صورتحساب برق صادر شده به عنوان در هر مصرف روشن ساندرلند

شکایت از نادرست حسابداری ممکن است ثبت نام تلفنی با شماره 1912 یا در مربوطه Sub-division دفاتربدون قطع برق قابل

توسط PARINEWS در 26 اردیبهشت 1399
  • شکایت از نادرست حسابداری ممکن است ثبت نام تلفنی با شماره 1912 یا در مربوطه Sub-division دفاتر
  • بدون قطع برق قابلیت اتصال تا ژوئن 2020

میسور/Mysuru: در پی چندین شکایت که Chamundeshwari برق شرکت (ساندرلند) شده است صدور بیش از حد و یا فراتر از میانگین صورتحساب برق به مصرف کنندگان داخلی دولت-اجرای شرکت برق را روشن کرده است که آن را صادر کرده است فقط اسکناس واقعی و مقدار مصرف برق همراه با اتهام ثابت.

انتشار ساندرلند مدیر عامل گفت که قرائت شده است انجام می شود در ماه های مارس و آوریل به دلیل COVID-19 مستند و زیر یک دولت سفارش, صورتحساب های صادر شده بر اساس متوسط مصرف در سه ماه قبل از مستند.

با توجه به مقررات مستند مردم مجبور به ماندن در خانه و به طور طبیعی مصرف برق افزایش یافته است به دلیل استفاده مداوم از انواع لوازم برقی مانند طرفداران کولر و یخچال و فریزر و.... او گفت:. این مسئول اضافه شده است که با توجه به کار از صفحه اصلی گزینه های ارائه شده توسط آن-BT شرکت هایی که تقاضای استفاده از کامپیوتر که در قرعه کشی یک مقدار قابل توجهی از قدرت است. مانند آن است اما طبیعی است که مصرف برق بالا می رود نزدیک به 25 تا 40 درصد بالاتر از نرمال استفاده کرد.

توضیح حسابداری روش MD گفت که قدرت لوایح مطرح شده به عنوان در هر واحد اسلب با تغییر اتهامات عنوان شده علیه. حفظ که صورتحساب صادر شده تنها بر اساس قدرت واقعی مصرف و وجود بیش از حد صورتحساب آزادی مطبوعات گفت که شکایات ممکن است ثبت نام تلفنی با شماره 1912 در مورد نادرست متر خواندن و یا اشتباه محاسبه قدرت واحد سنگ.

پس از تایید شکایت ساندرلند خواهد مسئله تجدید نظر صورت حساب تنها اگر خطاهای یافت. همچنین ممکن است وجود دارد شانس است که انتظار صورتحساب سهوا اضافه شده به یکی حاضر حتی اگر قبلا پرداخت می شود آنلاین. مصرف کنندگان می توانند با تماس تلفنی شماره 1912 و یا به سایت مربوطه Sub-division برای اصلاح هر گونه خطا در این لایحه است.

مصرف کنندگان می توانید پرداخت صورتحساب تنها پس از گرفتن خود را روشن شک و تردید در مورد بیش از حد صدور صورت حساب. همچنین پس از دولت منظور ساندرلند را نمی خواهد قطع اتصال منبع تغذیه به مصرف کنندگان حتی در صورت پیش فرض در پرداخت صورتحساب دلیل تا ژوئن 2020 انتشار گفت.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن