دولت بریتانیا طول می کشد 500 میلیون دلار از سهام خود در فضای اکتشاف شرکت OneWeb

به عنوان بخشی از یک کنسرسیوم که شامل هند مخابراتی Bharti جهانی دولت انگلستان به سرمایه گذاری 500 میلیون دلار و

توسط PARINEWS در 13 تیر 1399

به عنوان بخشی از یک کنسرسیوم که شامل هند مخابراتی Bharti جهانی دولت انگلستان به سرمایه گذاری 500 میلیون دلار و "قابل توجه صاحبان سهام به اشتراک گذاری" در فضای اکتشاف شرکت OneWeb آن جمعه اعلام کرد. OneWeb که مقر آن در بریتانیا برای پرونده فصل 11 ورشکستگی حفاظت در آمریکا در ماه مارس پس از آن قادر به تامین مالی. Bharti جهانی نیز سرمایه گذاری 500 میلیون دلار به عنوان بخشی از معامله است.

OneWeb یکی از چندین شرکت کار در اینترنت-از-فضا پروژه با استفاده از ترکیبی از کم ارتفاع ماهواره پرتو اتصال به اینترنت به زمین پایانه در سطح زمین است. آن میله میله برای راه اندازی یک صورت فلکی از 650 فضاپیما و برنامه های آن شامل ارائه اینترنت پوشش قطب شمال. تا کنون آن را راه اندازی کرده است 74 ماهواره برای این پروژه است.

روز جمعه معامله با انگلستان که به کشور 20 درصد سهام خود اجازه خواهد داد که OneWeb برای تکمیل ساخت و ساز از ماهواره صورت فلکی دولت در بیانیه ای گفت: "ساخت انگلستان یک رهبر جهانی در علم تحقیق و توسعه است." انگلستان وزیر امور خارجه برای کسب و کار Alok شارما گفت: معامله "ارائه فرصت برای توسعه بیشتر ما قوی پیشرفته تولید پایه حق در اینجا در انگلستان است." انگلستان از دست داده و دسترسی به اتحادیه اروپا گالیله سیستم ماهواره ای در سال 2018 به عنوان بخشی از آن خروج از اتحادیه اروپا و بریتانیا قصد دارد برای ساخت خود سیستم ماهواره ای ناوبری جهانی در انتظار هستند با توجه به هزینه و نگرانی است.

OneWeb در بیانیه ای گفت جمعه است که این شرکت به دنبال از سرگیری عملیات به عنوان به زودی به عنوان امکان پذیر است.

اخبار OneWeb معامله شد انتقاد از برخی از کارشناسان فضای در انگلستان ، Dr Bleddyn بون یک فضای سیاست متخصص در دانشگاه لستر گفت: نگهبان است که این معامله به مبلغ "درها یک تکنولوژی اثبات نشده به یک صورت فلکی است که طراحی شده است برای دیگری انجام دهد." OneWeb را ماهواره ها در پایین مدار زمین اما بسیاری از کشورهای دیگر' سیستم های GPS هستند که در میان زمین مدار نگهبان اشاره کرد.

معامله منوط به ما تصویب قانونی است و انتظار می رود قبل از پایان سال است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن