هیچ کل مستند در Mysuru منطقه: DC

تنها در مناطق خاصی از Narasimharaja حوزه خواهد بود مهر و موم پایینتصمیم عصر امروز پس از دیدار با نمایندگان رهب

توسط PARINEWS در 23 تیر 1399
  • تنها در مناطق خاصی از Narasimharaja حوزه خواهد بود مهر و موم پایین
  • تصمیم عصر امروز پس از دیدار با نمایندگان رهبران مذهبی

میسور/Mysuru: پایان دادن به گمانه زنی ها از مجموع مستند در Mysuru با توجه به افزایش موارد مرگ و COVID-19 عفونت های Mysuru معاون کمیسر Abhiram G. Sankar روشن است که وجود خواهد داشت بدون کامل مستند در Mysuru منطقه.

DC گفته ستاره میسور این بعد از ظهر که یک مستند در Mysuru را اجرا نمی شود به عنوان وجود دارد بدون نیاز به آن است. این شده است منتقل به وزیر B. S. Yediyurappa در یک کنفرانس ویدئویی در این صبح است.

دولت روز شنبه اعلام کرد یک کامل مستند شهری و روستایی مناطق بنگالور از جولای 14 تا 22 در یک پیشنهاد برای جلوگیری از افزایش سریع در COVID موارد و مرگ و میر. CM ویدیو کنفرانس با DCs از تمام مناطق زیر که دولت تصمیم می گیرید که آیا به گسترش مستند به مناطق دیگر.

"در این جلسه من منتقل به سانتی متر است که شده است وجود دارد افزایش در COVID موارد و مرگ و میر تنها در Narasimharaja حوزه در Mysuru و به عنوان مثل وجود دارد و نه ضرورت کامل مستند در منطقه مانند آن انجام شده است در بنگلور شهری و روستایی است. تنها در مناطق خاصی در Narasimharaja خواهد بود مهر و موم شده را از یکشنبه, جولای 15, و این خواهد بود مورد بحث در جلسه MLAs MP و دیگر نمایندگان رهبران مذهبی پلیس و وزارت بهداشت مقامات. این جلسه برگزار خواهد شد در 4 ساعت, امروز," او گفت:.

روش از مستند مناطق و Mysuru شهرستان شرکت بخش که نیاز به مهر و موم کردن و مستند مدت خواهد بود تصمیم گرفت در این جلسه. "تصمیم گیری مناطق به قفل کردن مدت از مستند و دستورالعمل های دیگر منتقل خواهد شد به رسانه ها پس از این دیدار Abhiram G. Sankar گفت.

استفاده سریع آنتی ژن کیت: سانتی متر

در این جلسه DCs گفته شد برای استفاده از سریع آنتی ژن کیت تست بیماران اگر آنها COVID مثبت یا منفی است. بیش از یک لاخ کیت شده اند تهیه و عرضه خواهد شد به تمام مناطق بسته به شدت این موارد CM گفت. Mysuru خواهد شد 2,200 کیت.

رئیس جمهوری گفت: DCs که هیچ جا او (سانتی متر) ذکر کرده است که وجود خواهد داشت در مجموع مستند. "معاون کمیسیون باید از این قدرت برای تصمیم گیری محلی با توجه به وضعیت. همچنین مراحل باید انجام شود برای جلوگیری از بيماران از مرگ و جامعه گسترش یافته است. اگر وجود دارد یک نیاز برای یک مستند DCs باید اجرای آن را به شدت به دادن هیچ جایی برای نقض" CM گفت: DCs.

بیمارستان ها نمی تواند انکار کند درمان

بیشتر و بیشتر تست باید انجام شده در مهار مناطق و سریع آنتی ژن کیت کمک خواهد کرد که در گرفتن نتایج سریع به سانتی متر اشاره کرد. اگر وجود دارد کمبود پزشکان و سلامت کارگران شش ماه به طور موقت قرار ملاقات را می توان ساخته شده است. "بیمارستان های خصوصی نمی تواند انکار درمان به غیر COVID بیماران و DCs باید اطمینان حاصل شود که چنین بیمارستان های ذکر شده به طوری که مجوز خود را می تواند لغو شود. فقط به خاطر یک بیمار ندارد COVID-منفی گواهینامه, درمان, را نمی توان انکار کرد" CM کارگردانی.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب