بدن کارآگاه کشته می شود اسکورت قهرمان به خانه تشییع جنازه

در این عکس که توسط بخش آتش کلیولند ارائه شده است، شنود حامل جسد دت جیمز اسکرنیویتز، از زیر طاق ساخته شده توسط

توسط PARINEWS در 16 شهریور 1399

در این عکس که توسط بخش آتش کلیولند ارائه شده است، شنود حامل جسد دت جیمز اسکرنیویتز، از زیر طاق ساخته شده توسط دو بخش کلیولند از موتورهای آتش نشانی عبور می کند، چرا که در ۵ سپتامبر ۲۰۲۰ به خانه تشییع جنازه تحت اسکورت پلیس پیش می رود. (ستوان مایک نورمن / کلیولند بخش آتش از طریق AP)

کلیولند، اوهایو— دو نردبان کامیون آتش نشانی کشیده پرچم بزرگ آمریکا بر روی شنیدن است که نخ خیابان کلیولند شنبه آن را به عنوان حمل جسد یک کارآگاه پلیس کشته شده در خط وظیفه به خانه تشییع جنازه.

به گزارش WKYC-TV، دیگر پاسخ دهندگان اول در حالی مورد توجه قرار گرفتند که این روند برای کارآگاه جیمز اسکرنیویتز 53 ساله گذشت.

سه نفر پس از آن مورد بازجویی قرار می يرند که اسکرنيويتز و مردی که به عنوان يک خبرچين پليس توصيف شده بود، در جريان عمليات مواد مخدر پنجشنبه شب در سمت غرب شهر در اتومبيل بی نام و نشان افسر مورد اصابت گلوله قرار گرفتند و کشته شدند.

به گفته مقامات، اسکرنیویتز اندکی پیش از کشته شدن او و اسکات دینگس ۵۰ ساله به یک کارگروه فدرال ضد خشونت پیوسته بود.

کاری هاوارد، مدیر ایمنی کلیولند روز جمعه به خبرنگاران گفت دو نوجوان و یک بزرگسال به حکم بازداشت غیر مرتبط تحت بازداشت قرار گرفتند. نام آن ها منتشر نشده است.

یک نماینده اف بی آی می گوید اسکرنیویتز و دیگر مأموران اجرای قانون روز چهارشنبه در دفتر کلیولند اف بی آی سوگند یاد کرده بودند تا در حمایت از عملیات افسانه، عضو کارگروه جرایم خشونت آمیز اف بی آی شوند، تلاش وزارت دادگستری برای سرکوب جنایت خشونت آمیز در تعدادی از شهرهای آمریکا از جمله کلیولند.

مقامات نگفته اند که آيا اسکرينيويتز پنجشنبه شب به عنوان بخشی از نيروی کار فدرال کار می کرد يا به عنوان يکی از اعضای واحد باند پليس کليولند که به طور معمول به او واگذار شده بود.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن