15,000-نیروی کار قوی پشت Mysuru را COVID مبارزه

با افزایش موارد مثبت در دیگر مناطق Mysuru نمره 0 از 90 میسور/Mysuru: Mysuru منطقه یک منطقه قرمز با 90 موارد مث

توسط PARINEWS در 27 اردیبهشت 1399

با افزایش موارد مثبت در دیگر مناطق Mysuru نمره 0 از 90

میسور/Mysuru: Mysuru منطقه یک منطقه قرمز با 90 موارد مثبت در حال حاضر تبدیل شدن به 'COVID-19-رایگان' با تخلیه دو بيمار تحت درمان در تعیین COVID-19 بیمارستان در KRS جاده ها است. این دستاورد قابل توجه می آید در زمانی که بسیاری از مناطق در کارناتاکا در حال دست و پنجه نرم با افزایش موارد مثبت.

طبق اطلاعات منتشر شده در این ستون اولین مورد مثبت گزارش شده در Mar. 21 و آخرین مورد گزارش شده در Apr. 29. در میان 90 مورد ننجنگود خوشه — جايزه Generics — به تنهایی به خود اختصاص 74 در حالی که 10 نفر در ارتباط بودند به جمع آوری مذهبی در دهلی نو. دو در میان آنها شدید و عفونت های حاد تنفسی (ساری) موارد در حالی که دو نفر دیگر از موارد مربوط به کرالا.

از 90 بيمار 81 نفر مرد و نه زن بودند. چهار نفر بالای 60 سال سن و یک کودک در سن 7. اگر آن را یک چالش برای دولت های منطقه برای مبارزه با این بیماری برای اولین بار پوشش نقره ای آمد on Apr. 7 زمانی که اولین بیمار درمان شد. این منطقه نیست نگاه پس از آن و در بيماران درمان دسته ای توسط دسته ای تا مارس 15 (دیروز) هنگامی که دو بيمار مرخص شد.

نقش رهبری

در مبارزه با COVID-19 وجود دارد بیش از 15000 نفر از کارکنان های مختلف بال از دولت های منطقه و این تیم منجر شد با ترکیبی از افسران به رهبری معاون کمیسر Abhiram G. Sankar, سرپرست پلیس C. B. Ryshyanth, Mysuru شهرستان کمیسر پلیس دکتر Chandragupta, Mysuru شهرستان شرکت کمیسر Gurudatta Hegde معاون کمیسر پلیس Dr. A. N. Prakash Gowda منطقه افسر بهداشت دکتر Venkatesh و مدیرکل و مدیر میسور کالج پزشکی و موسسه تحقیقات دکتر C. P. Nanjaraj.

کارآمد مراحل

افسران اولین بار اعلام کرد ننجنگود به عنوان یک خوشه مهار منطقه و به شدت اجرا lockdown قوانین. آنها ترسیم و قرنطینه تمام کارکنان خیلی خوشحال Generics و همچنین خود را به اولیه و ثانویه تماس با ما. اثبات این یک موفقیت بزرگ و یک رویکرد مشابه انجام شد رسیدگی به عودت از دهلی نو مذهبی جماعت. حتی ساری موارد به طور موثر به کار گرفته شده و تماس های خود را قرنطینه بودند.

هر چند مستند و مهار مناطق در ننجنگود و Mysuru بودند حکومت نظامی مانند اقدامات لوازم ضروری بودند تضمین به تمام کسانی که در قرنطینه و تمام مکان هایی که اعلام شد مهار مناطق نیست در صورت هر گونه مسائل در زنجیره تامین. اجرای دقیق مهار اقدامات و موقع تماس با ردیابی تضمین که هیچ جامعه گسترش یافته است.

حمایت از رهبری بودند MCC سلامت افسران Dr. D. G. Nagaraju دکتر Jayanth منطقه Vector-Borne Diseases Control افسر دکتر Chidambara و مواد غذایی و مدنی تامین بخش مشترک مدیر Shivanna. وجود دارد بیش از 150 نفر از پزشکان و خط مقدم کارکنان 9,000 پلیس بیش از 1000 صفحه اصلی پاسداران 2,500 Pourakarmikas, 50 اعضای MCC Abhaya تیم 650 پرستاران و 1,825 آشا کارگران حمایت از رهبری است.

تجدید نیرو و هشدار

در یک Facebook live, پیام شب گذشته DC Abhiram Sankar تشکر از پزشکان و کارکنان پیراپزشکی علاوه بر عموم خود را برای تلاش بی امان در مهار گسترش این بیماری همه گیر. "این است که هیچ زمان برای جشن اما خواستار تجدید نیرو و هشدار" Sankar گفت و اشاره کرد که از دیگر مناطق که در منطقه سبز در حال حاضر طبقه بندی شده تحت قرمز منطقه با توجه به ناگهانی سنبله در این موارد است.

DC خواست مردم برای حفظ اجتماعی فاصله در اماکن عمومی و همچنین به مراقبت بیشتری به گروه های آسیب پذیر مانند شهروندان ارشد, زنان باردار و کودکان و بیماران است. او گفت: در مورد افراد بازگشته از کشورهای دیگر و یا مناطق نهادی قرنطینه اجباری بود برای همه به جز برای کسانی که به شدت بیمار و یا بارداری موارد که خانه قرنطینه اجازه داده شد.

"تعداد کمی از مردم در حال اعتراض به قرنطینه اما قرنطینه است نه به آزار و اذیت, اما برای محافظت از جامعه" او گفت:. به عنوان در روز جمعه وجود دارد 568 مردم نهادی تحت قرنطینه در Mysuru و همه آنها نمونه های جمع آوری شده برای تست. "اگر همکاری مردم این امر نشده اند ممکن است حاوی بیماری و تعداد زیادی از مردم پیوست دست در دست دولت است."

DC پیام

"من با تشکر از همه افسران نمایندگان منتخب کارکنان رسانه ها و تمام سازمان های غیر دولتی برای خود خستگی ناپذیر تعهد و تعهد استوار است که کمک Mysuru رسیدن به این مرحله آن است که در امروز. یک نبرد به دست آورد اما جنگ این است که فقط شروع. بیایید نگه داشتن کار مانند این تا ما برنده جنگ در Mysuru. همچنین اعتبار می رود به مردم Mysuru خود را برای همکاری و درک." —Abhiram G. Sankar معاون کمیسر Mysuru.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن