یک هفته بعد آن را مانند به نظر می رسد مایکروسافت در حال حاضر شکست یک وعده بزرگ با ایکس باکس سری X

آیا مایکروسافت متقاعد کردن شما است که شما نمی خواهد نیاز به ارتقاء به نسل بعدی سخت افزار برای بازی ایکس باکس س

توسط PARINEWS در 3 مرداد 1399

آیا مایکروسافت متقاعد کردن شما است که شما نمی خواهد نیاز به ارتقاء به نسل بعدی سخت افزار برای بازی ایکس باکس سری X بازی ؟ فکر می کنم دوباره: بسیاری از بازی های که مایکروسافت به نمایش در ایکس باکس سری X, ویترین, امروز, از جمله Forzaنیست در حال حاضر ذکر شده به عنوان از آمدن به ایکس باکس یکی از.

که نشان می دهد یا برخی از این بازی ها نیست در واقع بیرون آمدن برای یک مدت زمان طولانی و یا مایکروسافت در حال حاضر شکسته یک وعده از آن ساخته شده فقط در هفته گذشته.

برای سال در حال حاضر مایکروسافت در حال کار به سمت یک آینده که در آن شما لازم نیست برای خرید آخرین کنسول بازی جدیدترین بازی ها — بسیاری از در حال حاضر اجرا بر روی طیف سخت افزار از جمله Xbox One, Xbox One S, Xbox One X و ویندوز رایانه های شخصی و آینده ایکس باکس سری X بود تبلیغ به عنوان نقطه اوج این چشم انداز. آن را تقریبا در هر Xbox One بازی و همچنین Xbox 360 و برخی از ایکس باکس اصلی عناوین و مایکروسافت بارها telegraphed که بسیاری از نسل بعدی ایکس باکس سری X بازی اجرا خواهد شد و در 2013 در Xbox One بیش از حد.

در واقع این شرکت به صراحت وعده داده است که خود را در خانه شخص اول بازی نمی خواهد شما نیاز به خرید جدید سری X کنسول برای دو سال. در اینجا ایکس باکس رئیس Phil Spencer فقط در هفته گذشته:

نمی خواهد شما را مجبور به نسل بعدی. ما می خواهیم هر ایکس باکس بازیکن به بازی در تمام بازی های جدید از Xbox Game Studios. به همین دلیل Xbox Game Studios عناوین ما آزادی در چند سال آینده مانند Halo بی نهایت—در دسترس خواهد بود و بازی در ایکس باکس سری X و ایکس باکس یکی از. ما نمی خواهد شما را مجبور به ارتقاء به ایکس باکس سری X در راه اندازی بازی ایکس باکس انحصاری."

و در اینجا چیزی است که Xbox Game Studios سر مت غنیمت گفته MCV در ماه ژانویه (bolding ما):

"به عنوان محتوای ما می آید در سال آینده, دو سال تمام از ما بازی مرتب کردن بر اساس مانند PC بازی خواهد کرد به بالا و پایین که خانواده از دستگاه های," کون توضیح می دهد. "ما می خواهیم به مطمئن شوید که اگر کسی سرمایه گذاری در ایکس باکس بین در حال حاضر و [سری X] که آنها احساس می کنید که آنها ساخته شده است یک سرمایه گذاری خوب است و ما متعهد به آنها را با محتوا است."

هک در اینجا نسخه سوم از این وعده از ماه مارس دوباره اضافی bolding:

ما تعهد به استفاده از Smart تحویل در همه ما منحصر به فرد Xbox Game Studios عناویناز جمله بازی Halo بی نهایتاطمینان شما فقط باید برای خرید یک عنوان و یک بار به منظور بازی بهترین نسخه در دسترس برای هر کدام از کنسول ایکس باکس آنها را انتخاب کنید به بازی در.

اما در طول امروز ایکس باکس, بازی, ویترین, اول عناوین Forza Motorsport, حکایت, اعتراف, به غروب می افتد, و دولت از پوسیدگی 3 تمام شد ذکر شده که از آمدن به ایکس باکس سری X و ویندوز کامپیوتر به طور خاص — با هیچ Xbox One پشتیبانی و هیچ Smart تحویل از ویژگی های. دوباره این همه بازی های منتشر شده توسط مایکروسافت ایکس باکس بازی استودیو ایجاد شده توسط توسعه دهندگان است که مایکروسافت صاحب.

به ذهن من که تنها برگ سه امکانات: 1) مایکروسافت شکست یک وعده در زمان ثبت 2) پنج نفر از نه نفر از نسل بعدی انحصاری مایکروسافت به نمایش گذاشت امروز نمی رسند تا دو سال پس از راه اندازی و یا 3) کسی screwed تا زمانی که ساخت این عنوان ارائه کارت برای هر بازی است.

نه از نتایج شماره اول یا دوم هستند به خصوص امیدوار کننده — اما زمانی که ما رسیده به, مایکروسافت, خود, خطرناک پاسخ به نظر می رسد نشان می دهد که این در واقع شماره یک:

"ما در آینده Xbox Game Studios عناوین در حال توسعه بومی برای ایکس باکس سری X. ما همچنان به سرمایه گذاری در ابزار برای devs به مقیاس در سراسر کنسول. که کنسول هر استودیو/بازی پشتیبانی می کند را باید بر اساس آنچه که بهترین برای بازی خود را و جامعه خود را در راه اندازی" می خواند مایکروسافت در بیانیه ای به آستانه.

یک ساعت پیش ما خواسته Microsoft point-blank, آری یا نه, آیا آن را هنوز هم متعهد به قول و اینکه آیا به عنوان کارت های نادرست بودند. ما به شما اجازه می دانم.

پس از انتشار دیدیم که قسم خورده's جدید سایت شامل یک اشاره از Xbox One به عنوان یک پروژه صفحه ای که اشاره به غروب می افتد. ما مطمئن نیستیم که آیا ما باید این اعتماد و یا به عنوان کارت اما امیدوار است که مایکروسافت به زودی روشن.

در اینجا لیست کامل از بازی هایی که مایکروسافت به نمایش گذاشت امروز طبقه بندی شده اند توسط کنسول است که خود را به عنوان کارت گفت: آنها می خواهم پشتیبانی:

ایکس باکس سری X / Windows PC تنها

  • دولت از پوسیدگی 3 - بهینه سازی شده برای سری X اولین بار, پارتی
  • Forza Motorsport - بهینه شده برای سری X اولین بار, پارتی
  • حکایت - بهینه شده برای سری X اولین بار, پارتی
  • قسم خورده - بهینه شده برای سری X اولین بار, پارتی
  • به غروب می افتد - بهینه شده برای سری X اولین بار, پارتی
  • Everwild - بهینه شده برای سری X
  • Stalker 2 - بهینه سازی شده برای سری X کنسول راه اندازی منحصر به فرد
  • Warhammer 40,000 Darktide - بهینه شده برای سری X کنسول راه اندازی منحصر به فرد
  • متوسط - بهینه شده برای سری X کنسول راه اندازی منحصر به فرد

ایکس باکس سری X / Xbox One / PC ویندوز

  • هاله بی نهایت - بهینه شده برای سری X را نیز بهینه سازی برای PC
  • به من بگو چرا
  • مبتنی - بهینه شده برای سری X
  • Psychonauts از 2 - بهینه سازی شده برای سری X
  • سرنوشت 2 فراتر از نور - بهینه سازی شده برای سری X
  • تتریس اثر متصل - بهینه شده برای سری X کنسول راه اندازی منحصر به فرد
  • این Gunk - بهینه شده برای سری X
  • جدید جنسیس Phantasy Star Online 2- بهینه شده برای سری Xکنسول راه اندازی منحصر به فرد

ایکس باکس سری X / Xbox One

  • CrossfireX - بهینه شده برای سری X کنسول راه اندازی منحصر به فرد

به روز رسانی ژوئیه 23, 3:26PM ET: اضافه شده که قسم خورده و به غروب می افتد به اشاره از ایکس باکس یکی در یک زن و شوهر از وب سایت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن