K. R. نگر KSRTC انبار سفارشات اتوبوس کارکنان برای دیدار با درآمد هدف

میسور/Mysuru: در آنچه به نظر می رسد فوق العاده ای جهت طول COVID-19 بار زمانی که مردم ترسناک از سفر KSRTC's K.

توسط PARINEWS در 4 تیر 1399

میسور/Mysuru: در آنچه به نظر می رسد فوق العاده ای جهت طول COVID-19 بار زمانی که مردم ترسناک از سفر KSRTC's K. R. نگر انبار صادر کرده است که به منظور هدایت اتوبوس کارکنان (راننده و هادی) برای دیدار با مجموعه ای از درآمد مجموعه هدف است. منظور همچنین می گوید که کسانی که موفق به دیدار با مجموعه هدف برای روز ایستاده به از دست دادن حضور و غیاب.

K. R. نگر انبار مدیر پاپا نایاک به منظور او گفت که راننده و باید رفت و آمد اتوبوس برای حداقل فاصله 300 کیلومتر در هر روز در رابطه با بیان خدمات و 280 کیلومتر در هر روز در رابطه با خدمات شاتل. اکسپرس اتوبوس ها باید ثبت حداقل از Rs.30 EPKM (سود هر کیلومتر) در حالی که خدمات شاتل باید ثبت حداقل از Rs. 25 EPKM. این به این معنی است که هر اکسپرس اتوبوس که مورد نیاز است به سفر حداقل 300 کیلومتر در هر روز (8 ساعت وظیفه) باید کسب حداقل درآمد Rs. 9,000 در حالی که هر یک اتوبوس شاتل است که نیاز به سفر 280 کیلومتر را باید حداقل درآمد Rs. 7,000.

چرا این قانون ؟

ادامه پاپا نایاک گفت که این قانون اجرا شده است به دلیل افزایش قیمت سوخت تشدید عملیات و هزینه های تعمیر و نگهداری و از دست دادن درآمد به علت ضعیف ridership.

نظم به معنای برای رانندگان و هادی بیشتر توضیح می دهد که پس آرامش مستند محدودیت های انبار شده است به دستور عمل تنها 50 درصد از ناوگان خود در قدرت به عنوان یک اقدام احتیاطی در پی COVID-19 بیماری همه گیر. تمام کارکنان که گزارش وظیفه باید چوب به شکل-4 دستورالعمل در حالی که در حال سفر و نه به کار indiscreetly به عنوان عملیات غیر ضروری از سفر به معنی ضرر و زیان است.

شکل-4 همه چیز در مورد بهره برداری از سفر. این جزئیات از مسیر اتوبوس سفر زمان و مکان جایی که اتوبوس ها باید متوقف شود و این دوره از توقف اتوبوس در هر توقف. این فرم همچنین جزئیات بیشتر در حصول اطمینان از پیشگیری از هرگونه خسارت وارده به اتوبوس در طول سفر minimisation از هزینه های عملیاتی و چسبیده به استاندارد دیگر قوانین عامل.

رانندگان ناراضی هادی

در واکنش به این منظور برخی از رانندگان و هادی گفت که این نوع از نظم که در آن آنها با تهدید از دست دادن حضور و غیاب در صورت شکست برای دیدار با مجموعه ای از درآمد مجموعه هدف در وجود حتی قبل از اعلام COVID-19 مستند. اما همه چیز باید به طور کامل تغییر پس از شیوع ویروس کشنده و بسیار دشوار است برای آنها را به دیدار با الزامات از این جهت در شرایط فعلی آنها نگهداری و ابراز درماندگی در مورد مجموعه آن را به عنوان همه بستگی به خوب ridership.

انبار مدیر پاپا نایاک گفت که تمام کارکنان انبار صادر شده است منظور در ژوئن 19, که فقط از یک طبیعت مطرح. منظور این است که نه هدف در هدف قرار دادن هر یک از کارکنان. به منظور برجسته اقتصادی که KSRTC مواجه است با توجه به مستند. اما برخی از کارکنان که به نظر می رسد به اشتباه سفارش گرفته اند به رسانه ها گفت و پرسید که آیا این اشتباه است که به اقدام علیه کسانی که غرقه شدن در درآمد pilferage.

در سراسر KSRTC انبار

در همین حال منابع در KSRTC گفت که منظور این است که قابل اجرا نیست و فقط برای K. R. نگر انبار کارکنان و مقامات بالا در انبار بیش از حد صادر شده در این دستور به صورت شفاهی به کارکنان خود را. حفظ آن تبدیل شده است بسیار دشوار را برای رانندگان و هادی برای دیدار با الزامات شکل-4 در طول این COVID-19 بار گفته منابع وجود دارد چند نمونه در Mysuru که در آن انبار مقامات penalised راننده و تخلف از شکل-4 دستورالعمل و فقیر درآمد مجموعه است.

این عمل باعث ترساندن در میان رانندگان و هادی که نمی تواند برای فقیر مجموعه به عنوان همه چیز بستگی به مکان و تحرک و مسافر حمایت منابع اضافه شده است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن