سربار مخزن در Bogadi منتظر آب پس از چهار سال !

میسور/Mysuru: چند دولت رفاه, برنامه های که در آن کرور روپیه صرف هستند و که در آن وجود خواهد داشت هیاهوی بسیار

توسط PARINEWS در 10 مرداد 1399

میسور/Mysuru: چند دولت رفاه, برنامه های که در آن کرور روپیه صرف هستند و که در آن وجود خواهد داشت هیاهوی بسیار در طول inaugurations در واقع نه به مردم برسد. سازه های ساخته شده برای پیاده سازی این برنامه ها استفاده نمی شود بسیاری از زمان و آنها را به عنوان شهادت به بی دقتی رسمی ماشین آلات و بی تفاوتی نمایندگان انتخاب می شوند.

یک مورد در نقطه, در اینجا این است که یک سربار مخزن آب در Bogadi مرحله دوم بخش شماره 44 از Mysuru شهرستان شرکت. 10-لاخ لیتر مخزن ذخیره سازی شده است استفاده می شود, پس از سال و در حال حاضر علف های هرز را تحت پوشش محوطه و خانه به, موش, جوندگان و مارها. با آب داخل مخزن مواجه است خطر ترک خوردگی در آفتاب داغ.

هنگامی که سنگ تهداب گذاشته شد و بیش از 2500 نفر از مردم منطقه (Bogadi شمالی) heaved آه امداد که پس از این مخزن ساخته شده است خود را چند ساله کمبود آب خواهد بود خطاب. حتی نمایندگان و مقامات داشته باشید ساکنان که آنها را دریافت کنید به طور منظم تامین آب کافی برای حفظ خود نیاز دارد.

ساکنان بیش از حد رها شدند که وابستگی خود را در MCC آب مخازن و borewells خواهد به پایان رسیده است. هر روز آنها را مجبور به ایستادن در یک صف در نزدیکی تانکر به دریافت سهم خود از آب آشامیدنی. در نهایت سربار مخزن آب ساخته شده است در هزینه از Rs. 94 لاخ. آن نقاشی شده بود و معمول MCC نام هیئت مدیره آمد و بر بالای آن ساخته شده بود آماده برای استفاده در 2016.

چهار سال گذشت وجود دارد هیچ نشانه ای از پر آب به مخزن. "هنگامی که وجود دارد هیچ منبع آب به مخزن نکته در ساخت چنین بزرگ آب تانک ؟ آن را به جیب کمیسیون خارج از مناقصه به نام برای ساخت و ساز" سوال ساکن ،

10-لاخ لیتری مخزن خواهد بود کافی برای پاسخگویی به نیازهای همه 2,500 ساکنان در حال حاضر و همچنین به اندازه کافی برای پاسخگویی به مطالبات در آینده نزدیک در مورد این مناطق گسترش فراتر از موجود مرزهای منطقه. "رک و پوست کنده ما نمی درک منطق پشت ساخت مخزن آب و بدون آب. مانند این است که پول صرف شده در مخزن آب رفتن پایین تخلیه" ساکن اضافه شده است.

زمانی که ستاره از میسور سوال Corporator Savitha Suresh, او تا به حال یک داستان متفاوت را بگویید. او می گوید که این تانک ساخته شده بود توسط سلف او و او در تلاش بود برای اتصال مخزن با یک خط لوله. "مخزن ساخته شده بدون گذاشتن خط لوله است. ما نیاز تومان. 3.59 کرور به منظور جلب آب به این مخزن از Vijayanagar مرکزی ذخیره آب مخزن. مناقصه نامیده شده است و سفارش کار اختصاص یافته است. ساخت و ساز به زودی آغاز خواهد شد" او پاسخ.

همه جا آب مخزن و خط لوله کار به طور کلی می رود دست در دست. اما چرا این تانک ساخته سال قبل از این خط لوله گذاشته بود هیچ کس یک جواب. تنها امید ساکنان این است که این خط لوله گذاشته شود بی درنگ آوردن آب به خانه های خود.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن