MySugar کارخانه نخواهد بود خصوصیسازی کنند می گوید: وزیر

مندیا: اطمینان که در نزدیکی قرن MySugar کارخانه در مندیا نخواهد بود خصوصیسازی کنند و شکر و وزیر کار Shivaram (

توسط PARINEWS در 23 خرداد 1399

مندیا: اطمینان که در نزدیکی قرن MySugar کارخانه در مندیا نخواهد بود خصوصیسازی کنند و شکر و وزیر کار Shivaram (the goat) گفت که دولت اجرا خواهد شد این کارخانه با در نظر گرفتن احساسات مردم منطقه است.

صحبت به فشار افراد پس از بازرسی کارخانه روز چهارشنبه (the goat) گفت که MySugar است که یک افتخار مندیا منطقه اجرا خواهد شد توسط دولت و یا تحت یک مشارکت عمومی-خصوصی.

اشاره به این که دولت منتشر کرده است Rs.22 کرور دوباره شروع به کارخانه او گفت که اقدامات گرفته خواهد شد تا اطمینان حاصل شود که وجود خواهد داشت هیچ موانع برای خرد کردن نیشکر در آینده است.

و اشاره کرد که مندیا خانه منطقه از وزیر B. S. Yediyurappa او گفت که MySugar کارخانه همه غرور و مانند آن مهم است برای همه ما برای نجات کارخانه. او در ادامه گفت که معاون کمیسر خواسته شده است به نقشه کل اموال کارخانه و ارائه برآورد پول مورد نیاز برای اجرای کارخانه بدون مانع.

مندیا منطقه وزیر K. C. Narayanagowda گفت که دولت تا به حال به رها کردن برنامه های MySugar خصوصیسازی زمانی که آن را ملاقات کرد با مخالفت شدید برای اجازه دادن به کارخانه در 40 سال اجاره زودتر.

مندیا MP Sumalatha Ambarish گفت که مهم بود برای شروع نیشکر خرد کردن در زمان به عنوان زمان عامل مهم برای تولید کنندگان است. مندیا MLA M. Srinivas, DC, Dr. M. V. Venkatesh و دیگران حاضر بودند.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن