تا ژوئن 2021، شهر برای دریافت 85 MLD آب اضافی

جلسه ماهانه MGP در مورد مسائل آب و فاضلاب برگزار شد Mysore/Mysuru: جلسه ماهانه میسور گراهاکارا پريهات (MGP) در

توسط PARINEWS در 26 مرداد 1399

جلسه ماهانه MGP در مورد مسائل آب و فاضلاب برگزار شد

Mysore/Mysuru: جلسه ماهانه میسور گراهاکارا پريهات (MGP) در 9 آگوست به صورت اينترنتی انجام شد و بحث در مورد مسائل آب و فاضلاب ميسورو به طور مفصل برگزار شد. معاون مهندسین اجرایی Vani Vilas Water Works شرکت های آب کاری وانی ویوِلاس (VVWW) B.G. Vinay Kumar و B.A.Dhanush حضور داشته است.

Vinay کومار گفت : Rs.185 crore تحت AMRUT (ماموریت Atal برای جوان سازی و تحول شهری) طرح منتشر شده است و 80 درصد از آثار به پایان رسید و تا ژوئن 2021 ، آب اضافی تا 85 MLD (میلیون لیتر در روز) در دسترس در Mysuru ساخته شده است که می تواند آب مورد نیاز از تمام مناطق از جمله طرح های جدید منتقل شده توسط میسورو شهری اقتدار (MUDA) به شرکت میسورو شهرستان (MCC) کفایت می کند.

در حال حاضر روزانه 35 بخش ميسورو آب ميگيرن پس از آن که AMRUT به طور کامل اجرا تمام بخش های آب هر روز دریافت کنید. اگر چه آب رسانی طراحی شده است برای رسیدن به طبقه اول، که تا 7 متر، در حال حاضر به دلیل محدودیت های تامین آن را نمی توان به دست آورد، او گفت.

پرداخت قبض آب

VVWW حالت پرداخت قبض آب را علاوه بر پرداخت های مقابله ای و در مراکز کارناتاکاOne معرفی کرده است. به طور خلاصه، پرداخت توسط بدهی / کارت های اعتباری نیز می تواند ساخته شود که خواننده متر به هر خانه می آید، او اضافه کرد.

VVWW 50 lakh تومان برای برداشت آب باران (RWH) داده شد. پیشنهاد می شود 20 لاخ را برای تغذیه مصنوعی آب های زیرزمینی صرف کنید. بقیه Rs. 30 lakh پیشنهاد شده است به عنوان تخفیف به مصرف کنندگان که RWH انجام داده اند با هزینه های خود را توزیع می شود، مقامات گفت.

اعضای MGP VVWW را برای برداشت آب باران در پارک ها و درختان در کنار جاده ها پیشنهاد می کنند. VVWW در ابتدا پیشنهاد داده است که RWH را بر روی ساختمان های دولتی انجام دهند. همچنین این در حال گرفتن یک بخش در میسورو به عنوان مدل بخش برای RWH ، آنها گفت.

گیاهان RO

•سازمان بهداشت جهانی و دستورالعمل های دادگاه ملی سبز مشخص می کنند که واحدهای اسمز معکوس (RO) باید تنها زمانی نصب شوند که TDS (مجموع جامدات حل شدنی) بالای ۵۰۰ باشد. اما VVWW در حال حاضر 40 کارخانه RO را در هر یک از 40 بخش MCC نصب کرده است و 25 کارخانه دیگر در حال ساخت است. برنامه ریزی شده است برای افزایش محتوای معدنی و یا اضافه کردن مواد معدنی به RO آب آن را سالم تر. تصمیم گرفته شد که در آینده هیچ مجوزی برای گیاهان RO نداده شود.

مسائل مربوط به صورت حساب: تماس با Ph: 0821-2411366

مصرف کنندگان مشکل در صدور صورتحساب می توانند با خواننده متر مربوطه یا نزدیکترین دفتر صدور صورتحساب یا دفتر VVWW یا مرکز تماس در Ph: 0821-2411366 تماس حاصل کنند. اگر متر معیوب یافت شود، مصرف کنندگان می توانند خواننده کنتور را به اطلاع می رسانید. مقامات VVWW نقطه بازدید، تست متر و جایگزین آن در هزینه مصرف کنندگان، در صورت نقص یافت. در حالی که تعمیر متر آب، باید مراقبت شود تا اطمینان حاصل شود که هوا به طور آزادانه جریان ندارد. آب متر اجرا می شود که هوا از آن عبور می کند. مصرف کنندگان می توانند در حین تعمیر کنتور با مقامات VVWW تماس بگيريد.

فرایند تعمیر کنتورهای هوشمند تا پایان این ماه عمدتاً برای مصرف کنندگان صنعتی، تجاری و غیر داخلی آغاز خواهد شد. اگر یک مصرف کننده شماره تلفن همراه خود را در وب سایت MCC ثبت کند، از طریق پیامکوتاه صورتحساب آب دریافت خواهد کرد. VVWW تیم ملی هوشیاری چک برای اتصالات بدون اندازه و یا تعمیر غیر قانونی پمپ های آب و مجازات مجرمین. عمومی می تواند شکایت علیه هر گونه نقض کننده چنین و هویت خود را محرمانه نگه داشته خواهد شد، آنها اضافه کرد.

مسائل فاضلاب

بیش از 2500 کیلومتر از خطوط فاضلاب تحت محدودیت MCC وجود دارد. فرایند تغییر برخی از خطوط لوله قدیمی که قطر آنها ۶ اینچ تا ۸ اینچ است در حال انجام است و در جایی انجام می شود که مشکلات بحرانی در معرض در دسترس بودن بودجه وجود دارد. 80 درصد از آب تامین شده در میسورو توسط این لوله ها اداره می شود و آنها در نهایت در تصفیه خانه های فاضلاب درمان و به اهداف غیر قابل شرب و باغبانی تامین می شود، مقامات توضیح داد.

...

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب