مندی ایستگاه پلیس مهر و موم شده به عنوان 6 پلیس تست COVID مثبت

میسور/Mysuru: یک روز بعد از کلی شعبه در شهرستان کمیسر پلیس جدید در Nazarbad مهر و موم شده بود پس از یک پلیس آز

توسط PARINEWS در 3 مرداد 1399

میسور/Mysuru: یک روز بعد از کلی شعبه در شهرستان کمیسر پلیس جدید در Nazarbad مهر و موم شده بود پس از یک پلیس آزمایش مثبت برای COVID-19, مندی Mohalla ایستگاه پلیس مهر و موم شده بود و در این صبح و در حال sanitised پس از شش پرسنل پلیس آزمایش مثبت است.

معاون کمیسر پلیس (نظم و قانون) Dr. A. N. Prakash Gowda گفت: رسانه ها افراد که دو دستیار Sub-بازرسان یک سر پاسبان و پلیس پاسبان در میان کسانی که مورد آزمایش مثبت است. یک Garuda خودرو و PCR ون که در حال استفاده توسط دو ASIs متوقف شده است و وسایل نقلیه شده اند sanitised. ایستگاه پلیس بیش از حد است که ضد عفونی.

این COVID متاثر پلیس منتقل شده به Vikram بیمارستان در Yadavagiri است که تبدیل به یک COVID مرکز مراقبت به طور انحصاری برای Coronavirus رزمندگان و به عنوان یک اقدام احتیاطی دیگر کارکنان مشغول به کار در مندی Mohalla ایستگاه پلیس نگه داشته شده است در زیر صفحه اصلی قرنطینه.

به عنوان مندی ایستگاه پلیس باقی خواهد ماند بسته برای هفت روز آینده موقت ترتیبات ساخته شده اند در Narasimharaja ایستگاه پلیس به دریافت شکایت از مندی
پلیس قضایی است. موانع نصب شده در ورودی مندی ایستگاه برای جلوگیری از ورود به محل.

پرسنل پلیس که شناخته شده به عنوان " تاج رزمندگان,' در میان پزشکان و دیگران که در خط مقدم در نبرد خود را در برابر این ویروس کشنده هستند که تحت تاثیر روز به روز. در اوایل این ماه در دفتر معاون کمیسر پلیس (ACP) – ترافیک واقع در Shivarampet بود مهر و موم شده را در جولای 2 پس از یک خانم سر پاسبان قرارداد COVID-19 ویروس.

ترافیک ACP همراه با هشت کارکنان قرار داده شد و تحت صفحه اصلی قرنطینه و گلو مایع نمونه مورد آزمایش قرار گرفتند که تبدیل منفی برای COVID. دفتر بازگشایی در جولای 14. ورود به V. V. Puram و Vijayanagar ایستگاه های پلیس نیز محدود به عنوان یک پلیس در هر دو ایستگاه های پلیس تا به حال قرارداد این بیماری است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن