Stargirl نمی دانم چه چیزی برای انجام با آن ابرقهرمان نوستالژی

در اینجا چیزی است که می تواند آسان را فراموش کرده ام در مورد کتاب های کمیک ابرقهرمانان داده چگونه محبوب آنها ت

توسط PARINEWS در 2 خرداد 1399

در اینجا چیزی است که می تواند آسان را فراموش کرده ام در مورد کتاب های کمیک ابرقهرمانان داده چگونه محبوب آنها تبدیل شده ایم در طول دهه گذشته: آنها واقعا بسیار قدیمی است. این امر به ویژه برای شخصیت های کمیک DC مانند بتمن و سوپرمن که ایجاد شد در 1930 ، کتاب های کمیک بسیار متفاوت و بسیاری از قهرمانان از عصر طلایی شدند و خاص به خود را عصر در راه است که لزوما ترجمه برای مدرن موفقیت در خارج از عجیب و غریب دوره قطعه. Stargirl مدرن عشق نامه ای به کسانی که ابرقهرمانان اما هرگز واقعا به فروش می رساند شما در چرا شما باید آنها را دوست دارم.

Stargirl — که شما می توانید روزهای دوشنبه در DC جهان یا کمی ویرایش برای پخش در CW در روز سه شنبه — آغاز می شود 10 سال قبل از امروز در وسط نبرد نهایی بین عدالت و جامعه امریکا و بی عدالتی در جامعه است. بچه های خوب (حدس می زنم که آنهایی هستند) از دست دادن — بد. در قانون نهایی دربارهی Starman (Joel McHale, از همه مردم) به شخص وابسته خود را پت ", Stripey" دوگان (لوک ویلسون) منبع قدرت او کیهانی کارکنان گفتن او روزی کسی شایسته از آن باید آن را دریافت کنید — فقط نمی, Stripey.

ده سال بعد که فرد معلوم می شود کورتنی Whitmore (Brec Tits), Dugan جدید خوانده. کورتنی زندگی است در مورد گرفتن یک shakeup به عنوان او و مادرش باربارا (Amy Smart) در مورد حرکت Blue Valley, نبراسکا با پت و وحشتناک خود پسر مایک (Trae رومانو). مدت کوتاهی پس از حرکت کورتنی می یابد پت مجموعه ای از عدالت در جامعه یادگاری همراه با کیهانی کارکنان که به نظر می رسد به ذهن خود و به نظر می رسد را انتخاب کنید کورتنی به عنوان Starman جایگزینی.

متاسفانه برای او از اعضای سابق بی عدالتی در جامعه هنوز هم در اطراف و خیلی می خواهم Starman که هیچ جایگزینی. و پس از مرحله تنظیم شده است: Courtney می شود Stargirl پت می شود او پشتیبان / مربی سابق و بی عدالتی در جامعه اعضای خائنانی هستند.

خیلی از Stargirl اختصاص داده شده است به نوستالژی. آبی دره بسیار تصویر خوب از مد افتاده Americana: شلوغ خیابان اصلی راحت واسوده به دنبال حومه و کلی لذت نگه می دارد که پت Dugan را aw-shucks رفتار '50s اسب سواری و فیروزه ای در یخچال-سبک یخچال از احساس خارج از محل. در حالی که مدرسه محلی بالا به اندازه کافی متنوع آبی دره شهر که به نظر می رسد دست نخورده گفت: تنوع lily-white Dugan / Whitmore خانوار شهر ناگفته استاندارد است.

نیز وجود دارد بیشتر آشکار نوستالژی در راه است که Stargirl مخفیانه در مورد بازگرداندن عدالت در جامعه آمریکا مجموعه ای از ابرقهرمانان DC که تجسم قدیمی مدرسه heroics از ساده جهان است. در طول این سه قسمت در دسترس ساخته شده به منتقدان Stargirl به آرامی شروع به نشان می دهد که وجود دارد ممکن است یک نقطه به نقطه تمام از این: دره آبی سالم و بی خطر آمریکا ممکن است سوء استفاده غیر نظامی تغییر غرور از بی عدالتی در جامعه به عنوان یک طرح برای بازگرداندن شهر به نظر می رسد که یک راز شوم انگیزه. نیز وجود دارد این واقعیت است که کورتنی / Stargirl است بازسازی JSA با یک نسل جدید از استخدام که نکات است که نشان می دهد ممکن است نمایش برخی از منافع در اختلاف بین دره آبی به عنوان آرمانی با نسل قبلی و دره آبی که در آن وجود دارد. اما من نمی خواهد نگه داشتن نفس من.

بیشتر Stargirl است که فقط با هدف به یک لذت بخش نشان می دهد در مورد یک دختر جوان در تلاش برای جا به یک شهر کوچک و مبارزه با صراحت مردان بد که می خواهید به خلاص شدن از شر جهان از قهرمانان. این saccharine و بیش از یک کمی شاخی اما آن را نیز توخالی است. ابرقهرمانان و استعاره به عنوان بزرگ و واضح است که برخی از آنها را می توان مانند گفتن کاپیتان امریکا. و که کل نقطه: ساده سرود یا اعتقاد به تجمع در پشت چیزی مناسب و معقول و یا درست به تجسم در وسط کثیف جهان است. اگر Stargirl است که قلب آن را مصرف شیرین آن زمان به آن را نشان می دهد.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب