Facebook ساختن آن آسان تر به صورت فله-پاک را شرم آور و پست های قدیمی

Facebook در حال راه اندازی یک ویژگی جدید به نام مدیریت فعالیت های است که اجازه می دهد تا کاربران خود را حذف کن

توسط PARINEWS در 13 خرداد 1399

Facebook در حال راه اندازی یک ویژگی جدید به نام مدیریت فعالیت های است که اجازه می دهد تا کاربران خود را حذف کنید پست های قدیمی. این می تواند مورد استفاده قرار گیرد به حذف پست های فردی و یا به صورت فله و Facebook می گوید آن ارائه خواهد شد گزینه های فیلتر برای کمک به پیدا کردن پست ها با افراد خاص در آنها و یا در یک زمان خاص محدوده. این ویژگی را به Facebook را در برنامه های تلفن همراه اول است.

با توجه به Facebook, ویژگی های است که به معنای "به آن را آسان برای شما به معاون کشیش بخش حضور خود را در Facebook به دقت منعکس کننده که شما امروز." به عنوان مثال نشان می دهد که ممکن است کسی می خواهید به حذف محتوای زمانی که آنها در مورد شروع به کار تمام وقت پس از کالج و یا حذف پست های که به یاد آنها را از یک رابطه است.

وجود دارد یک زن و شوهر از گزینه های مختلف برای حذف یک پست از جدول زمانی. آن را می توان به سطل زباله که در آن حذف خواهد شد از مشاهده بلافاصله اما تنها به طور دائم حذف 30 روز بعد. (پست می تواند به صورت دستی حذف هر چه زودتر.) متناوبا یک پست می شود آرشیو شده, که به معنی آن دیگر اما هنوز هم می تواند به بخش خصوصی است.

توییتر یکی دیگر از عمومی پلت فرم که در آن شما ممکن است بخواهید به حذف پست های قدیمی. با این حال این شرکت هنوز برای ارائه رسمی فله-حذف ابزار است که به ثابت یک مشکل زمانی که پیر توییتهایی کنده شده اند در تلاش برای بی اعتبار کردن و یا در غیر این صورت باعث ایجاد مشکل برای مردم است. در غیاب یک ابزار رسمی در توییتر مختلف شخص ثالث توییت حذف خدمات فنر.

مدیریت فعالیت Facebook ها را به کاربران کنترل بیشتری بر روی داده های خود را. سال گذشته آن را در نهایت راه اندازی آن پاک کردن تاریخچه ابزار است که اجازه می دهد تا کاربران خود را قطع مرور وب سایت ها اطلاعات خود را از Facebook account. اما با وجود نام آن تاریخ روشن نیست حذف این داده ها; آن را فقط به حذف لینک بین آن و خود را در Facebook account.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن