تسلا کارگر تست مثبت برای COVID-19 بعد از نیویورک کارخانه بازگشایی

یک تسلا کارمند دارای آزمایش مثبت برای COVID-19 در شرکت پانل های خورشیدی کارخانه در بوفالو, نیویورک, با توجه به

توسط PARINEWS در 13 خرداد 1399

یک تسلا کارمند دارای آزمایش مثبت برای COVID-19 در شرکت پانل های خورشیدی کارخانه در بوفالو, نیویورک, با توجه به یک کارمند در کارخانه صحبت کرد که به آستانه در خواست نامش فاش نشود. این چهارمین شناخته شده تسلا کارمند برای تست مثبت برای این بیماری ناشی از رمان coronavirus اما از آنجا که این شرکت بازگشایی شد خود را به ما کارخانه است. یک کارمند از پاناسونیک که سهام فضا با تسلا در نیویورک و نوادا و کارخانه ها و نیز آزمایش مثبت در ماه مارس قبل از خاموش شدن ناگهانی.

تسلا بی سر و صدا بازگشایی نیویورک تسهیلات در 19 ماه مه پس از دولت به منطقه سبز, نور, با توجه به نامه جدید به مقامات محلی اولین گزارش روز جمعه توسط بوفالو کسب و کار برای اولین بار. اما این شرکت در تولید کامل با ظرفیت و نمی شود در حالی که برای. در واقع تسلا گفت: آن دسته از مقامات که از آن furloughed 984 "full-زمان تسلا مستقل قرارداد کارگران" در ماه آوریل به دلیل خاموش کردن و به جلو حرکت خواهد کرد با کمتر از 500 کارمند تمام وقت وجود دارد ،

این furloughs معنی تسلا نیست دیدار با یک کلید اشتغال هدف دولت تا به حال به تامین بودجه اولیه از بوفالو کارخانه. تسلا گفته بود مقامات دولتی که آن را بیش از هدف 1500 شغل در مدت کوتاهی قبل از همه گیر گریبانگیر ما اما در حال حاضر خواسته دولت برای یک سال دیگر برای دیدار با کسانی که در استخدام اهداف بنابراین آن را ندارد به پرداخت $41.2 میلیون مجازات است. (دولت می گوید که درخواست تحت بررسی.)

تسلا به ارمغان آورده است پشت furloughed کارگران در کالیفرنیا و نوادا و پس از آن کارخانه بازگشایی پس از آن معلوم نیست که چرا آنها نمی بازگرداندن آنهایی که در نیویورک است. این شرکت پاسخ نمی دهند به چندین ایمیل و تلفن تماس و متون درخواست دهید.

خبر جدید مثبت آزمون مشترک با برخی از کارگران در کارخانه در هفته گذشته با توجه به کارمند که با این نسخهها کار برای Panasonic خورشیدی آمریکای شمالی (PSNA). تسلا در مورد تست مثبت در طول هفته از آوریل 18th مارس 22 — همان هفته که PSNA آورده خود کارکنان به عنوان آستانه اولین گزارش پس از خاموش کردن عملیات وجود دارد در ماه مارس است.

تسلا است که نه تنها در مواجهه با یک جدید COVID-19 مورد پس از رفتن به کار. هر سه دیترویت خودروسازان را به حال کارگران تست مثبت به عنوان بسیاری از شرکت ها در صنایع غذایی.

در حالی که هر دو شرکت در حال حاضر بازگشت به کار در کارخانه PSNA نمی خواهد وجود داشته باشد ، این شرکت در ماه فوریه اعلام کرد که آن را پایان دادن به دخالت خود را در Buffalo کارخانه و گفت: 400 کارگر را در استخدام وجود دارد که آنها می خواهم فقط باید شغل تا پایان ماه مه. اما به لطف تعطیلی این شرکت را حفظ خواهد کرد برخی از کارکنان تا پایان ماه ژوئن به پایان پر کردن سفارشات برای پانل های خورشیدی و تجهیزات آن باعث می شود قبل از اینکه به طور کامل خروج از کارخانه در ماه سپتامبر.

همانطور که برای چه چیزی اتفاق می افتد به کسانی که شغل PSNA کارکنان در حال گرفتن سطوح مختلف پشتیبانی می کند. فعلی PSNA کارمند می گوید تسلا را استخدام به آنها گفته آنها می تواند تقاضای خود را به آژانس های دما با استفاده از این شرکت امیدوار بودن reassigned به کارخانه. PSNA نیز برگزار مجازی اطلاعات جلسات برای کارمندانی که مایل به نقل مکان به رینو نوادا به کار برای بخش باتری که سهام تسلا Gigafactory با توجه به یک ایمیل به دست آمده توسط آستانه.

"مانند بسیاری از شرکت ها آنها را به حال رکود در استخدام, اما انتظار می رود به ramping تا در آینده نزدیک" یک PSNA مدیر نوشت. "لطفا به ما بپیوندید اگر شما علاقه مند به ماندن با پاناسونیک و باز به امکان جابجایی به رنو/جرقه منطقه است."

مدیر عامل شرکت تسلا Elon Musk مبارزه سخت به نگه داشتن تسلا کالیفرنیا کارخانه باز زمانی که محلی اقامت در خانه سفارش اول به اثر رفت در ماه مارس و بازگشایی این کارخانه در نقض آن منظور در مارس رفتن تا آنجا که به تماس سفارشات "فاشیست."

این شرکت همچنان به مراحل را به مطمئن شوید که فرمونت کالیفرنیا کارخانه باقی مانده عملیاتی بیش از حد. این هفته تسلا توزیع نامه ها به کارکنان که آنها قرار است به نشان می دهد اگر آنها را متوقف کنید برای نقض محلی مقررات منع رفت و آمد مربوط به اعتراضات به قتل جورج فلوید. نامه یک کپی از آن به دست آمده توسط The Vergeمی گوید: اداره پلیس محلی تایید تسلا کارکنان می تواند "در ادامه آمده است به کار در تسلا فرمونت مکان در طول حکومت نظامی ساعت" از آنجا که آنها در حال انجام "ضروری" کار می کنند.

اما مشک و تسلا ساخته شده است شبیه تلاش برای حفظ بوفالو کارخانه باز است. تسلا باعث می شود تجهیزات برای آن Superchargers وجود دارد اما محصولات اصلی آن وجود دارد آن پانل های خورشیدی و "سقف خورشیدی" کاشی. مدیر عامل شرکت تسلا Elon Musk به سادگی گفت: در ماه آوریل که این شرکت "به دست آوردن شتاب با سقف خورشیدی قبل از COVID اساسا بسته ما هر دو از این توانایی نصب و توانایی برای به دست آوردن اجازه ها و پروانه."

مشک نیز در ماه مارس گفت که تسلا ممکن است با استفاده از بوفالو کارخانه تولید هواکش برای COVID-19 بيمار در طول خاموش کردن اما این شرکت در نهایت با تمرکز بر منابع و تجهیزات پزشکی از مکان هایی مانند چین به جای.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن