Mysuru به 2,200 واحدهای سریع آنتی ژن کیت: DC

Mysuru/میسور: Mysuru معاون کمیسر Abhiram Sankar گفت که Mysuru خواهد شد 2,200 واحدهای سریع آنتی ژن کیت تست بیما

توسط PARINEWS در 21 تیر 1399

Mysuru/میسور: Mysuru معاون کمیسر Abhiram Sankar گفت که Mysuru خواهد شد 2,200 واحدهای سریع آنتی ژن کیت تست بیماران. درمانگاه ها و درمانگاه ها در دهلی جدید مجاز به انجام سریع آنتی ژن تست به منظور افزایش غربالگری برای Covid-19 عفونت در سرمایه های ملی. همان سیستم است که به دنبال در بنگلور بیش از حد و در حال حاضر تمدید خواهد شد به Mysuru.

این آزمون در swabbed بینی نمونه است که تشخیص آنتی ژن (مواد خارجی است که القاء پاسخ ایمنی در بدن) است که بر روی و یا در درون Coronavirus. آن است که یک نقطه از مراقبت های آزمون انجام شده در خارج از متعارف محیط آزمایشگاهی استفاده شده است و به سرعت به دست آوردن یک تشخیصی نتیجه.

همانطور که در شورای تحقیقات پزشکی هند (ICMR) دستورالعمل کیت استفاده خواهد شد در مهار مناطق و یا نقاط مهم و تنظیمات بهداشت و درمان. در هر دو تنظیمات ICMR است توصیه می شود که تست انجام خواهد شد تحت نظارت دقیق پزشکی.

در مهار مناطق این تست انجام می شود در همه علامت آنفلوانزا مانند بیماری است. بدون علامت مستقیم و در معرض خطر تماس با شرکت-morbidities (بیماری های ریوی, بیماری قلبی, بیماری های کبدی, بیماری های کلیوی, دیابت, اختلالات عصبی و اختلالات خونی) از یک مورد تایید شده در حال آزمایش می شود یک بار بین 5 روز و 10 روز از آمدن به تماس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن