Facebook حسابرسان تماس مارک زوکربرگ برای 'آزار دهنده و دلخراش گیری'

یک تیم از حقوق مدنی حسابرسان تحویل یک داغدار و غیر منتظره کیفرخواست از Facebook اخیر اعتدال انتخاب و پس از دو

توسط PARINEWS در 18 تیر 1399

یک تیم از حقوق مدنی حسابرسان تحویل یک داغدار و غیر منتظره کیفرخواست از Facebook اخیر اعتدال انتخاب و پس از دو سال بررسی از پلت فرم به شیوه ها و سیاست های داخلی.

"در حالی که روند تفتیش شده است معنی دار و منجر به برخی از پیشرفت های قابل توجهی در پلت فرم" در این گزارش آمده است: "ما نیز به تماشای این شرکت را در تصمیم گیری های دردناک بیش از نه ماه گذشته با دنیای واقعی عواقب است که موانع جدی برای حقوق مدنی."

منتشر شده در چهارشنبه, حسابرسان' گزارش نهایی نتیجه یک تحقیقات مستقل مدنی و حقوق وکلا انجام شده با Facebook فعال کمک. که بررسی تولید دو گزارش قبلی که به بررسی رای دهندگان سرکوب و الگوریتمی تبعیض است. Facebook توافق به انجام ممیزی و گزارش پس از فشار قابل توجهی از فعالان گروه.

در گزارش نهایی حسابرسان به Facebook اعتباری برای گسترش سیاست در برابر رای دهندگان سرکوب و سرشماری دخالت. اما با توجه به این گزارش که پیشرفت شده است جبران "دشوارترین و دلخراش گیری Facebook ساخته شده است که نشان دهنده موانع قابل توجهی برای حقوق مدنی."

ممیزی همچنین هل Facebook برای قوی تر تفسیر و اجرای این سیاست پیش از سال 2020 انتخابات و همچنین بیشتر اقدام مستقیم علیه الگوریتمی تعصب و سازمان یافته نفرت علیه یهودیان و دیگر گروه های مورد هدف.

Facebook پاسخ نمی دهند به درخواست برای اظهار نظر در مورد چگونه آن را پاسخ به حسابرسی را توصیه. این شرکت متعهد به استخدام تمام وقت حقوق مدنی موقعیت به آن تیم سیاست و راه اندازی کرده است یک جداگانه نظارت هیئت مدیره است که به طور مستقل به بررسی تصمیمات اعتدال. اما فراتر از آن تلاش Facebook ساخته شده است تعداد کمی تعهدات مربوط به اجرای حقوق مدنی در پلت فرم آن است.

در حسابرسان یافت که Facebook را اعتدال رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن را با استفاده از پلت فرم است تضعیف آن گسترده تر حقوق مدنی تلاش. حسابرسان خاص سه مغلوب ساختن پیشی جستن پست از مارس — از جمله یکی که گرفته شده توسط توییتر برای تحریک به خشونت — که همه Facebook مجاز به ایستادن بدون ناظر عمل است.

"این تصمیم گیری در معرض یک سوراخ بزرگ در Facebook درک و استفاده از حقوق مدنی" حسابرسان نوشتن گزارش. "در حالی که این تصمیم گیری ساخته شده بودند و در نهایت در بالاترین سطح ما معتقدیم حقوق مدنی تخصص بود و نه در پی و اعمال شده به درجه آن را باید شده اند و در نتیجه تصمیم گیری شد و ویرانگر است. ترس ما بود (و همچنان) که این تصمیمات ایجاد وحشتناک سابقه برای دیگران به تقلید."

پس از آن گزارش از واشنگتن پست نشان داده است که زوکربرگ بود که تصمیم به ترک این پست است. پس از تماس های شخصی از مغلوب ساختن پیشی جستن زوکربرگ یافت که این پست را نقض نمی Facebook سیاست.

اما در حالی که ترک پست تا در امان Facebook از فوری سیاسی واکنش حسابرسان نگرانی در نتیجه سابقه می تواند تشویق رای دهندگان سرکوب در سراسر جهان است. "بالا بردن آزادی بیان چیز خوبی است" در این گزارش آمده است: "اما آن را باید برای همه."

این گزارش می آید در میان مداوم تحریم توسط Facebook تبلیغ که موضوع را با بسیاری از تصمیم گیری دقیق در گزارش. در روز سه شنبه, تحریم سازمان ملاقات با زوکربرگ و دیگر Facebook مدیران, اما آنها آمدند و دور نا امید شده توسط پلت فرم ظاهری عدم تمایل به اجرای سیاست های تغییرات. یک سازمان شرح داده شده در این نشست به عنوان "طولانی در زمان کوتاه اما در تعهدات."

حقوق مدنی گروه مطرح کرده اند نگرانی های مشابه در مورد گزارش حسابرسی تماس در Facebook به ارتکاب به تغییرات مثبت در واکنش به انتشار توصیه.

"این ممیزی روشن" گفت: مسلمان, طرفداران, مدیر اجرایی, Farhana Khera که قبلا به نام برای گزارش انتشار "اما از آن است که در نهایت بی معنی اگر Facebook موافق نیست را چشمگیر و قابل توجهی در مراحل رسیدگی به بسیاری از شکست های مشخص شده در گزارش. متاسفانه Facebook همچنان به مقاومت در برابر تغییر آن است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن