلیدی از ابتکار عمل است و MCC به دنبال حمایت از شهروندان در ساخت این برنامه موفقیت آمیز است.

چالش چرخه هند4تغییر در 25 ژوئن توسط Hardeep سینگ Puri وزیر امور خارجه (مستقل اتهام) ، MoHUA ، در جشن سالگرد 5 ماموریت شهر هوشمند اعلام شد. هدف آن الهام بخش و حمایت از شهرها برای اجرای سریع دوچرخه سواری دوستانه ابتکارات در پاسخ به COVID-19. چالش در دو مرحله اجرا خواهد شد.

مرحله 1 تا ماه اکتبر اجرا خواهد شد، که در آن شهرها ابتکارات مانند راه های چرخه پاپ آپ، میزبانی مشاوره عمومی، انجام نظرسنجی ها و برگزاری مبارزات انتخاباتی برای ترویج دوچرخه سواری، که کمک خواهد کرد که توسعه استراتژی مقیاس بالا. بر اساس خلبانان و پیشنهادهای گسترده شهری که ارائه شده است، ۱۱ شهر در ماه اکتبر برای مرحله ۲ کوتاه می شوند. در این مرحله به آنها 1 کروور اعطا می شود و توسط کارشناسان ملی و بین المللی هدایت می شوند تا ابتکارات را مقیاس بندی کنند. این مرحله تا ماه مه 2021 تمدید خواهد شد.

در طول چالش، شهرها از طریق کارگاه های آموزشی آنلاین، مواد دانش فنی و بحث های یادگیری همتا به همتا با شهرهای همکار هدایت می شوند. این به شهرها کمک خواهد کرد تا به سرعت سرعت را از بین ببرن و خلبانان را پیاده سازی کنند، در حالی که پیشنهاد مقیاس خود را نیز توسعه می دهد.

شهرها، شهروندان و کارشناسان برای کار با هم

مشارکت شهروندان یک متریک کلیدی در ارزیابی پیشنهادهای ارائه شده توسط شهرستانها است. برای کمک به شهر در این جنبه، چالش یک پورتال آنلاین راه اندازی کرده است که ویژگی های یک صفحه منحصرا برای این منظور با عنوان 'پشتیبانی از شهر خود را'. با پر کردن فرم در این صفحه، شهروندان علاقه مند، سازمان های جامعه مدنی (CSOs)، دانشجویان، مشاوران و شرکت ها می توانند علاقه خود را در چالش بیان کنند. شهروندان علاقه مند می توانند از طریق راه های زیر پشتیبانی کنند:

  • طرح و طراحی ابتکارات دوچرخه سواری
  • مختصات رول از برنامه
  • • سازماندهی مشاوره با شهروندان
  • داوطلبان موبیلیز
  • -داوطلب ابتکارات باشید
  • گسترش کلمه از طریق شبکه های اجتماعی
  • سند از طریق عکس ها، فیلم ها و وبلاگ ها
  • نظارت یا ارزیابی تاثیر ابتکارات
  • حامی مالی یا آوردن حامیان مالی

با استفاده از این پورتال، MCC ورودی ها را بررسی و تشکیل یک تیم متنوع است که در اجرای ابتکارات پشتیبانی می کند.

MCC در حال حاضر در کارگاه 1 از چالش، که در فنی، تعامل جامعه و اجزای ارتباطات از ابتکارات دوچرخه سواری متمرکز شده است. در طول چند هفته آینده، شهر یک نظرسنجی را برای درک درک شهروندان از دوچرخه سواری رول. MCC خواستار تمام CSOs، مشاوران، شرکت ها و یا شهروندان نگران برای حمایت از شهر Mysuru در هند Cycles4Change چالش با ثبت نام با استفاده از لینک: https://bit.ly/2X0UK3v

شهر Mysuru در هند چرخه4تغییر چالش برای ترویج و اجرای دوچرخه سواری دوستانه ابتکارات شرکت. به عنوان شهر دارای جاده های گسترده تر در کنار سبززیبا، با مشارکت شهروندان میسورو ما می توانیم به سمت ساخت دوچرخه سواری دوستانه و سالم شهر هدف،" گوروداتا هگد، کمیسر، MCC می گوید.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب